شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/28

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/28

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/28

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/28

 

فال روز تولد 99/06/28

 

دوست عزیزی که 28 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی باهوش، شجاع، پر انرژی، پرشور و نشاط هستید و قدرت تصمیم گیری بالایی دارید و خوشبختانه معمولا درست‌ترین تصمیم‌ها را می گیرید. شما با قدرت تحلیل بالایی که دارید و سیاست ذاتی خود می توانید از پس هر مشکلی در زندگی شخصی و حرفه ای خود به خوبی بربیایید. فقط یادتان باشد که کمی در خلق و خوی خود تجدید نظر کنید و اینقدر عصبی نباشید. امسال وضعیت سلامتی شما بسیار خوب خواهد بود، فقط باید تمام سعی خود را بکنید تا از هر چیزی که ممکن است به سلامتی‌تان لطمه ای وارد کند، ازجمله دخانیات، فاصله بگیرید و ورزش را از برنامه روزانه خود حذف نکنید. امسال از سرمایه گذاری های گذشته‌ی خود سود زیادی را به دست خواهید آورد. درگیری های حقوقی که پیش از این داشته‌اید، به ویژه آنهایی که در ارتباط با مسائل مادی بوده‌اند امسال بالاخره حل خواهند شد. حمایت دوستان و عزیزانتان باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما و در نتیجه بهبود عملکردتان در زندگی شخصی و کاری خواهد بود. شما باید تلاشی بیش از همیشه در راه پیشرفت حرفه ای خود به کار بگیرید و تمرکز بیشتری روی کارتان داشته باشید. مطمئن باشید که تلاش‌هایتان بی نتیجه نخواهند ماند. زندگی عاطفی شما امسال بسیار رضایت بخش و سرشار از عشق و شادی خواهد بود. مهر و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

 

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید از شما خواسته شود برای گروهی از افراد سخنرانی کرده و یا یک گروه مشغول به بحث و بررسی را هدایت کنید. در حالت عادی شاید کمی خجالت بکشید، اما امروز انگار برای این کار ساخته شده‌اید و از این که حتی به صورت موقت در مرکز توجه قرار بگیرید لذت می برید. مطمئنا شما در این مقام خیلی موفقیت آمیز عمل خواهید کرد و تحسین همه را بر خواهید انگیخت. اگر در جستجوی نیمه گمشده خود هستید حتما این نکته را به خاطر داشته باشید که هر چقدر رفتارتان با ذات واقعیتان هماهنگی داشته باشد افراد بیشتری را به خود جذب خواهید کرد که در طول مسیر زندگی در کنار شما باقی بمانند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

اگر بخواهید به زور دیگران را مجبور به پذیرش ایده‌ها و نظرات خودتان کرده و در این باره سرسختانه پافشاری کنید ممکن است موجبات عصبانیت کسی را فراهم کنید که می تواند برایتان مشکل ساز شود.  امروز احساسات عاشقانه‌تان همچنان در حال اوج گرفتن هستند و از طرف هم خیلی جذاب شده‌اید و نگاه های تحسین آمیز اطرافیانتان و حتی غریبه‌ها را به خود جذب می کنید. اگر مجرد هستید این می تواند فرصت خیلی خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده‌تان باشد، اگر هم قبلا عاشق شده‌اید و درگیر یک رابطه عاطفی هستید اکنون می تواند به رشد رابطه شما کمک کند. یک قرار عاشقانه گذاشته و بیشترین بهره ممکن را از آن ببرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

 

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز مسائل مادی از نظر شما حتی از آنچه خودتان انتظار داشته‌اید هم بهتر دارند پیش می روند و احساس می کنید هیچ محدودیتی برایتان وجود ندارد و می توانید هر چقدر بخواهید برای تعمیرات و تغییر دکوراسیون منزل و یا خرید کردن برای خودتان هزینه کنید. اگر قرار است با عشقتان دیدار کنید بد نیست با یک لباس جدید و خیلی شیک به رنگ مورد علاقه‌تان به دیدن او بروید و حسابی به خودتان برسید تا او را یک بار دیگر عاشق خودتان کنید. شما از هدف گذاری های بلندپروازانه و سپس نرسیدن به انتظاراتتان خسته شده‌اید. خوشبختانه اکنون در وضعیتی قرار دارید که نقشه‌هایتان را می توانید به شرط داشتن پشتکار، بدون برخوردن به هیچ مشکلی به مرحله اجرا بگذارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است با کسی روبرو شوید که تا بحال او را ندیده بودید و ناگهان به شدت جذب این شخص شوید. شاید با خودتان فکر کنید بد نیست جلو رفته و به نحوی سر صحبت را با او باز کنید و ببینید آیا به جز ظاهر جذابش باطن او نیز می تواند مورد علاقه شما قرار بگیرد. به احتمال خیلی زیاد این احساس دو طرفه است و اگر مجرد باشید این دیدار می تواند زمینه ساز یک رابطه عاطفی خوشایند باشد. اما اگر متاهل هستید بهتر است به تعهدات خود پایبند باشید. شما به شدت در حال تلاش هستید تا دیگران را قانع کنید به آینده مثل شما نگاه کنند. با این حال داشتن این تصور که تنها یک نتیجه گیری درست وجود داد و شما آن را می دانید و دیگران هم لزوما باید مثل شما فکر کنند کار درستی نیست.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

در حال حاضر مسائل مادی و حرفه ای و حتی عاطفی دارند برای شما به خوبی پیش می روند. شاید زندگی‌تان حسادت خیلی‌ها را برانگیزد، اما خودتان هنوز هم احساس می کنید که یک چیزی کم دارید. این کمبود ممکن است در ارتباط با مسائل معنوی باشد و پرداختن به مسائل معنوی و حتی مذهبی می تواند حال شما را خیلی بهتر کند. امروز ذهنتان پر از افکار مختلف است که دارند در سرتان می چرخند، ولی بهتر است که خیلی درگیر آنها نشوید و در موردشان با دیگران حرف نزنید. هرچند که افکارتان خیلی خوب و منطقی هستند، ولی اگر در مورد افکارتان با دیگران حرف بزنید و مرتب نظرهایتان را عوض کنید ممکن است فکر کنند که افکاری آشفته دارید و خودتان هم نمی دانید چه دارید می گویید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز در مورد نظرات خود در رابطه با حقیقت خیلی لجبازانه پافشاری می کنید و با هر کسی که سعی کند فکرتان را عوض کند با بی صبری و حتی خشم برخورد خواهید کرد. شما می توانید به حرف های دیگران بی آنکه مجبور باشید با نتیجه‌گیری‌هایشان موافقت کنید با دقت گوش کنید. در حال حاضر عشق و خلاقیت دو عامل الهام بخش هستند که در زندگی به شما انگیزه می دهند و اثرات بسیار مهمی دارند. شاید حتی به این مسئله پی ببرید که احساساتی که نسبت به یک نفر دارید می تواند به شما برای انجام فعالیت‌هایی که با خلاقیت همراه هستند الهام ببخشد، از این موقعیتی که به وجود آمده است بیشترین بهره ممکن را ببرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است از یک نفر که خیلی از او خوشتان نمی آید دلخور شوید، ولی امکان این که به منبع اصلی ناراحتی‌تان اشاره کنید برایتان وجود ندارد. خوشبختانه اگر شجاعت آن را داشته باشید که احساسات واقعی خود را بیان کنید عصبانیتتان خیلی زود برطرف خواهد شد. شما به طور عادی شخصی منطقی هستید و پاهایتان روی زمین استوار هستند، اما در حال حاضر همچون پرنده ای در آسمان رویاها به پرواز در آمده‌اید و ذهنتان آنقدر درگیر عالم خیال است که می توانید یک رمان تخیلی بنویسید. اگر در یک رابطه عاطفی هستید ممکن است عشقتان شما را به یک شام رمانتیک دونفره دعوت کند. از امروزتان لذت ببرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز یک پیام، ایمیل و یا تماس سرشار از احساسات از یکی از دوستانتان دریافت خواهید کرد که در آن بخاطر تمام خوبی‌هایی که در گذشته در حق او کرده‌اید از شما تشکر خواهد کرد. شما از دریافت این پیام احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد و دلتان می خواهد به نحوی این محبت های او را جبران کنید. بد نیست او را به صرف شام و یا قهوه دعوت کرده و با هم به طور مفصل صحبت کنید. رابطه بین شما بسیار قوی است و نباید بی تفاوت از کنار آن رد بگذرید. امروز پیش از آن که حتی خودتان متوجه بشوید ممکن است درگیر یک وضعیت ناخوشایند در زمینه مسائل عاطفی بشوید. قبل از این که خودتان را درگیر کاری کنید که بعدا پشیمانتان کند خوب به عواقب آن فکر کنید

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

 

.

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

آیا مدتی است که در فکر تغییر دادن کار و حرفه خود بوده‌اید؟ امروز ممکن است احتمالا از طریق یکی از همکارانتان، فرصت‌ها و موقعیت های جدیدی به شما پیشنهاد شوند. این می تواند همان فرصت خوبی باشد که در انتظارش بوده‌اید و امکان پیشرفت های مثبتی را در زمینه حرفه ای برای شما فراهم کند. گزینه های پیش رویتان را یادداشت کرده و یکی یکی راجع به آنها تحقیق کرده و نتیجه گیری کنید. اگر فکر می کنید موضوعی به شما ارتباط ندارد عاقلانه‌ترین کار ممکن این است خودتان را از آن دور نگه دارید. ولی اگر مجبور هستید که در رابطه با این موضوع مداخله کنید بهتر است خودتان را خارج از عواقب احتمالی آن حفظ کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

 

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز گرمای عشق را در وجود خود احساس می کنید و ذهنتان مشغول روابط عاطفی‌تان است. زمانی که با عشقتان می گذرانید برای شما از هر فعالیت دیگری جذاب تر خواهد بود. امروز روزی فوق‌العاده برای یک بعدازظهر عاشقانه همراه با کسی که دوست دارید می تواند باشد و اثرات قابل توجهی روی رابطه شما می تواند بگذارد. احساسات شما بدون جواب باقی نخواهند ماند و همه چیز دو طرفه خواهد بود. امروز اگر مجبور شوید روی کسی که روی شما حساب کرده است را زمین بیندازید خیلی از دست خودتان ناراحت خواهید شد. نیازی ندارد خودتان را برای چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند عصبانی و یا سرزنش کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز وقتی از خواب بیدار می شوید تحت تأثیر رویاهایی که شب گذشته دیده‌اید تمام وجودتان سرشار از شور و شوق برای دیداری عاشقانه با کسی که دوست دارید خواهد بود. اگر هم مجرد باشید تمام صبح به این فکر خواهید کرد که ای کاش آن عشق زیبایی که در خوابتان دیده بودید به حقیقت بپیوندد. خلاقیت شما در حال حاضر در اوج خود قرار دارد و اگر در حال حاضر پروژه ای در دست انجام ندارید سیل ایده های نبوغ آمیزی که به سرتان می زنند را به کار بگیرید تا راهی جدید برای افزایش درآمد و یا بالا بردن مهارت‌ها و توانایی‌هایتان پیدا کنید. البته در انتخاب کردن عجله نکنید و برای مدتی به خودتان فرصت بدهید تا این ایده‌ها کاملا پخته شده و جا بیفتند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز وقتی یکی از دوستان و آشنایان قدیمی‌تان به صورت کاملا غیر منتظره به شما ابراز علاقه می کند از شدت تعجب خشکتان خواهد زد و احساسات ضد و نقیضی در وجودتان زنده خواهند شد. اگر در حال حاضر درگیر یک رابطه عاطفی دیگر نیستید بهتر است بلافاصله جواب رد به این آشنای قدیمی ندهید، زیرا ممکن است بتوانید رابطه عاشقانه خیلی خوبی با این شخص داشته باشید. فکر نکنید که باید حتما یا دست رد به سینه او زده و یا بلافاصله در یک رابطه عمیق شیرجه بزنید. کمی به خودتان و طرف مقابلتان فرصت بدهید. اگر امروز با کاری که خانواده، گروه دوستان و یا همکاران انجام می دهند موافق نیستید فکر نکنید مجبورید با آنها همراه شوید، خودتان را کنار بکشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • A..G

    بسیار عالی و جذاب

  • ناشناس

    عالی