شمانیوز
شما نیوز

ترافیک فوق سنگین در ورودی شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور‌های شرق استان تهران سنگین و پرحجم و در ورودی تهران فوق سنگین در جریان است.

ترافیک فوق سنگین در ورودی شرقی پایتخت

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان و ممنوعیتی در این محور اعمال نشده است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه، سنگین و پرحجم گزارش شده و خودرو‌ها به مرور در حال عبور از این محور به سمت تهران هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و خودرو‌ها بدون گره ترافیکی و یا ترافیک‌های سنگین در حال تردد از این محور‌ها هستند.

سرهنگ محبی اضافه کرد: به دلیل ورود حجم بالایی از خودرو‌ها از دو محور هراز و فیروزکوه به سمت تهران، شاهد ترافیک فوق سنگین در محدوده جاجرود، آزادراه تهران پردیس و برخی شهر‌های عبوری این محور‌ها هستیم، اما مسافران به مرور و با حضور ۱۰۰ درصدی پرسنل راهور در سطح محورها، در حال عبور هستند.

وی بیان کرد: هموطنان می‌توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ همچنین رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

 

 

منبع: فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied