شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تست کرونا در تهران

بیش از 6 ماه از ورود ویروس کرونا در بین انسان ها می گذرد و بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان جهانی بهداشت (WHO)، تاکنون نزدیک به 26 میلیون انسان را در سراسر دنیا بیمار کرده است. این تعداد فقط مربوط به افرادیست که جواب آزمایش آن­ ها مثبت بوده است. بسیاری از افرادی که به این بیماری مبتلا می شوند، علائمی ندارند و بدون اطلاع از ابتلا به این بیماری، در حال انتقال آن به دیگران می باشند. بر اساس همین آمار تاکنون بیش از 850 هزار نفر در دنیا جان خود را به علت این بیماری از دست داده اند و این مقدار به هیچ عنوان عدد کمی نیست.

 

بیش از 6 ماه از ورود ویروس کرونا در بین انسان ها می گذرد و بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان جهانی بهداشت (WHO)، تاکنون نزدیک به 26 میلیون انسان را در سراسر دنیا بیمار کرده است. این تعداد فقط مربوط به افرادیست که جواب آزمایش آن­ ها مثبت بوده است. بسیاری از افرادی که به این بیماری مبتلا می شوند، علائمی ندارند و بدون اطلاع از ابتلا به این بیماری، در حال انتقال آن به دیگران می باشند. بر اساس همین آمار تاکنون بیش از 850 هزار نفر در دنیا جان خود را به علت این بیماری از دست داده اند و این مقدار به هیچ عنوان عدد کمی نیست.

 

تنها راه اطلاع از آلوده شدن به این ویروس، انجام آزمایش است. خدماتی مانند تست کرونا در منزل در صورت نیاز به انجام آزمایش، بسیار کاربردی می باشند. تست کرونا در تهران و در محل حضور فرد متقاضی و به عنوان زیر مجموعه ای از خدمات آزمایش در منزل ارائه می شود. نتیجه این تست بسیار حائز اهمیت است.

فرد در صورت ابتلا می بایست حتما در قرنطینه قرار گیرد و تا پایان بهبودی در آن بماند. پس از قرارگیری در قرنطینه روند درمان بیمار نیز آغاز خواهد شد. در این مرحله حضور پرستار در منزل می تواند علاوه بر ارائه خدمات درمانی به بیمار و کمک به بهبود سریعتر او، مانع انتقال آلودگی به سایر اعضای خانواده شود. پرستار با پروتکل های جلوگیری از انتقال ویروس آشنایی کامل دارد و در عین حال، روش های مراقبت از بیمار را می داند.

 

مجموعه خدمات مراقبتی و درمانی هوم کا خدمات تست کرونا در تهران را برای تمام افراد متقاضی انجام این تست ارائه خواهد کرد. انجام این تست وضعیت سلامت فرد مشکوک به ابتلا به کرونا را مشخص می کند.

 

ث

 

اهمیت انجام تست کرونا در تهران

 

تهران شهری پر جمعیت است که بسیاری از اقراد روزانه از منزل خود خارج شده و در انتهای روز به خانه برمی گردند. از سوی دیگر ویروس کرونا قابلیت انتقال بسیار بالایی در بین افراد دارد. لذا در میان این مقدار عبور و مرور افراد در شهر، احتمال انتقال بیماری از افراد آلوده به افراد غیر مبتلا به مقدار بسیار زیادی افزایش پیدا می کند.

 

اهمیت انجام تست کرونا در تهران بنا بر دلایل عنوان شده بسیار بالاست. افرادی که در جامعه و بیرون از منزل رفت و آمد دارند، مانند کارکنان، کارمندان، رانندگان تاکسی، دانش آموزان، دانشجویان و هر فردی که برای انجام کارهای خود از منزل بیرون می رود، بهتر است تا در صورت داشتن علائمی مانند تب و لرز، سرفه و ضعف بدنی، اقدام به انجام این تست نمایند تا وضعیت سلامتی خود را مشخص کند. بیشتر آزمایشات مربوط به تست کرونا در تهران، روش آزمایشات مولکولی را پی می گیرند که در آن، متخصصان آزمایشگاه به دنبال ژنوم خود ویروس خواهند بود و می توان به نتیجه آن به علت بالا بودن دقت این روش، اعتماد کرد. پاسخ این روش به احتمال 98 درصد صحیح می باشد. در صورت مثبت بودن این تست، فرد ملزم به فراهم کردن شرایط قرنطینه برای خود می باشد تا از انتقال ویروس به سایر افراد جلوگیری به عمل آید.

 

نکات مهم در انجام تست کرونا در تهران

 

همان طور که عنوان شد، تست کرونا در تهران به دلیل حضور جمعیت بالا و ارتباط نزدیک افراد با هم به خصوص برای افراد دارای علائم ابتلای به بیماری کرونا، ضروری می باشد. اهمیت بالای نتیجه تست، سبب افزایش حساسیت و اهمیت درست انجام شدن نمونه گیری و دقت بالای آزمایشگاه خواهد شد. نکات مهم در انجام تست کرونا در تهران به صورت موارد زیر خلاصه می شوند:
 

  • بر اساس مطالعات انجام شده، نمونه گیری از ته بینی یا انتهای حلق مناسب ترین روش نمونه گیری برای انجام تست کرونا در تهران است.
  • فرد نمونه گیر باید تخصص لازم در انجام این کار را داشته و قبل از اقدام به نمونه گیری آموزش های لازم را دیده باشد. 
  • نمونه گرفته شده می بایست هر چه سریعتر به آزمایشگاه رسانده شود تا در شرایط مناسب و استاندارد نمونه قرار داده شود. در غیر این صورت احتمال ایجاد خطا در آزمایش و دریافت پاسخ کاذب بسیار بالا می رود.
  • تخصص افراد و پرسنل مجموعه آزمایشگاهی که برای انجام آزمایشات لازم انتخاب شده اند، از دیگر نکات مهم در گرفتن پاسخ مورد اعتماد خواهد بود.

 

از دیگر نکات مهم در انجام تست کرونا در تهران، زمان نمونه گیری می باشد. اگر فرد متقاضی بخواهد با دقت بسیار بالایی تست کرونا را انجام دهد، می بایست دو بار و به فاصله زمانی 3 روز از آغاز علائم، آزمایش را تکرا کند.

 

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا از جمله معدود مجموعه های ارائه کننده خدمات تست کرونا در تهران می باشد. این مجموعه حساسیت بالایی در انتخاب افراد ارائه کننده خدمت دارد و تمامی پرسنل کادرهای درمانی و مراقبتی پس از گذراندن دوره های لازم و عبور از مصاحبه های تخصصی در این مجموعه مشغول به ارائه خدمات به افراد نیازمند می شوند. لذا افرادی که برای نمونه گیری در محل حضور فرد متقاضی حاضر می شوند، مهارت و تخصص لازم برای نمونه گیری را دارند.

 

از سوی دیگر این مجموعه طرف قراداد با آزمایشگاه های تخصصی ویروس شناسی در سطح شهر تهران می باشد. به همین دلیل، امور مربوط به آزمایشات مورد نیاز بر روی نمونه، با دقت بالا و توسط تجهیزات و روش های نو و مدرن و بر اساس استانداردهای موجود انجام می شوند. انجام تست کرونا در تهران با مجموعه هوم کا به پاسخی درست و قابل اعتماد ختم خواهد شد.

 

ف

 

انواع تست کرونا در تهران

 

آزمایشاتی که پزشکان برای افراد بیمار تجویز می کنند، به روش های مختلفی قابل انجام بوده و در بیشتر موارد نتیجه یکسانی خواهند داشت. برای اطلاع از انواع تست کرونا در تهران نیاز است تا ابتدا با آنتی بادی و زمان تشکیل آن در بدن آشنایی داشته باشیم. آنتی بادی در خون و توسط گلبول های سفید بدن ترشح می شود و در واقع ابزار و سلاح بدن در مقابله با ویروس کرونا شناخته می شود. با ورود ویروس به بدن، گلبول های سفید، ویروس کرونا را به عنوان یک عامل بیگانه شناسایی کرده و آنتی بادی ترشح خواهند کرد.

 

تست آنتی بادی یکی از انواع تست کرونا در تهران می باشد که بهترین نوع نمونه در آن، مقداری از خون فرد متقاضی می باشد. در این تست متصدی و کارشناس آزمایشگاه با کمک روش هایی که در مراجع آمده است، به دنبال آنتی بادی های تولید شده از سوی فرد بیمار خواهد بود. این آزمایش نیز دقت بالایی دارد. به خصوص اگر با روش های جدید تست آنتی بادی انجام شود. اما به دلیل اینکه ساخته شدن آنتی بادی ممکن است تا 14 روز به طول انجامد، تست آنتی بادی روش مناسبی برای غربالگری نمی باشد.

 

تست های مولکولی که به PCR نیز معروف هستند، یکی دیگر از انواع تست کرونا در تهران می باشند. در این روش، نمونه از بزاق و ته بینی فرد مشکوک گرفته می شود. کارشناسان و متخصصان آزمایشگاه در این روش به دنبال قطعات خود ویروس و ژنوم آن در نمونه خواهند بود. برای افزایش دقت، این تست دو بار و به فاصله زمانی 3 روز انجام می شود. از آنجایی که گاهی تکثیر ویروس بسیار کند خواهد بود، این بازه زمانی در نظر گرفته شده است.

مجموعه خدمات مراقبتی و درمانی هوم کا با تکیه بر تیم درمانی قوی و با همراهی آزمایشگاه های تخصصی، انواع تست کرونا در تهران را بر اساس تقاضای فرد و تجویز پزشک انجام می دهد.

 

تست کرونا در مشهد

 

مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران، یکی از شهرهای بزرگ این کشور به حساب می آید. سالانه میلیون ها انسان از سرتاسر دنیا به این شهر آمده و به زیارت و سیاحت می پردازند. این شهر نزدیک به 4 میلیون جمعیت دارد و از این بابت مانند تهران، مردم مشهد نیز در شرایط عنوان شده، ملزم به انجام تست کرونا در مشهد خواهند بود.

مراحل انجام تست کرونا در مشهد نیز مانند انجام آن در شهر تهران است و تمام مراحل آن با همراهی آزمایشگاه های تخصصی در مشهد انجام خواهد گرفت.

 

ه

 

تست کرونا در تهران با مجموعه هوم کا

 

پس از آشنایی با اهمیت تست کرونا، انواع تست کرونا در تهران، آگاهی نسبت به لزوم تخصص در این مسیر و لزوم آموزش دیده بودن فرد نمونه گیر، اهمیت بالای مراجعه به یک مجموعه خدمات درمانی معتبر کاملا درک می شود.

مجموعه هوم کا تمام مسیر و مراحل انجام تست کرونا در تهران را توسط کارشناسان و افراد آموزش دیده طی می کند. به همین دلیل نتیجه آزمایش بسیار به واقعیت نزدیک تر خواهد بود.

 

تماس با کارشناسان مجموعه هوم کا یکی از آسان ترین راه ها برای انجام تست کرونا در تهران است. کارشناسان مجموعه پس از گرفتن اطلاعات اولیه فرد متقاضی، در اسرع وقت پرستاری را برای گرفتن نمونه به محل حضور ایشان ارسال می نمایند و نتیجه آزمایش پس از انجام اقدامات لازم به اطلاع فرد خواهد رسید. مراحل عنوان شده برای بهره مندی از تست کرونا در مشهد نیز صادق می باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied