شمانیوز
شما نیوز

فوری | اعتراض شدید به آموزش و پرورش

احمد جباری با انتقاد از کاهش سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان هرمزگان، گفت: متأسفانه آموزش و پرورش هرمزگان در اعلام نیاز به معلم در رشته‌های مختلف، آمار غیردرستی را به مرکز منتقل کرده است.

فوری | اعتراض شدید به آموزش و پرورش

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان اظهار کرد: متأسفانه سهمیه امسال دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با وجود کمبود شدید به معلم در استان در رشته‌های مختلف نصف شده است و امروز با اطلاع از این موضوع بلافاصله از طریق سازمان سنجش پیگیر موضوع شدیم.

وی افزود: سازمان سنجش اعلام کرد که این اقدام بر پایه اطلاعات و اعلام نیازی است است که از وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان به این سازمان منتقل کرده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با انتقاد از اقدام مدیرکل آموزش و پرورش در اعلام عدم نیاز به جذب معلم در بسیاری از شهرهای استان و کاهش سهمیه بومی در دانشگاه فرهنگیان استان، خاطرنشان کرد: در بسیاری از شهرهای استان از جمله شهرهای غربی با کمبود شدید معلم در رشته‌های مختلف مواجه هستیم و این اقدام نوعی کم‌کاری و تعلل است که باید مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نسبت به آن پاسخگو باشد.

جباری اضافه کرد: تا شنبه از سازمان سنجش مهلت گرفتیم تا نامه اصلاحی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان را مبنی بر اصلاح اعلام نیاز به معلم در رشته‌های مختلف به آنان تحویل دهیم تا این موضوع برطرف و سهمیه هرمزگان به درستی اعمال شود.

وی همچنین گفت: کاهش سهمیه هرمزگان در دانشگاه فرهنگیان به معنای اشغال این سهمیه از ناحیه دیگر استان‌ها است و این در حالی است که هرمزگان با کمبود شدید معلم در رشته‌های مختلف مواجه است.

 

منبع: فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied