شمانیوز
شما نیوز

ورود دانش آموزان به مدارس قم ممنوع شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم گفت: کلیه کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری و از طریق برنامه شاد و کانال‌های مدارس در حال برگزاری است و حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس ممنوع است.

ورود دانش آموزان به مدارس قم ممنوع شد

حمیدرضا شیخ‌الاسلام امروز در جلسه ستاد مقابله با بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر قرار باشد تا در آینده حضور دانش آموزان را داشته باشیم از الان باید اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: کلیه کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری و از طریق برنامه شاد و کانال‌های مدارس در حال برگزاری است و حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس  ممنوع است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم بیان کرد: تدریس دانش آموزان در اختیار مدیران آموزشی قرار دارد و اگر دبیر و یا آموزگار شرایط تدریس در منزل را داشته باشد این اقدام انجام می‌شود و در غیر این صورت با رعایت موارد بهداشتی از امکانات مدرسه برای ارائه آموزش استفاده کند.

زنگ ایثار و مقاومت در تمامی مدارس استان البرز نواخته شد/ لزوم معرفی اسطوره‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان

شیخ‌الاسلام بابیان اینکه مجموعه آموزش‌وپرورش استان قم دارای ۲۷۰ هزار دانش‌آموز در ۱۴۰۰ واحد آموزشی است، افزود: اگر همکاران به کمک آموزش‌وپرورش نیایند با مشکل روبرو می‌شویم ولی تا این لحظه خدمات آموزشی به‌خوبی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در دوهفته‌ای که دانش آموزان در مدارس حضور پیدا کردند بیش از ۹۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد، همه همکاران ما در حال آماده‌باش هستند و رصد آموزشی لحظه‌به‌لحظه انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم ادامه داد: روزهای نخست حضور دانش آموزان در فضای مجازی باقوت و قدرت نبود، دیروز امروز برنامه شاد به خاطر کندی اینترنت با مشکل روبرو شد که این موضوع به مخابرات اعلام شد.

شیخ‌الاسلام خاطرنشان کرد: سرورهای ما در سطح وزارت خانه مشکل ندارد و تقویت‌شده است، در استان قم سرورهای آموزش‌وپرورش در دو روز گذشته تقویت‌شده است و رقم بسیار سنگینی برای خرید سرور جدید هزینه کردیم.

 
منبع: تسنیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied