شمانیوز
شما نیوز

برنامه‌های جدید شبکه تماشا اعلام شد

از شنبه شب ۵ مهرماه پخش فصل سوم سریال «مظنون» و سریال «خانه پوشالی» از شبکه تماشا آغاز می شود.

برنامه‌های جدید شبکه تماشا اعلام شد

 از شنبه شب ۵ مهرماه پخش فصل سوم سریال «مظنون» و سریال «خانه پوشالی» از شبکه تماشا آغاز می شود.

بعد از اتمام فصل دوم سریال «مظنون» از شنبه ۵ مهرماه فصل سوم این سریال ساعت ۲۲ از شبکه تماشا پخش می شود. همچنین پخش سریال «خانه پوشالی» از ساعت ۲۳ همین روز نیز در جدول پخش شبکه قرار گرفته است.

سریال «مظنون»

در فصل سوم مجموعه تلویزیونی «مظنون» خواهید دید: ریس، فینچ و شاو درصدد نجات دریانوردی با نام جک سالازار با بازی ری والانتین هستند. کسی که به طور اتفاقی در حین فرار از دست باند قاچاق الماس گرفتار شد. شاو می خواهد عضوی از باند شود. تمایل شاو به راه حل های خطرناک فینچ را نگران می کند. در این میان کارتر پس از تنزل مقامی که برایش رخ داد، خود را با شرایط جدید زندگی یعنی مامور به عنوان گشت شب وفق داده است. این موضوع آشکار می شود که او در حال انجام یک تحقیقات محرمانه در مورد HR است و توانسته است به هویت چند نفر از افراد رتبه بالای آنها پی ببرد اما ...

این سریال در واحد دوبلاژ سازمان صدا و سیما به مدیریت دوبلاژ سعید شیخ زاده دوبله شده است.

فصل سوم سریال مظنون از شنبه ۵ مهرماه ساعت ۲۲ از شبکه تماشا پخش شده و در ساعات ۴، ۱۰ و ۱۶ روز بعد بازپخش می شود.

سریال «خانه پوشالی»

سریال «خانه پوشالی» یک تریلر سیاسی است که بو ویلیمان آن را با اقتباس از یک مینی سریال انگلیسی به همین نام خلق کرده است و هر ۲ سریال نیز براساس رمانی از مایکل دابز ساخته شده اند. قسمت‌های نخست فصل نخست این سریال به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی محوری کوین اسپیسی و رابین رایت، برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ توسط نت فلیکس عرضه شد و سیاست‌های روز آمریکا را به شدت به چالش کشید.

«خانه پوشالی» در مورد یک سیاستمدار دموکرات به نام فرانک آندروود است که بعد از خیانت رئیس جمهور منتخب آمریکا به وی، تصمیم به انتقام از او می‌گیرد. او در این راه از دایره اخلاقیات خارج شده و با دیدی ماکیاولیستی در پی دست یافتن به اهدافش است.

ناصر طهماسب، کتایون اعظمی، منوچهر والی زاده، مهرخ افضلی، رضا آفتابی، منوچهر زنده دل، ابوالحسن تهامی نژاد، حامد عزیزی، پویا فهیمی و … از گویندگان فصل نخست این سریال هستند.

این سریال از روز شنبه ۵ مهرماه ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می شود وبازپخش آن در ساعات ۵، ۱۱و ۱۷ روز بعد خواهد بود.

 

 

منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied