شمانیوز
شما نیوز

بارش باران و برف در اکثر مناطق کشور تا یکشنبه آینده

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران طی امروز تا یکشنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: دمای هوا در سواحل شمالی ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یاد.

بارش باران و برف در اکثر مناطق کشور تا یکشنبه آینده

بر اساس نقشه‌های هم دیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز، تهران، زنجان، مرکزی، همدان و کردستان بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد و در استان‌های قم، ارتفاعات غرب اصفهان و کرمان بارش پراکنده و ورزش باد شدید پیش بینی شده است.


فردا در سواحل دریای خزر، گلستان، خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، برخی مناطق اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، زنجان، کردستان، همدان، مرکزی، قم، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی جمعه استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعد و برق روی می‌دهد.

 

شنبه و یکشنبه هفته آینده، برای جنوب شرق و شرق کشور باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی شده و در اکثر مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف حاکم خواهد بود.

 

ضمن اینکه طی روز‌های شنبه و یکشنبه در ارتفاعات البرز و زاگرس شمالی بارش برف پیش بینی شده است.

 

طی روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده در سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کاهش ۴ تا ۶ در جه‌ای دما و در شمال غرب افزایش دما و روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده در جنوب شرق کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود.

 

همچنین پنجشنبه و روز جمعه دریای خزر و بعدازظهر پنجشنبه تا اواسط روز شنبه خلیج فارس مواجه و متلاطم پیش بینی شده است.


منبع: تسنیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied