شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها پنجشنبه 17 مهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های پل زنگوله، ولی‌آباد و هزارچم سنگین است.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها پنجشنبه 17 مهر

سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: محور کندوان که شب گذشته به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود، باز است و اکنون تردد در آن جریان دارد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین محور کندوان از مسافران خواست از سفر به استان پرهیز کنند و گفت: احتمال ریزش سنگ در این محور وجود دارد.

وی به مسدود شدن محور هراز به دلیل ریزش سنگ در محدوده بایجان اشاره کرد و گفت: از نظر وضعیت جوی در محورهای استان شاهد بارش باران هستیم.

هم چنین گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های پل زنگوله، ولی‌آباد و هزارچم سنگین است.

وی با بیان اینکه بارش باران در محور چالوس گزارش شده است، تصریح کرد: تردد در محور آزادراه تهران - شمال روان بوده و این محور فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز متذکر شد: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت و برگشت که به‌علت ریزش کوه مسدود شده بودند با تلاش راهداران، پاک‌سازی شدند و تردد امکان‌پذیر است.

 

 

منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied