شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 27 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/27

فال روزانه یکشنبه 27 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/27

فال روزانه یکشنبه 27 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/27

فال روزانه یکشنبه 27 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/27

 

 

فال روز تولد 99/07/27

 

 

دوست عزیزی که 27 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی بسیار پرانرژی، جسور و باهوش هستید که هر کاری را که به عهده بگیرد با موفقیت به پایان خواهد رساند و تا زمانی که این اتفاق نیفتاده باشد هم تسلیم نخواهد شد. شما نسبت به نظافت و تمیزی حساسیت بسیار زیادی دارید، همیشه به آنهایی که نیازمند حمایت هستند کمک می کنید و از همراهی با افراد با سواد و باهوش لذت می برید. شما خیلی خوب می دانید که از زندگی چه می خواهید و به همین دلیل هم به سرعت پله های ترقی را طی می کنید. امسال نگرش مثبتی که به زندگی پیدا کردهاید در حفظ سلامتی‌تان به شما کمک قابل توجهی نموده و آسایش خاطر مورد نیازتان را در اختیارتان قرار خواهد داد. امسال احتمال اینکه از درگذشتگان فامیل ارثی به شما برسد بسیار زیاد خواهد بود، به ویژه از طرف اقوام پدریتان این احتمال بسیار قویتر است. احتمال اینکه منبع درآمد جدید برای خودتان پیدا کنید بسیار زیاد خواهد بود و وضع مالیتان از این طریق به میزان چشمگیری بهتر خواهد شد. سخت کوشی شما و توانایی بالایتان در گرفتن بهترین تصمیم ممکن در سالی که پیش رو دارید موفقیت های بسیاری را برای شما رقم خواهد زد. آنهایی که در زمینه ی تجارت فعالیت دارند از لحاظ حرفه ای سال خوبی را در پیش خواهند داشت و قراردادهای بزرگی را به امضا خواهند رساند. امسال عاشق خواهید شد و این اتفاق شیرین شما را به مهربان‌ترین فرد دنیا تبدیل خواهد کرد. آبان، آذر و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

اگر اجازه دهید که هنگام بیان آنچه که می خواهید بگویید، خشم و عصبانیت بیش از اندازه تان کنترل شما را در دست بگیرد، به هیچ نتیجه مثبتی نخواهید رسید. حتی اگر ناراحتی‌تان به اوج خود رسیده و در نقطه اضطرار قرار دارد هم نباید خودتان دست به کار شده و آتش به پا کنید. قبل از آن که حرف بزنید نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید، سپس لبخند زده و حرفتان را به آرام ترین شکل ممکن بیان کنید. هر چقدر حرفتان را با آرامش و خونسردی بیشتری بیان کنید تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود. دست از به تأخیر انداختن انجام کارهای واجبی که دارید بردارید و دست به کار شوید. شما همان چیزی را که می کارید درو خواهید کرد.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است به پذیرفتن ریسک‌هایی اقدام کنید که در حالت عادی حتی به آنها فکر هم نخواهید کرد. این همه انرژی که در درونتان احساس می کنید از کنترل شما خارج است و برخلاف همیشه بیقرار هستید و هر کاری می تواند از شما سر بزند. پذیرفتن آنچه که در دلتان می خواهید به شما دانش و آگاهی کافی برای پرداختن به آن را خواهد بخشید، ولی انکار کردن آن تنها این وضعیت را بدتر خواهد کرد. شما آزاد هستید که متفاوت از همیشه برخورد کنید، به شرط آنکه با این کار خود همه چیز را زیر و زبر نکنید. اکنون زمان کنار گذاشتن چیزهایی که دیگر به دردتان نمی‌خورند فرا رسیده است. وقتی سبک بار پیش بروید دستتان برای بهره بردن از فرصت‌هایی که پیش رو دارید آزادتر است.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز ممکن است با یک غافلگیری فوق العاده مواجه شوید و چیزی کاملا غیر منتظره توجهتان را به خود جلب کند. با این حال اگر ته دلتان خیالتان زیاد راحت نیست زیاد با عجله پیش نروید. آنچه شما می بینید تمام داستان نیست و حس ششمتان در این زمینه به شما کمک زیادی می تواند بکند. اگر برای اتفاقات غیر مترقبه آماده نیستید بهتر است به دنبال این طعمه نروید. کمی صبر کنید و ببینید حس درونیتان به شما چه می گوید و بدون هیچ تردیدی به آن اعتماد کنید. . امروز در روابط عاطفی شما تغییرات مثبتی ایجاد خواهد شد و فرصت این را خواهید داشت که با عشق خود برنامه های مفرح و لذت بخشی داشته باشید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما درگیر بلندپروازی ها و جاه طلبی های خود هستید و در ذهنتان نقشه‌هایی جدی برای رسیدن به به اهدافتان دارید. با این حال به زبان آوردن نیازهایتان برایتان کار بسیار سختی است و حس می کنید این کار از شخصیت شما به دور است! هر چقدر هم که خجالتی باشید اکنون زمان خوبی برای این می تواند باشد که به خودتان اعتماد کرده و به سوی دیگران قدم بردارید. نیازی نیست اینقدر سرسختانه برای سرکوب احساسات خود تلاش کنید. شجاع باشید و دلتان را به دریا بزنید. بعد از پایان ساعت کاری . بی‌خیال کار و نظم و جاه طلبی شوید و تا می توانید برای عشقتان وقت بگذارید و با تمام وجود به او ثابت کنید که دوستش دارید.

 

 

فال حافظ متولدین تیر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز پیش از شروع هر نوع رابطه جدیدی خوب فکر کرده و همه جوانب را در نظر بگیرید، متأسفانه ممکن است ظاهر قضیه با حقیقت آن تفاوت های قابل توجهی داشته باشد که در حال حاضر شما قادر به دیدن آنها نیستید. حتی اگر شناگر ماهری باشید هم حدس زدن عمق آبی که پیش رو دارید کار آسانی نیست و فشار آن ممکن است شما را از مسیر خود خارج کند. پس قدم به قدم جلو بروید و ناگهان شیرجه نزنید. اکنون با احتیاط می توانید پایه ای محکم برای رابطه ای پایدار بسازید. مسئله ای که به نظر شما مسخره و بی اهمیت می آید ممکن است باعث دلخوری عشقتان شود، حواستان را خوب جمع کنید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز دلتان می خواهد در مورد جاه طلبی ها و رویاهای بلند پروازانه خود با اطرافیانتان حرف بزنید، ولی انتقادهای سرسختانه دیگران ممکن است ذوقتان را کور کند. شاید احساس کنید که دارد در حقتان بی انصافی می شود، ولی نباید شما هم از خودتان عکس‌العمل تندی نشان دهید. خوشبختانه شما در حال حاضر در موضع قدرت قرار دارید و نیازی به دفاع از اهداف و برنامه‌هایتان ندارید. کافی است دست به کار شده و برنامه‌هایتان را عملی کنید تا مورد تشویق و تحسین دیگران قرار گرفته و خودتان را به آنها ثابت کنید. طی چند سال گذشته روابطی که داشته‌اید منبع مستقیم فراگیری درس‌هایی ارزنده برای شما بوده‌اند. سعی کنید درس‌هایی که یاد گرفته‌اید را به کار بگیرید تا به پیشرفت شخصیت خود نیز کمک کرده باشید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است احساس کنید که دیگران فقط به فکر خواسته ها و منافع خودشان هستند و به شما هیچ اهمیتی نمی‌دهند. هر چند شما سعی می کنید که با این وضعیت کنار بیایید، ولی برخی افراد نسبت به مسئولیت ها و وظایف خود بی تفاوت هستند و این موضوع شما را آزار می دهد. حتی اگر ته دلتان ترجیح می دهید کمی دست نگه دارید هم از گرفتن تصمیمات بزرگ وحشتی نداشته باشید. در مورد این که آیا می توانید به طرف مقابلتان اعتماد کنید یا خیر به ندای درونتان گوش کنید. عمق بخشیدن به روابط اجتماعیتان به شما این قدرت را می دهد که چیزی خیلی بیشتر از آنچه که انتظارش را دارید به دست بیاورید.
 
 

فال حافظ متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید آرزو کنید که ای کاش زندگیتان کنترل داشت و با آن می توانستید این بخش از زندگیتان را روی دور تند بگذارید و هر چه زودتر از شر این همه سختی و پستی و بلندی راحت شوید. با این حال باید بدانید که زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. تنها مشکل این است که شما به ویژه در زمینه روابط عاطفی خود به ثبات بیشتری نیاز دارید و حس تردید و دودلی که امروز شما را فرا گرفته باعث شده است که احساس وحشت و درماندگی کنید. به چیزهای خوب و مثبت فکر کنید تا بتوانید با آرامش بیشتری امروز را پشت سر بگذارید.

 

فال حافظ متولدین آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

شاید زندگی اجتماعی‌تان امروز با درگیری و مشکلاتی همراه باشد، ولی با این حال صدایی از درونتان به شما می گوید که همه چیز خیلی زود روبراه خواهد شد. متاسفانه شما تمایل چندانی به گوش دادن به ندای درونیتان ندارید، به ویژه اگر پای روابطتان در میان باشد. این را یادتان باشد که اگر امیدتان را از دست بدهید کنترل اوضاع از دستتان خارج خواهد شد. اعتماد کردن به حس درونیتان شما را از این سردرگمی فعلی نجات خواهد داد، به شرط آنکه خودتان را باور داشته باشید. . امروز باید به همه دنیا نشان دهید که وقتی حرف عشق در میان باشد با کسی شوخی ندارید. به ارتباط خود با بچه ها توجه کنید، شما از آنها چیزهای زیادی می توانید یاد بگیرید.

 

فال حافظ متولدین آذر

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

وقتی پای کار و مسئولیت‌هایتان در میان باشد شما تعهد بسیار زیادی نسبت به آنها احساس می کنید و موانعی که در راهتان قرار می گیرند ذره ای شما را دلسرد نکرده و حتی عزم و اراده شما را برای رسیدن به موفقیت محکم تر می کنند. با این همه اگر در حال حاضر پله های ترقی را به سرعتی که انتظار داشته‌اید طی نکنید، ممکن است فکر کنید که یک جای راه را اشتباه رفته‌اید و تصمیم اشتباهی گرفته‌اید. با این حال با همان نظم و اراده همیشگی به تلاشتان ادامه دهید، شما به زودی ثمره زحمات خود را خواهید چشید. امروز خانواده تان و کسانی که دوست دارید به توجه ویژه شما نیاز دارند، تا جایی که در توان دارید به این نیاز آنها رسیدگی کنید.

 

فال حافظ متولدین دی

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

حتی اگر احساس می کنید که دوست دارید از دیگران فاصله بگیرید و با خودتان تنها باشید هم طوری رفتار کنید که عزیزانتان حس کنند در صورت نیاز در دسترس آنها خواهید بود و بین خودتان و آنها فاصله نیندازید. در خلوت خود با ترس ها و نگرانی‌هایتان روبرو شوید و سعی کنید آنچه نمی‌توانید تغییر دهید را بپذیرید. حس می کنید خطرهای زیادی دور و بر شما را گرفته‌اند، نگران نباشید، با وجود همه این خطرها شما در امان خواهید بود، کافیست خودتان را از دردسر دور نگه دارید. در حال حاضر برای گفتن حرف های بی معنی و بی سر و ته اصلا در وضعیت خوبی نیستید. بهتر است فقط حرف‌هایی را بزنید که دقیقا منظورتان را منتقل می کنند و با حرف های بیهوده و نسنجیده خودتان و دیگران را به دردسر نیندازید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شاید بخواهید مسئولیت وضعیت فعلیتان را به گردن دیگران بیندازید، ولی نسبت دادن بحران فعلی به عوامل خارجی هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. احساسات زیادی در درونتان در جریان هستند و نمی‌دانید که به کدام یک از آنها باید اعتماد کنید. برای پیدا کردن جواب این سوال نمی توانید به سراغ دیگران بروید و باید به خودتان رجوع کنید. وقتی آرامش را در درون خودتان پیدا کنید حتی در قلب طوفان نیز آرام خواهید بود. شما اکنون باید ارزش‌هایتان در زمینه روابط عاطفی را به طور مجدد اولویت بندی کنید و ببینید کدام یک از آنها برای شما بیشترین اهمیت دارد و بر اساس آن قدم های بعدی خود را در مسیر زندگی انتخاب کنید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied