شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 30 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/30

فال روزانه چهارشنبه 30 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/30

فال روزانه چهارشنبه 30 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/30

فال روزانه چهارشنبه 30 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/30

 

 

 

فال روز تولد 99/07/30

 

 

 

دوست عزیزی که 30 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی دارای اعتماد به نفس، جاه طلب، مستقل و مثبت اندیش هستید. شما به طور ذاتی یک مدیر و رهبر هستید و همیشه چه در خانه و چه در محل کار به خاطر عملکرد فوق العاده ای که از خودتان نشان می دهید مورد تحسین قرار می گیرید. تلاش های شما همیشه صمیمانه و صادقانه هستند و به همین خاطر هم می توانید بین زندگی شخصی و حرفه ایتان تعادل برقرار کرده و زندگیتان را به خوبی پیش ببرید. زمان آن فرا رسیده است که در عادات غذایی خود تغییراتی ایجاد کنید و از خوردن میان وعده های پرکالری خودداری کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد که هم تناسب اندام و هم سلامتی خود را حفظ کنید. امسال ممکن است پروژه های مهمی که در دست انجام دارید با مشکل کمبود بودجه مواجه شوند. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی که ممکن است حتی به نیمه کاره رها شدن این پروژه ها منجر شوند حتما تا جای ممکن در هزینه ها صرفه جویی کنید و یک نقشه جایگزین هم داشته باشید. در سالی که پیش رو دارید اعتبار و شهرت زیادی را در زمینه حرفه ای به دست خواهید آورد. شاید مجبور باشید به خاطر مسائل کاری به سفرهای زیادی بروید که بدون شک پیشرفت و موفقیت را برای شما به همراه خواهند داشت. امسال فرصتی فوق العاده برای حل مشکلاتی که در روابط عاطفی خود دارید در اختیار شما خواهد گذاشت. شاید حتی تا اواخر سال راهی خانه بخت شوید. آذر و اسفند بهترین ماه ها هستند.

divider1

 

 فال روزانه متولدین فروردین

 

امروز بیشتر درگیر عشق و جنگ هستید. باید رابطه کنونی خود را کمی سروسامان بدهید و بتوانید تعادل لازم را در آن دوباره ایجاد کنید. اگر خیلی بر ارتباط ها حساسیت دارید و می خواهید همیشه گیرنده باشید، باید امروز یاد بگیرید که خودتان هم در ارائه عشق و محبت دست پیش داشته باشید. کارهایی که امروز انجام می دهید و دانه‌هایی که می کارید را در آینده نزدیک برداشت خواهید کرد. ایجاد تعادل در همه بخش های زندگی و حتی شغل شما لازم است. اگر در این اواخر قرار عاشقانه ای با شریک عاطفی خود نداشته‌اید، امروز زمان آن رسیده که چندین ساعت از وقت خود را برای او خالی کنید. اگر مجرد هستید و یاری ندارید بهتر است وقت خود را با آدم های اشتباه هدر ندهید. فرد مناسبی را انتخاب کنید و با او قرار بگذارید و دوستی جدیدی آغاز کنید.
 

فال حافظ متولدین فروردین

 

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

 

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

امروز باید به سلامتی خود بیشتر از همیشه اهمیت بدهید. باشگاه یا استخر بروید و ورزش‎‌هایی که برای سلامت بیشتر جسمتان مفید هستند را انجام دهید. این را بدانید که کوچک ترین فعالیت های سلامتی هم می توانند تاثیرات بزرگی داشته باشند. روحیه و انرژی شما هم بهتر و بیشتر می شود. برای این منظور، کمتر اما سالم تر غذا بخورید و ترجیحا رژیم گیاهی و آب میوه های طبیعی را دنبال کنید. اگر فرصت باشگاه ندارید، پیاده روی کنید. همیشه به دنبال داشتن چیزهای خود در زندگی هستید. حتی در عشق و رابطه نیز می خواهید بهترین ها برای شما باشد. خواسته های درونی خود را مرور کنید و بر اساس علایق واقعی به دنبال فردی باشید که همه جانبه مورد توجهتان باشد. با او قرار ملاقات بگذارید. به جای تمرکز روی مسایل منفی، در مورد خوبی ها حرف بزنید تا تاثیر مثبتی در ذهن طرف مقابل داشته باشید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

 

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

 

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین خرداد

 

امروز زمان نمایش است. حس هنری و خلاقیت های شما به اوج می رسند و با سرعت زیادی ایده های متنوع در ذهنتان جرقه می زنند. همه آنها را یادداشت کنید. اگر توان و مهارت نوشتن دارید، یک داستان جدید آغاز کنید. اگر نقاشی یا موسیقی می دانید، بوم و ساز خود را بیاورید و طرح و قطعه جدید تولید کنید. کمال گرایی را کنار بگذارید و با ایده های ذهنی خود، هر آنچه تصور می کنید خوب است را اجرایی کنید. امروز استارت کار را بزنید و در روزهای آینده آنها را ویرایش و تصحیح کنید. از اعتماد به نفس خود دور نشوید. تصاویر ذهنی خود را واقعیت ببخشید. این مساله موجب می شود تا عشقتان نیز حس بهتری به شما پیدا کند. می توانید با کارهای هنری خود او را سوپرایز کنید. اگر تنها هستید نیز فرصت اینکه فرد جدیدی را تحت تاثیر خود قرار دهید، برای شما مهیا شده است.

 

فال حافظ متولدین خرداد

 

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

 

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین تیر

 

برای خود یک فنجان چای تازه دم بریزید. در یک گوشه آرام بنشید و استراحت کنید. ذهنتان را از مسایل منفی دور کنید. به خاطره های خوشحال کننده بیندیشید. از این فرصت حتی می توانید برای پرورش افکار و اهداف خود هم استفاده کنید. کتابی را بردارید و مطالعه کنید. اجازه دهید خستگی های این روز کاری به طور کامل از ذهن و بدنتان خارج شوند. برای اینکه کارهایتان بهتر و سریع تر پیش بروند حتی می توانید از همکاران خود کمک بگیرید. در انتهای روز هم وقتتان را به خانواده اختصاص دهید. برای اینکه زمان شاد و آرامی را در کنار عشقتان داشته باشید، می توانید کارهای جالبی برای او انجام دهید. دستور پخت یک غذای جدید را پیدا و آن را درست کنید. اگر هم تنها هستید، اگر اعتماد به نفس داشته باشید می توانید با فرد دلخواه خود قرار بگذارید و با صداقت و حرف های مثبت، نظر او را به خود جلب کنید.

 

فال حافظ متولدین تیر

 

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

divider1

 

 فال روزانه متولدین مرداد

 

یک سر دارید و دو سودا. البته این مساله امروز خوب است. اینکه افکار متفاوتی دارید باعث می شود بهتر به اطراف و کارها نگاه کنید. بهترین و شادترین راه را انتخاب کنید و در مسیر آن حرکت کنید. برای کارهای خود از دیگران کمک بگیرید. کارهای گروهی علاوه بر اینکه سریع تر پیش می روند، کیفیت بالاتری هم دارند. حتی می توانید با عشقتان یک پروژه کاری یا هنری را آغاز کنید. توجه به سلامت جسم و نوع تغذیه خود را نیز در دستور کار قرار دهید. هر چه فعال تر باشید، روحیه بهتری نیز خواهید داشت. شما به طور ذاتی انسان پرانرژی و اجتماعی هستید. با فردی که دوستش دارید قرار بگذارید. با بیست سوالی می توانید خیلی خوب روحیات یکدیگر را بشناسید. اگر هم تنها هستید، در یک محیط جمعی، محل کار یا گالری هنری با فردی آشنا خواهید شد. از این فرصت برای تنظیم یک قرار خصوصی استفاده کنید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

 

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین شهریور

 

شما همیشه تصور می کنید اگر سخت کار کنید، موفقیت های بیشتری کسب خواهید کرد. اما کار زیاد و بدون فکر، نتیجه عالی در بر ندارد. هوشمندی و تخصص را نیز چاشنی فعالیت های خود کنید. اگر پولی به دستت رسید، آن را در جاهای لازم و ارزشمند هزینه کنید. به طور مثال، برای تغییر دکوراسیون خانه می توانید از آن استفاده کنید. البته ابتدا به درستی بودجه و هزینه های خود را برآورد کنید تا در انتهای ماه با مشکل مواجه نشوید. امروز می توانید موفقیت های خود را جشن بگیرید. پویایی شما زیاد است و علاقه تان به زندگی لوکس بیشتر می شود. تصور زندگی شیک به شما الهام می دهد تا یک شب رمانتیک و پرزرق و برق با عشقتان ترتیب دهید. شمع روشن کنید و با یک منوی خوشمزه، او را سوپرایز کنید. اگر مجرد هستید نیز با رفتن به باشگاه یا محیط های فرهنگی و هنری می توانید با فرد دلخواه خود آشنا شوید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

divider1

 

فال روزانه متولدین مهر

 

خود را از دیگران جدا نکنید. در محل کار یا در جمع های دوستانه، با دیگران همگام شوید. این را در نظر داشته باشید که همه همیشه اول به خودشان فکر می کنند. پس انتظار زیادی از آنها نداشته باشید. کارهایی که برای خودتان لذت بخش و جالب است را انجام دهید. اول به خودتان فکر کنید و نگران تصور دیگران نباشید. امروز این فرصت را دارید تا کتاب مورد علاقه خود را مطالعه کنید و به پایان برسانید. حتی می توانید برای رفتن به استخر یا پیاده روی، برنامه زمانی بگذارید. امروز زمان رسیدگی به خود است. در وقت بیکاری اول کارهای عقب افتاده خود را به انجام برسانید و سپس به دیگران بیندیشید. برای اهداف و وقت خود ارزش قایل شوید و با عشقتان نیز طوری رفتار کنید که این مساله او را ناراحت نکند. کشف خودتان و برآورده کردن نیازهایتان، در بهتر شدن رابطه عاطفی‌تان نیز مفید است.
 

فال حافظ متولدین مهر

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آبان

 

امروز حساسیت های شما زیاد می شوند. ممکن است نیاز داشته باشید تا از دیگران و دوستان همفکری بگیرید. برای خود وقت بگذارید و با یک دوست قابل اعتماد در مورد ناراحتی های درونی خود حرف بزنید. این صحبت ها ذهنتان را از مسایل منفی خالی می کند و می توانید با دور کردن زشتی ها و تلخی ها، احساسات بهتر و ذهن بازتری داشته باشید. محیط زندگی خود را نیز کمی منظم تر کنید. ارتباط های فردی امروز شاید کمی دشوار به نظر برسند. اما روش های اشتباه را انتخاب نکنید. شما این فرصت را دارید تا در کنار عشقتان لحظه های شاد و آرامی داشته باشید. پس آن را هدر ندهید. اگر قرار است برای اولین بار به ملاقات کسی بروید، مثبت اندیشی و زیبانگری خود را تقویت کنید.

 

فال حافظ متولدین آبان

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آذر

 

امروز حس کار گروهی در شما زیاد است و به همین واسطه، لحظه های شادی در محل کار خواهید داشت. با همکاران برای به پایان رساندن پروژه موردنظر همفکری کنید و بدانید که نتیجه آن بسیار عالی از آب در خواهد آمد. ایده های شما عالی هستند و می توانید الهام بخش موفقیت دیگران نیز باشید. البته به همین اکتفا نکنید و برای افکار خود برنامه ریزی و هدف مشخص داشته باشید. موفقیت های امروز شما در همین فعالیت های دسته جمعی خلاصه شده‌اند. از  این فرصت بهترین استفاده را ببرید و نگذارید هدر برود. حتی با افرادی که رابطه نزدیکی ندارید، دوستی جدیدی آغاز کنید و از فکر و ایده های آنها هم کمک بگیرید. برای عشقتان بلیط سینما یا تئاتر بگیرید و او را سوپرایز کنید. در انتهای روز با هم به گردش بروید و غذاهای جدید را تست کنید.

 

فال حافظ متولدین آذر

 

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

divider1

 

 فال روزانه متولدین دی

 

امروز تعیین هدف برایتان بسیار مهم می شود. برای برنامه‌هایی که در سر دارید ارزش و اعتبار بسیاری قائل هستید و این موجب می شود برای تحقق آنها تلاش خود را بیشتر کنید. ارتباط های شما هم امروز بسیار خوب می شوند. نمی‌گوییم بهترین لباس های خود را بپوشید اما سعی کنید در برخوردهای نخست همیشه مرتب باشید و در بهترین حالت رفتار کنید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. با جادوی کلمات می توانید حسابی خود را در دل دیگران جای کنید. اگر مجرد هستید، امروز فرصت خوبی برای آشنایی با فرد جدید است. اگر مجرد هستید، در محیط های جمعی همانند گالری های هنری یا محیط کار می توانید با فردی آشنا شوید و با او یک دوستی جدید را آغاز کنید. البته باید دیدگاه های خوب و حس مثبت اندیشی خود را بهبود ببخشید و اعتماد به نفستان را نیز تقویت کنید.

 

فال حافظ متولدین دی

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

divider1

 

 فال روزانه متولدین بهمن

 

اول خبر بد: امروز نمی‌توانید با همه کنار بیایید. خبر خوب چیست؟ لازم نیست با همه ارتباط خوبی داشته باشید. همین که حالتان حتی با یک نفر هم خوب باشد، کافی است. شما امروز توان این را دارید که بین مسایل مختلف تعادل برقرار کنید. ابتدا با سرعت و کیفیت خوب کارهایتان را انجام می دهید و سپس می توانید وقتتان را به خود، خانواده و عشقتان اختصاص دهید. ایده‌هایی که در سر دارید را یادداشت کنید. ارتباط های خود را با افرادی که برایتان مفید هستند، بهتر کنید. بگذارید روحتان شما را به هر آنچه در سر دارید، برساند. به ندای درونتان اعتماد داشته باشید. زیبایی بینی در مسایل عاطفی بسیار به شما کمک خواهد کرد. اصراری برای انجام چیزهایی که نمیشود، نداشته باشید. با عشقتان یک کار گروهی آغاز کنید و بیشتر وقتتان را در کنار هم سپری کنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اسفند

 

امروز بخشی از وقت خود را خالی کنید و به مطالعه بپردازید. بهتر است بیشتر حواس خود را به مواردی بدهید که تاکنون به آنها بی توجه بودهاید. به زبان بدن اطرافیان هنگام صحبت کردن توجه کنید تا بتوانید منظورهای واقعی آنها را در پس حرفهایشان تشخیص دهید. ارتباط های چشمی و نگاهی بسیار برایتان جالب خواهند بود. از اینکه بخواهید هر موردی را به زبان بیاورید پرهیز کنید و از این روند جالب لذت ببرید. امروز تمایل دارید با عشقتان رابطه متفاوتی داشته باشید. شمع روشن کنید و فضای خانه را کاملا عاشقانه بسازید. با هم غذای جدید تست کنید و عمیق تر و صمیمی تر صحبت کنید. از خاطره ای که امروز برایتان بر جا می ماند لذت خواهید برد.

 

فال حافظ متولدین اسفند

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

divider1

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied