شمانیوز
شما نیوز

گام بلند آموزش و پرورش در تحقق اجرای رتبه‌بندی معلمان

عضو هیئت رئیسه مجلس از پیگیری مجلس برای تدوین لایحه رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش، این لایحه را به هیأت دولت ارائه کرد.

گام بلند آموزش و پرورش در تحقق اجرای رتبه‌بندی معلمان

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایسنا؛ علی کریمی فیروزجایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پیگیری این کمیسیون برای تدوین نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد و اظهار کرد: سؤال بنده از وزیر آموزش و پرورش درباره تعلل وزارت آموزش و پرورش در اجرای جزء(2) بند «الف» ماده 63 قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر تهیه نظام رتبه بندی معلمان بود.

 

وی ادامه داد: پرسش از وزیر آموزش و پرورش این بود که وفق جزء(2) بند «الف» ماده 63 قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است برای ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت نسبت به تهیه نظام رتبه‌بندی معلمان اقدام کند؛ اما دلیل تأخیر و تعلل دولت و وزارت آموزش و پرورش در ارائه لایحه نظام جامع رتبه‌بندی معلمان به مجلس شورای اسلامی چیست؟

 

کریمی فیروزجایی گفت: اتفاق خوب این است که وزیر آموزش و پرورش 28 مهر، در نامه به معاون اول رئیس جمور، متن پیشنهادی لایحه رتبه‌بندی حرفه ای معلمان را برای طی فرایند تصویب در هیأت وزیران ارائه کرده است.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر، این لایحه در دولت تصویب و به مجلس برای بررسی و طی مراحل قانونی ارائه شود و مجلس نیز آماده پیگیری آن برای رساندن این لایحه به نتیجه مناسب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied