شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 2 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/02

فال روزانه جمعه 2 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/02

فال روزانه جمعه 2 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/02

فال روزانه جمعه 2 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/02

 

 

فال روز تولد 99/08/02

 

 

دوست عزیزی که 2 آبان به دنیا آمدی، تولدت مبارک!

شما شخصی با ذهنی قدرتمند، افکار عمل گرایانه و رفتاری صمیمانه هستید. شما با اراده و سخت کوشی خود و تلاش برای داشتن بهترین عملکرد ممکن برای دیگران الگویی نمونه هستید. شما خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار می کنید و دوست می شوید و همه دوستانتان شما را به عنوان یک دوست وفادار می شناسند. امسال باید مواظب دمدمی مزاجی ها و حالات متغیر خود باشید، در غیر این صورت با دردسر مواجه خواهید شد. امسال شما تمایل بیشتری نسبت به فعالیت های مذهبی احساس می کنید و همین باعث خواهد شد که از لحاظ روانی آرامش بیشتری داشته باشید. برای اینکه آرامش روانی داشته باشید باید از طمع و خودخواهی دوری کنید. امسال از لحاظ اقتصادی هم برای شما سال خوبی خواهد بود. هم درآمدتان افزایش خواهد یافت و هم فرصت‌هایی برای افزایش دارایی‌تان برای شما فراهم خواهند شد. شاید حتی ارثی که مدت ها به دلیل درگیری های حقوقی در انتظارش بوده‌اید امسال بالاخره به دستتان برسد. به نفعتان است برنامه‌هایی که برای سرمایه گذاری دارید را از دیگران مخفی نگه دارید. آنهایی که در زمینه ی فرهنگی فعال هستند از لحاظ حرفه ای سال فوق العاده ای را در پیش خواهند داشت. سرعت شما در رسیدن به اهداف حرفه ای خود بیش از هر زمان دیگری خواهد بود. امسال به معنای واقعی عشق پی خواهید برد و همین باعث خواهد شد تصمیماتی جدی در مورد رابطه ی عاطفی خود بگیرید. آذر و بهمن بهترین ماه های سال خواهند بود.

 

divider1

 

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید اعتماد سازی کنید. سیاست به خرج دادن به جای صداقت می تواند برایتان هزینه داشته باشد و حمایت‌هایی که لازم دارید را در اختیارتان قرار ندهد. امروز شاید بیشتر تمایل داشته باشید مرموز باشید اما انرژی های خود را برای زندگی عاشقانه خود  حفظ کنید و آتش عشق خود را بر افروخته کنید. در زمینه شغلی خود هم با صداقت کامل سخن بگویید و همین طور هم رفتار کنید. وقتی همه برگه های خود را رو کنید و بتوانید به معنای واقعی اعتماد سازی کنید، می توانید به آینده کاری بسیار بهتری امید داشته باشید. عشق امروز در هوا جاری است و حالتان با عشقتان حسابی خوب خواهد بود. در مورد اشتیاقات خود برای عشقتان حرف بزنید و بگذارید از عمق عواطف شما نسبت به خود آگاه شود.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

 

 

divider1

 

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز می توانید به دیگران امید بدهید و آنها را برای انجام کارهایی که در سر دارند، تشویق کنید. خودتان هم بالاخره به این باور می رسید که با اینکه مهارت های خوبی دارید اما بدون کمک دیگران نمی‌توانید به اهداف خود دست پیدا کنید. صداقت مهم ترین چیزی است که امروز می توانید ارائه دهید. مشورت و کمک گرفتن از دیگران نشانه ضعف نیست و بلکه نمادی از قدرت شماست زیرا نشان می دهد به آن درجه از رشد فکری رسیده اید که باید به صورت گروهی به اهداف خود دست پیدا کنید. حس همکاری و همفکری را در رابطه عاشقانه خود نیز حفظ کنید. این موجب می شود تا رابطه عاشقانه شما در وضعیت بسیار خوبی قرار گیرد. اگر با فرد مورد علاقه تان قرار دارید، از اینکه هر کاری برای خوشحالی او انجام دهید هیچ دریغ نکنید. یک روز عالی در کنار هم تجربه خواهید کرد و می توانید وارد فاز جدیدی از رابطه بشوید.

 

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

 

divider1

 

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

یک نفس عمیق بکشید و به خودتان اعتماد کامل داشته باشید. انرژی های شما در درجه بالایی قرار دارند و می توانید از این فرصت برای نمایش مهارت خود استفاده کنید. البته این را در خاطر داشته باشید، چون توان تشخیص درست احتمالات آینده را دارید دلیل نمی‌شود که در هر کاری که آغاز می کنید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. شما باید برای به دست آوردن نیازهای خود تلاش کنید و با سپردن همه چیز به سرنوشت در زندگی و حتی کار موفق نخواهید بود. برای این سفر که فراز و فرود بسیار دارد خود را آماده کنید. حس های منفی درونی را خاموش کنید. اگر مجرد و تنها هستید، امروز مشتاق یافتن نیمه گمشده خود خواهید بود. به ورزش و خوردن غذاهای سالم روی بیاورید تا بتوانید به اهداف عاشقانه ای که در سر دارید، شکل حقیقت ببخشید.


ر

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

 

divider1

 

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز با تمرکز روی حقایق و داشتن صداقت می توانید فرصت های بسیار خوبی برای خود دست و پا کنید. به ندای درونی خود اعتماد کنید. افکار و احساسات درونی شما امروز بهترین قطب نمای برای رسیدن به مقصد موردنظر هستند. به آنها اعتماد کنید. اعتماد خود را به آدم های اطراف افزایش دهید و مطمئن باشید از این مساله سود بسیاری نصیب شما خواهد شد. معامله با واقعیت بهترین معامله ای است که می توانید انجام دهید. عشقتان امروز به شکل عجیبی به شما تمایل و علاقه دارد. این حس عاشقانه را روی چشمان خود بگذارید و همه جانبه موجب خوشحالی او بشوید. هماهنگی ها و تفاهمات میان خود را افزایش دهید و با هم صحبتی هر نوع سوءتفاهمی را از میان بردارید. خجالت را کنار بگذارید و از صمیم قلب با فرد مورد علاقه تان حرف بزنید و اجازه دهید عمق احساسات شما را درک کند.

 

 

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

 

divider1

 

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

هنگامی که احساس می کنید دیگر امیدی به ادامه راه ندارید، طرف دیگر فعالیت ها نوری از امید و پافشاری در همین مسیر را در دل شما می تاباند. امروز از طرف خانواده یا یک دوست از جنس مونث امیدهای بسیاری خوبی دریافت خواهید کرد. گوش های خود را باز بگذارید تا حرف ها و ایده های درست را بشنوید. باید توان قرار گرفتن در راهی را داشته باشید که همیشه از آن فرار کرده‌اید. اگر بتوانید موانع را نیز جزئی از مسیر زندگی ببینید، موفقیت های بسیاری را برای خود رقم خواهید زد. امروز دوست دارید مورد حمایت عشقتان قرار بگیرید. اگر مجرد هستید، اگر به مهمانی شام یا جمع دوستانه دعوت شدید، حتما در آن حاضر شوید تا فردی ملاقات کنید که دلتان را به یغما خواهد برد.

 

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

 

divider1

 

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

پیش از اینکه پروژه کاری بزرگی را که در سر دارید آغاز کنید، دوباره در مورد آن فکر و تحقیق کنید. با این کار دید بهتری به آینده این کار پیدا می کنید و می توانید برای طولانی مدت روی آن حساب کنید. صداقت در دوستی و حتی در کار موجب می شود تا از موقعیت کنونی خود فراتر بروید و به آروزهای قلبی خود نزدیک تر شوید. این را بدانید که پیش از هر آغازی بهتر است فرصت بیشتری به خود بدهید و از دیگران نیز در این راه کمک بگیرید. هیچ راهی بهتر از حرف زدن نیست تا بتوانید فرد مورد علاقه خود را بهتر و درست تر بشناسید. با صحبت های صادقانه می توانید مسایل بیشتر و ارزشمندتری در مورد عشقتان کشف کنید که تاکنون از آنها بی خبر بوده‌اید. اگر مجرد هستید شاید بتوانید با ارسال پیام یا ایمیل، کمی نظر فرد مورد علاقه تان را به خود جلب کنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

 

divider1

 

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز باید مراقب مسایل مالی و خرج های خود باشید. از اینکه بی ترس خرج کنید و به آینده توجهی نداشته باشید دست بکشید و برای خود محدودیت‌هایی تعریف کنید. این کار موجب می شود تا یک قدم جلوتر قرار بگیرید. برای تحقیق و مطالعه بیشتر در زمینه کار و اهداف خود زمان بیشتری را اختصاص دهید. به جای اینکه روند دایمی را تکرار کنید، کمی به فکر تغییر باشید. شاید بتوانید قراردادهای بهتر و ارزشمندتری در کار منعقد کنید. در زمینه عاطفی، در موقعیتی قرار دارید که می توانید پیشرفت های بسیاری در کنار عشقتان داشته باشید. لوکس تر زندگی کنید و تفریحات شادتری را با هم تجربه کنید. امروز بعدازظهر را با هم در خانه باشید و بیشتر وقتتان را صرف حرف های صادقانه و عمیق در مورد خود و نیازهای خود کنید.

 

 

فکری خود را پیاده کنید. پرنده شانس روی بال های شما نشسته است و می توانید همه جانبه از آن استفاده کنید. این وضعیت خوشحالی زیادی به قلب شما روانه می کند و می توانید ارتباط های مهربانانه تر با اطرافیان داشته باشید. از این فرصت برای برنامه ریزی زمانی، کاری و مالی برای 6 ماه آینده بهره بگیرید. همیشه هنرهای برتر را تحسین کرده اید. به طور کلی، زندگی لوکس و بهترین ها را دوست دارید. همین دیدگاه و علاقه موجب می شود تا عشقتان را به یک شام لوکس دعوت کنید. ایده بسیار خوبی است. شما همیشه سخت کار کرده اید و شایستگی این نوع زندگی را دارید.

 

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

 

divider1

 

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز فکرهایتان دچار تغییرات بسیار مثبتی خواهند شد. برای ایجاد تحولاتی که در سر دارید، کاملا آماده هستید. اما ترجیحا هیچ قولی ندهید و هیچ قراردادی را امضا نکنید. هنوز به آن اندازه از اعتماد درونی نرسیده‌اید که بتوانید پایبند قرارهای خود باشید. زیبایی بینی خود را افزایش دهید و با صداقت در مسیر درست حقایق قرار بگیرید. هرگز در حرف های خود دروغ یا اغراق نداشته باشید تا بتوانید چهره درستی از خود در جامعه درست کنید. امروز شانس بسیار زیادی برای برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه خود دارید. فردی که همه ذهنتان را به خود مشغول کرده است را دعوت کنید و با راستگویی و حفظ جانب احتیاط در مورد خود و احساسات خود برای او حرف بزنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

 

divider1

 

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز باید در صداقت کامل حرف بزنید و رفتار کنید. شاید در مواردی این مساله برایتان دشوار باشد اما این را بدانید که مسیر موفقیت شما از کوچه راستگویی می گذرد و باید این سختی را بر خود هموار کنید. مسائلی که تاکنون مخفی کرده‌اید را علنی کنید. شاید حتی لازم باشد در مواردی عذرخواهی کنید تا بتوانید کاری کنید که دوباره در مسیر موفقیت های دایمی قرار بگیرید. امروز از قول دادن دوری کنید و بیشتر روی برطرف کردن موانع متمرکز باشید. بهترین راه برطرف کردن موانع و مشکلات، روبه رو شدن با آنهاست. در رابطه عاطفی خود تعادل برقرار کنید. در مورد مسایلی که تاکنون از عشقتان مخفی کرده اید با او سخن بگویید و مطمئن باشید مورد خشم یا بی مهری او قرار نخواهید گرفت.

 

 

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

 

divider1

 

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز با اینکه بودن در میان جمع بسیار به نفع شماست، اما حضور برخی دوستان موجب حواس‌پرتی شما می شود. دوست دارید در میان کارهای خود کمی هم تفریح کنید و این ساعت های فشار کاری و استرس ناشی از آن را در میان دوستان بگذرانید. اما درست این است که در زمان کار، همه تمرکز خود را روی انجام وظایف متمرکز کنید تا سریع تر تمام شوند و بتوانید در ادامه روز از تفریح با دوستان لذت ببرید. اگر فردی در میان اطرافیان هست که برایتان جذابیت بسیار دارد، با او قرار بگذارید و رابطه نزدیک تری با او برقرار کنید. همیشه دوست دارید بهترین لحظات خود را در میان دوستان داشته باشید. پس بهتر است با آنها تفریحات جدیدی را تجربه کنید. اگر کسی در زندگیتان هست، او را نیز در جمع دوستان خود وارد کنید تا حس های بهتری را با هم تجربه کنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

 

 

 

 

 

divider1

 

 

♒ فال متولدین بهمن

به شما تبریک می گوییم که توان این را پیدا کردید تا یک چشم انداز عالی برای خود مشخص کنید و بر اساس آن موفقیت های آینده خود را رقم بزنید. با برنامه ریزی های درستی که در سر دارید می توانید خیلی سریع تر خود را به چند پله بالاتر از موقعیت کنونی برسانید. از تک روی بپرهیزید و این را بدانید که پیشرفت شما در گرو کار گروهی است. صبر داشته باشید و صداقت را نیز در هر لحظه از زندگی خود حفظ کنید. گزینش هدف بزرگ ترین دستاورد امروز شما خواهد بود. کارهای جانبی را کنار بگذارید و بیشتر فکرتان را روی نخستین قرار ملاقاتی که با فرد مورد علاقه تان تنظیم کرده‌اید، متمرکز کنید. این قرار برایتان بسیار شاد و دوست داشتنی خواهد بود.

 

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:  هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

 

divider1

 

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

بر سر عشق، صلح و درک متقابل چه بلایی آمده است؟ هنگامی که همه روی شما حساب می کنند چرا سعی می کنید خود را از آنها جدا کنید؟ کمی به ندای درونی خود توجه کنید و ببینید که از شما چه می خواهد . شما با صداقت می توانید با اطرافیان ارتباط نزدیک برقرار کنید و در مورد نیازهای خود حرف بزنید. به اطرافیان فرصت حرف زدن بدهید. از ترس ها فاصله بگیرید. شاید از نظر شما مساله ساده ای باشد اما اینکه به حرف های آنها گوش دهید برایشان ارزش بسیار دارد و برای این مساله شما را تحسین خواهند کرد. آیا برای یک روز عالی با فرد مورد علاقه تان رویاپردازی می کنید؟ شما در وضعیت بسیار خوبی از عشق و عاطفه قرار دارید و می توانید به این رویا شکل حقیقت ببخشید. اگر کمی مسایل مالی ذهن شما را درگیر کرده است، بر اساس بودجه خود قرار بگذارید  و با عشقتان لحظات شادی را تجربه کنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied