شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 3 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/03

فال روزانه شنبه 3 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/03

فال روزانه شنبه 3 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/03

فال روزانه شنبه 3 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/03

 

 

فال روز تولد 99/08/03

 

 

دوست عزیزی که 3 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما عاشق سادگی و اصالت و همیشه آماده خدمت به دیگران هستید. شما شخصی جاه طلب هستید که در هر کاری که به عهده بگیرد پله های موفقیت را با سرعت هر چه سریعتر پشت سر می گذارد و تا زمانی که به هدف نهایی خود نرسیده است دست از تلاش بر نمی‌دارد. شما به طور ذاتی بسیار رک و صریح هستید و در حل مشکلات دیگران توانایی زیادی دارید و از آوردن خنده به لب های دیگران لذت می برید. امسال اگر می خواهید از لحاظ سلامتی به مشکلی برنخورید باید از وارد کردن فشار کاری بیش از حد به خودتان خودداری کنید. اگر می خواهید که از کارهایتان عقب نمانید باید به اندازه کافی استراحت هم داشته باشید تا سالم بمانید. امسال بازدهی سرمایه گذاری‌هایی که انجام می دهید فوق العاده خواهد بود. بهتر است سرمایه گذاری‌هایتان را در زمینه ای انجام دهید که سود آن را به طور منظم دریافت کنید و بتوانید روی آن برای بخشی از خرج های ماهیانه ی خود حساب باز کنید. شما دارای اعتماد به نفسی بسیار زیاد هستید و توانایی های خود را دست کم نمی‌گیرید و همین باعث موفقیت حرفه ای شما خواهد بود. امسال تلاش شما برای تحمیل ایده‌هایتان به دیگران مورد تأیید همکارانتان قرار نخواهد گرفت و ممکن است درگیری‌هایی پیش بیایند. برای تبدیل رابطه عاطفی‌تان به یک عشق واقعی باید کمی به خودتان و طرف مقابلتان وقت بدهید. دی و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

اگر در زمینه روابط عاطفی مدت زیادی است که در انتظار بوده‌اید اکنون دیگر زمان آن رسیده است که آستین ها را بالا زده و وارد عمل شوید. شما اکنون انرژی زیادی برای پرداختن به مسائل عاطفی دارید، اما فوریتی که در مورد رها کردن خودتان از بندهای پیچیده ای که شما را گرفتار کرده و مانع رسیدنتان به خوشبختی شده‌اند احساس می کنید می تواند باعث شود واکنشی شدیدتر از آنچه لازم است از خودتان نشان بدهید. به جای این که دست به ریسک بزنید بهتر است کمی احتیاط کنید تا بعدا از آنچه انجام داده‌اید پشیمان نشوید. برای مجردها عشق همین نزدیکی هاست، اما پیش از آن که دستتان به آن برسد و صاحبش شوید کارهای زیادی باید انجام دهید.
 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احساس هیجان بسیاری دارید و کمی هم معذب هستید، دلیل این احساسات هم این است که نمی‌دانید باید با خواسته‌هایی که با الگوهای معمول زندگی شما همخوانی ندارند چه کار بکنید. شاید این فرصت را داشته باشید که در یک مراسم با افراد عجیبی آشنا شوید که به گسترش ذهن شما کمک زیادی خواهند کرد. شما امروز ناگهان علاقه شدیدی نسبت به شخصی که با معیارهای همیشگی شما هیچ تناسبی ندارد پیدا می کنید، یا این که از انجام دادن کارهای تکراری روزمره احساس خستگی می کنید یا تمایل شدیدی به گوش دادن به موسیقی های عجیب و غریب و خوردن غذاهای ناشناخته احساس می کنید. ذهنتان را باز بگذارید تا دنیایی تازه را تجربه کنید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

وضعیت روحی شما مکالماتی که امروز دارید را به جاهایی می کشاند که خیلی کم ممکن است برایتان اتفاق بیفتد. شما اعتماد خودتان را نسبت به اطرافیانتان از دست داده‌اید و در درون خودتان دارید به دنبال ریشه و منبع اصلی این بحران فعلی می پردازید. پیش از آن که بخواهید تصمیمی جدی گرفته و اقدامی در رابطه با آن بکنید به خودتان به اندازه کافی زمان بدهید تا بتوانید به تفاوت آنچه حس درونیتان و آنچه عقلتان به شما می گوید پی ببرید. سعی کنید در مورد موضوعاتی که باعث آشفتگی ذهنی شما شده‌اند با کسی که به شما نزدیک است صحبت کنید؛ شاید شریک زندگیتان بهترین گزینه برای این کار باشد.

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

از طرفی دلتان می خواهد در کمال آرامش در کنار کسی باشید که شما را همان طوری که هستید قبول دارد و از طرفی دیگر به منظور حفظ ثبات و آرامش اوضاع موجود احساسات واقعی خود را چنان سرکوب می کنید که نزدیک ترین افراد به شما هم نمی توانند به شخصیت واقعی شما پی ببرند. از این که سبک خودتان را تغییر داده و دیگران را با رفتارهایتان و حرف هایی که در مورد خودتان و احساستان می زنید شگفت زده کنید هیچ وحشتی نداشته باشید. اگر صادقانه برخورد کنید و شخصیت واقعیتان را نشان دهید روابطتان به طور قابل ملاحظه ای بهبود خواهند یافت. این احساس ناراحتی و معذب بودن موقتی و در واقع منبع رشد شما است.

 

فال حافظ متولدین تیر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز احساساتی عجیب و ناشناخته در وجود خود حس می کنید که شما را به سوی برقراری روابطی که تا به حال تجربه نکرده‌اید سوق می دهند. با وجود این که از آنچه نمی‌شناسید و کنترلی نسبت به آن ندارید وحشت دارید، دلتان می خواهد به سوی ناشناخته ها پیش بروید، چرا که باور دارید در ورای آنها احساس ثبات و آرامش در انتظارتان است. اگر نامزدتان امروز نمی‌تواند آنقدر که شما دلتان می خواهد با شما وقت بگذراند و مجبور است ساعاتی را هم در کنار خانواده‌اش بگذراند ناراحت نشوید. باور کنید او هم دلش می خواهد که در کنار شما باشد، اما ارزش قائل شدن برای خانواده‌اش نشان دهنده این است که در آینده تا چه حد زندگی مشترکتان برایش اهمیت خواهد داشت.

 

فال حافظ متولدین مرداد

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز مسائل عاطفی ممکن است شما را کمی عصبی کرده باشند. شما به دنبال برقراری ارتباط با فردی هستید که روحی بزرگ و آزاد داشته باشد، و یا سعی دارید در رابطه فعلیتان شور و هیجان تازه ای به وجود آورده و روح تازه ای به آن ببخشید. اما نسبت به دیگران تردیدی بیش از اندازه دارید و این احتمال وجود دارد که در پرسش و پاسخ‌هایی که به منظور به دست آوردن اطمینانی که به دنبالش هستید راه می اندازید طرف مقابلتان را به شدت از خود آزرده کنید و باعث شوید از شما فاصله بگیرد. پیش از هر چیزی این نکته را به یاد داشت باشید که یک ساعت معاشرت و انجام فعالیت های مشترک خیلی بیش از یک سال حرف زدن می تواند شخصیت طرف مقابل را به شما بشناساند.

 

فال حافظ متولدین شهریور

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

اگر اصرار داشته باشید که حتما بر اساس باورها و برنامه های قبلیتان پیش بروید، به دست آوردن موجی ناگهانی از آگاهی می تواند برای شما تا حدودی آزار دهنده باشد. برنامه‌هایی که برای امروزتان  با یکی از دوستان و یا کسی که دوست دارید چیده بودید با شروع جرقه های بحث و درگیری بهم خواهند ریخت. شما معمولا به دنبال برقراری صلح و آرامش هستید، امروز حاضر نیستید به سادگی کوتاه بیایید. شاید زمان آن رسیده باشد که کنترل اوضاع را در دست گرفته و انقلابی به راه بیندازید و اعلام استقلال کنید! امروز به مراسمی دعوت خواهید بود که اگر متاهل هستید با زوجتان در آن حضور خواهید یافت و اگر مجرد هستید باید چشمانتان را خوب باز کنید تا زوج احتمالی‌تان را بیابید!
 

فال حافظ متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ذهنتان همچون اشعه لیزری درون افراد و حقایق هر ماجرایی را به خوبی می بیند. قدرت ادراک شما در حال حاضر بسیار زیاد است، با این حال حتی اگر اطلاعات کافی در دست داشته باشید هم ممکن است نتیجه گیری اشتباهی داشته باشید. میل شدیدی که امروز به داشتن شور و هیجان در زندگیتان احساس می کنید را نمی‌توان محدود کرد و این حالت می تواند روی رفتار شما نیز تأثیرگذار باشد. حتی اگر باور داشته باشید که حقیقت را به طور کامل می دانید باید پیش از آن که کاری کرده و یا چیزی بگویید که غیر قابل برگشت است  اجازه دهید احساساتتان به ثبات برسند. فکر کردن پیش از عمل کردن نشان دهنده خرد و آگاهی شماست.

 

 

فال حافظ متولدین آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

 

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

تغییرات ناگهانی در احساساتتان می توانند رابطه عاطفی شما را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهند. میلی که نسبت به بیان آنچه در قلبتان می گذرد احساس می کنید آنقدر قوی است که اگر کسی به راز دلتان گوش نکند ممکن است حتی سفره دلتان را پیش شخصی که با شما کاملا غریبه است باز کنید. با وجود این که رفتارهای حساب نشده و از روی بی فکری می توانند بین شما و دوست یا عشقتان فاصله جبران ناپذیری ایجاد کنند، در حال حاضر هدف اصلی شما این است که شور و عشقی که نسبت به زندگی دارید را نشان دهید. اگر به جای عملی کردن هر چه به ذهنتان می آید در مورد آن با طرف مقابلتان صحبت کنید به جای ایجاد مشکل به حل آن کمک خواهید کرد.

 

 

 

فال حافظ متولدین آذر

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز نگرانی در مورد مسائل مادی ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد. چکی که در انتظارش بوده‌اید را هنوز دریافت نکرده‌اید، یا شاید پروژه ای که انتظار داشته‌اید زودتر از این ها تمام شود بیش از اندازه طول کشیده باشد و سرمایه ای که قرار بوده برای تکمیل آن به دستتان برسد با تأخیر مواجه شده باشد.  به کلمه های «هنوز» و «تأخیر» دقت کنید! قرار نیست این پول ها تا ابد به دستتان نرسند، کافی است کمی صبر داشته باشید و زمانتان را با نگرانی در مورد پول هدر ندهید. امروز دلتان می خواهد احساسات و نیازهای خود را هر چند عجیب به نظر برسند صادقانه با عشقتان در میان بگذارید و بر خلاف انتظارتان خواهید دید که استقبال خوبی از آنها خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین دی

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز میل شدیدی به وقت گذراندن با دوستان و نزدیکان خود احساس می کنید، اما به احتمال زیاد به آن زودی که انتظار دارید موفق به این کار نخواهید شد، چرا که کارهای زیادی در لیست وظایف روزانه تان در انتظار شما هستند. شاید حتی مجبور شوید جور یکی از همکارانتان که امروز مرخصی گرفته است را هم بکشید. با این حال جای هیچ گونه نگرانی نیست، در نهایت خواهید توانست برای انجام آنچه خودتان دلتان می خواهد هم وقت بگذارید. کافی است هر چه حواستان را پرت می کند را کنار گذاشته و با سرعت و البته دقت تمام کارهایتان را به انجام برسانید. همیشه بهترین روزها آن روزهایی هستند که هم به وظایفتان برسید و هم به تفریح و استراحت!

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

 

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شاید یک لحظه با شتاب و بدون فکر دست به کار شده و لحظه ای دیگر از ترس خشکتان بزند. شما افرادی را به خود جذب خواهید کرد که همان قدر که به نظر شما رفتار عجیبی دارند رفتار شما نیز به نظرشان عجیب و دیوانه‌وار است. معمولا این تفاوت ها هستند که باعث جذب افراد به یکدیگر می شوند اما باید در انتخاب دوستان خود احتیاط بیشتری به خرج دهید. یکی از اهداف حرفه‌ای‌تان که تلاش زیادی برای آن کرده‌اید به نظر خیلی دور از دسترس می رسد و شاید حتی فکر کنید غیر ممکن است و بیهوده اینقدر زحمت کشیده‌اید. این گونه فکر نکنید، خیلی چیزها پشت پرده در جریان هستند که شما از آنها آگاه نیستید، با امیدواری به تلاش خود ادامه دهید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied