شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 6 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/06

فال روزانه سه شنبه 6 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/06

فال روزانه سه شنبه 6 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/06

فال روزانه سه شنبه 6 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/06

 

 

فال روز تولد 99/08/06

 

 

دوست عزیزی که 6 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی بسیار پرانرژی، جسور و باهوش هستید که هر کاری را که به عهده بگیرد آن را با موفقیت به انجام می رساند. شما نسبت به تمیزی و نظافت وسواس خاصی دارد. شما همیشه به کسانی که به کمک نیاز داشته باشند با کمال رضایت کمک می کنید و از مصاحبت با افراد باهوش و باسواد لذت می برید. داشتن تمرکز کافی در کارهایتان به شما کمک خواهد کرد تا پله های ترقی را با موفقیت طی کنید. امسال سلامت جسمانی شما در گرو سلامت روانتان خواهد بود و به همین دلیل باید سعی کنید جنبه ی مثبت هر چیزی را در نظر بگیرید. ورزش هایی مثل یوگا و ایروبیک در حفظ همزمان سلامت جسم و روانتان به شما کمک خواهند کرد. امسال شما با تغییر دادن سیاست‌هایی که در کسب و کار خود مورد استفاده قرار می دهید فرصت های جدیدی را برای خود به وجود خواهید آورد. استفاده از توصیه‌هایی که دوستانتان، به ویژه آنهایی که تجربه و مهارت زیادی دارند، به شما کمک خواهد کرد روی تجارت های سودمندی سرمایه گذاری کنید، با این حال هیچ کاری را نباید بدون دقت و احتیاط کافی آغاز کنید. امسال خلاقیت و ایده های جدیدی که دارید نظر مدیران و مقامات مافوقتان را به شما جلب خواهد کرد. امسال در روابط عاطفی‌تان باید دقت بیشتری داشته باشید و به احساسات طرف مقابلتان توجه بیشتری نشان دهید. آذر و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز اختلالات موجود در اینترنت و شبکه تلفن همراه ممکن است باعث شوند اطلاعات اشتباهی در رابطه با وضعیت اقتصادی‌تان به دست شما برسد. سعی کنید همین امروز این مشکلات را حل کنید و خیالتان را در رابطه با این موضوع راحت کنید. امروز حتی اگر برای جلب توجه دیگران هیچ تلاشی نکنید هم همه چشم ها به دنبال شما و کارهایتان خواهند بود. حس وظیفه‌شناسی شما، روح بخشنده تان و اراده ای که در به پایان رساندن کارها دارید شما را از سایر هم رده‌هایتان متمایز می کند و باعث می شود همه روی شما حساب کنند. امروز چنانچه اهداف دراز مدت خود را در نظر داشته باشید از پس همه کارهایتان بر خواهید آمد.

 

فال حافظ متولدین فروردین :

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است ظاهرتان برای شما اهمیت بسیار زیادی پیدا کند و نگران این باشید که دیگران در مورد قیافه و لباس‌هایتان چه فکری می کنند. بد نیست در ابتدای روزتان به خودتان برسید و لباس های زیبا به تن کنید تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید، ولی این را نیز به یاد داشته باشید که زیبایی ظاهری اهمیت چندانی ندارد و زیبایی حقیقی از درون ریشه می گیرد و وقتتان را بیشتر صرف رسیدگی به درونتان کنید. چشم ها دریچه روح هستند و یک لبخند صمیمانه شما را از همیشه زیباتر می کند. نیازی نیست برای جلب توجه شخصی که دوست دارید خودتان را به آب و آتش بزنید، او شما را به خاطر ظاهرتان نمی‌خواهد، پس خود واقعی‌تان باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز با تمام توانتان تلاش کرده و کارهای نیمه تمامتان را به سرانجام برسانید، زیرا فردا حتی اگر مجبور نباشید هم خودتان دلتان می خواهد که کار تازه ای را شروع کنید. برای این که کارهایتان را تمام کنید حتی اگر احساس بی حوصلگی و کسالت بکنید هم باید تمام توانتان را جمع کرده و صبوری به خرج دهید. مطمئن باشید که سرسختی شما و به کار گرفتن اراده و پشتکار نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. انرژی و اراده از پس هر مانعی برخواهند آمد. قبل از این که رابطه عاطفی جدیدی را آغاز کنید باید پرونده های مربوط به گذشته را برای همیشه ببندید. شما باید هیچ مسئله ای را در رابطه با روابط گذشته خود حل نشده باقی نگذارید.

 

فال حافظ متولدین خرداد :

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

هر اتفاقی هم که بیفتد دوستان واقعی‌تان در کنارتان خواهند بود و اگر نیاز به یاری داشته باشید با شتاب برای کمک به شما به سویتان خواهند آمد. خوشبختانه شما در حال حاضر در شرایط خیلی سختی نیستید و به کمک آنها نیازی ندارید، ولی همین که بدانید از لحاظ عاطفی مورد حمایت آنها قرار دارید و می دانید در صورت نیاز می توانید به آنها تکیه کنید حس بسیار خوبی به شما خواهد بخشید. امروز برای دوستانتان وقت بگذارید، به دیدنشان بروید و یا آنها را به خانه خود دعوت کنید و برای داشتنشان سپاسگزار باشید. اگر در رابطه عاطفیتان مشکلی وجود دارد نیز می توانید روی کمک دوستانتان حساب کنید؛ با آنها حرف بزنید و از آنها راهنمایی گرفته ولی در نهایت خودتان تصمیم گیری کنید.

 

فال حافظ متولدین تیر :

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز تعدادی مهمان ناخوانده به خانه تان خواهند آمد و یک مهمانی بدون برنامه ریزی قبلی در خانه تان راه خواهد افتاد. در این مهمانی خیلی به شما خوش خواهد گذشت، اما در عین حال ممکن است برایتان ناراحت کننده هم باشد، زیرا با برنامه‌هایی که خودتان از قبل داشته‌اید تداخل خواهد داشت. همه ما نیاز داریم هر از گاهی حتی اگر سالم به نظر بیاییم هم به سلامت خود رسیدگی کنیم. شما در حال حاضر می توانید تغییرات کوچکی در سبک زندگی خود ایجاد کنید که اثرات مثبت دراز مدتی روی زندگی و سلامتی‌تان خواهند داشت. نیازی نیست تمام زندگیتان را به طور ناگهانی متحول کنید، قدم‌هایی به کوچکی حذف چند ماده غذایی مضر از برنامه غذایی‌تان نیز می توانند اثراتی بزرگ داشته باشند.

 

 

فال حافظ متولدین مرداد :

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز ممکن است اتفاقی بیفتد که میل شما به پیشرفت در زمینه تحصیلات و فراگیری مهارت های جدید را افزایش داده و شما را در مسیر درست برای رسیدن به این اهداف قرار دهد. شما خواهید توانست  فراگیری یک هنر جدید، یا آموزش تکنولوژی روز و یا تحقیق در مورد پیشرفت های علمی را آغاز کنید. امروز به سفر کردن به یک نقطه دور دست فکر می کنید، ولی در حال حاضر امکان رفتن به این سفر را ندارید. بد نیست این سفر را در ذهنتان تصور کنید و درمورد کشور یا محلی که دوست دارید روزی ببینید تحقیق کرده و اطلاعات کسب کنید. حتی عشقتان را نیز در این سفر خیالی با خود همراه کنید و با هم برای این سفر برنامه ریزی کنید

 

فال حافظ متولدین شهریور :

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

یکی از اهداف اصلی شما در زندگی این است که به استقلال اقتصادی دست پیدا کنید و این اواخر قدم های بزرگی به سوی دست یابی به این هدف برداشته‌اید. شاید بدون آن که هیچ اشتباهی از جانب شما اتفاق افتاده باشد با مانعی روبرو شوید. پیش از این که نگران شده و خودتان را ببازید اطلاعات کافی در رابطه با آن پیدا کنید. مطمئن باشید که سرسختی شما و به کار گرفتن اراده و پشتکار نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. انرژی و اراده از پس هر مانعی برخواهند آمد. قبل از این که رابطه عاطفی جدیدی را آغاز کنید باید پرونده های مربوط به گذشته را برای همیشه ببندید. شما باید هیچ مسئله ای را در رابطه با روابط گذشته خود حل نشده باقی نگذارید.
 

فال حافظ متولدین مهر :

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

اراده شما در حال حاضر شکست ناپذیر است، ولی باید قبل از هر چیزی به این فکر کنید که آیا مسیری که در پیش گرفته‌اید درست است و حواستان را جمع کنید که دچار توهم و اشتباه نشده باشید. با وجود این که سعی می کنید منطقی باشید ممکن است در اصرار برای به دست آوردن خواسته‌هایتان غیر منطقی رفتار کنید. قبل از هر چیزی به دنبال حقیقت باشید و آن را هدف اصلی خود قرار داده و به کمتر از آن هم رضایت ندهید. امروز برای مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان به دنبال پاسخ می گردید. شاید پاسخ‌هایی هم برای سوالتان پیدا کرده باشید، ولی تا وقتی که به تصویر واضح و کاملی دست پیدا نکرده‌اید دست به هیچ اقدامی نزنید.

 

فال حافظ متولدین آبان :

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز کمی عصبی و بی حوصله هستید و با رفتار غیر مسئولانه خود ممکن است خانواده و دوستانتان را تعجب زده کنید. به هر مهمانی و جشنی که دعوت شدید آن را بپذیرید وگرنه چیزهای با ارزشی را از دست خواهید داد. شما معمولا در مواجهه با مسائل پیچیده احساسی نیز با مشکل چندانی مواجه نمی‌شوید زیرا شما را قادر می سازند با معنای زندگی واقعی در تماس باشید. شما عاشق رمز و راز هستید، با این حال امروز به دنبال جواب های واضح و مشخصی برای مشکلاتتان هستید. دنبال چیز زیادی نیستید، فقط می خواهید با عشقتان خوش باشید، با هم غذا بخورید و ساعات خوبی را کنار هم بگذارید و این انتظار زیادی نیست.

 

فال حافظ متولدین آذر :

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♑ فال روز متولدین دی

موضوعی که برای مدتی طولانی مشغول مطالعه در مورد آن بوده اما در درک آن دچار مشکل بوده‌اید امروز بالاخره برای شما قابل فهم خواهد شد. شاید هم بتوانید از این دانشی که به دست آورده اید برای عملی کردن پروژه ای که در دست انجام دارید استفاده کنید. ذهن شما در حال حاضر کاملا باز است و خیلی خوب عمل می کند و با تمرکز بالا و تفکر منطقی خود در هر کاری که پیش از این شروع کرده باشید یا امروز آن را آغاز کنید به موفقیت خواهید رسید. اجازه ندهید تردیدهای گاه و بیگاهی که به سراغتان می آیند شما را نسبت به توانایی‌هایی که دارید دلسرد کنند. امروز از صبح هر بار که در آینه نگاه کردید به خودتان بگویید «تو می توانی»!

 

فال حافظ متولدین دی :

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♒ فال متولدین بهمن

باید از تنبلی دست بردارید. شما فرصت های زیاد و  انسان های مهمی در زندگی خود دارید. از آنها کمک بگیرید تا بتوانید موقعیت های خوب خود را تثبیت کنید. شاید کمی حالت عصبی و تدافعی داشته باشید. با کوچک ترین حرف یا نظر مخالفی برافروخته می شوید. اما کنترل زبان و رفتار خود را در دست داشته باشید. اگر به دنبال نیمه گمشده خود هستید شاید در روند کاری و قبول کردن پروژه های جدید بتوانید او را بیابید. این را در ذهن داشته باشید که شما باید پیشقدم شوید تا دوستی میان شما برقرار شود. انرژی های کائنات برای رساندن شما به نیمه گمشده تان در جریان هستند و فقط باید با ذهن درست و خارج از هیجان، تصمیم گیری کنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن :

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما همیشه در مورد اهداف روزانه، هفتگی و ماهانه خود کاملا شفاف و روشن هستید. می توانید با فکر درست برای آنها برنامه ریزی کنید و آنها را به انجام برسانید. امروز هم همین طور هستید. از این فرصت برای انجام یک پروژه جدید استفاده کنید. به دلتان اعتماد کنید. شما همیشه موفق هستید. امروز هم به خود و توانایی های خود شک نکنید و همان طور که تصور می کنید درست است به جلو پیش بروید. اگر کمی حس تنبلی دارید خودتان را مجبور به فعالیت کنید. این کمک می کند تا ایده‌های خلاقه ای نیز به خرج دهید. با عشقتان در مورد مسایل کاری یا مالی حرف بزنید. از او کمک بگیرید. حس آرامشی که او به شما می دهد می تواند برای آینده کاری شما نیز موثر واقع شود.

 

فال حافظ متولدین اسفند :

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied