شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 7 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/07

فال روزانه چهارشنبه 7 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/07

فال روزانه چهارشنبه 7 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/07

فال روزانه چهارشنبه 7 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/07

 

 

فال روز تولد 99/08/07

 

 

دوست عزیزی که 7 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما همه کارهایتان را با اصالت و خلاقیت منحصر بفرد خودتان انجام می دهید. شما به طور ذاتی شخصی مدیریت طلب هستید که از رهبری دیگران لذت می برد و همیشه مسئولیت کارهای دشواری که کسی تمایلی به انجامشان ندارد را به عهده می گیرد و همین باعث می شود که از نگاه دیگران فردی با مسئولیت و توانا باشید. وقتی کاری را به عهده می گیرد و آغاز می کنید تا زمانی که آن را به سرانجام نرسانید آرام نخواهید نشست. امسال وضعیت سلامت عمومی شما خوب خواهد بود، اما نباید نسبت به سلامتی خود بی توجه باشید. تا جای ممکن از خوردن غذاهای ناسالم پرهیز کنید و از افکار منفی هم دوری کنید تا سلامت جسمی و روانیتان حفظ شود. امسال گرفتن وام به منظور سرمایه گذاری های کوتاه مدت به نفع شما تمام خواهد شد، پس اگر فرصت خوبی دیدید به خاطر نداشتن پول کافی آن را از دست ندهید. فقط باید مواظب باشید که با بی دقتی برای خودتان دردسر درست نکنید و پیش از عقد هرگونه قراردادی تمام جوانب را به دقت مورد بررسی قرار دهید. امسال برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود هر تلاش و هر کاری که لازم باشد را انجام خواهید داد و زحماتتان هم بی نتیجه باقی نخواهند ماند. اگر نمی‌خواهید کسی عشقتان را بدزدد امسال باید تمام عشق و احساس خود را به او نشان بدهید. آذر  بهترین ماه سال خواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

شاید در محل کارتان برای برخی از مشکلات راه‌حل‌هایی پیدا کرده باشید و این موضوع باعث شده باشد که اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و نگرانی‌هایتان به میزان زیادی کاهش بیابند، ولی این را باید به یاد داشته باشید که تمام مسائلتان را حل نکرده‌اید و هنوز مشکلاتی باقی مانده‌اند که به توجه شما نیاز دارند. وقتی اعتراف کردید که پاسخ تمام مشکلات دنیا را نمی‌دانید و درس‌هایی هستند که باید بگیرید، آنگاه اولین قدم را به سوی پیشرفت برداشته‌اید. اگر احساس کردید که تنها هستید و هیچکس نگران حال شما نیست و به مشکلاتتان اهمیت نمی‌دهد دلتان برای خودتان نسوزد! به نظر می رسد دارید مثل بچه ها رفتار می کنید.
 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

با انجام دادن کارهایی که زود انجام می شوند و نتایجشان را بلافاصله می توانید ببینید به شما رضایت خاطر و انرژی کافی خواهد داد تا بتوانید با توان بیشتری کارهای بزرگتر و پیچیده تری که دارند به شما فشار و استرس وارد می کنند را انجام دهید. البته نباید اهداف طولانی مدت خود را از نظر خارج کنید و هیچ اقدامی در جهت رسیدن به آنها انجام ندهید. چشم و گوشتان را خوب باز کنید تا نشانه‌هایی که در اطرافتان مشاهده می کنید را درک نمایید. شما برای انجام هر کاری آماده‌اید و این نگرش مثبت در نهایت به شما کمک خواهد کرد تا در موقعیت خوبی قرار بگیرید. البته با این همه کاری که برای خودتان تراشیده‌اید آنقدر گرفتار می شوید که وقتی برای خودتان و استراحتتان پیدا نمی‌کنید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

شما امروز از پس هر کاری برخواهید آمد، به شرط آن که متوجه این باشید که کمی زمان می برد تا نتایج مورد نظرتان خودشان را نشان بدهند. خوشبختانه نگرانی فعلیتان را در صورت حفظ هشیاری خود می توانید تحت کنترل بگیرید. در حال حاضر اراده و پشتکار قویترین سلاح شما خواهد بود و برای مدتی بهتر است نیازهای شخصی خود را کنار گذاشته و تمام وقت و توجهتان را صرف کارتان بکنید تا به موفقیت برسید. بعد از به دست آوردن نتایج دلخواهتان تا بخواهید برای رسیدن به سایر کارهایتان وقت خواهید داشت. امروز اصلا دوست ندارید دنبال کارهای دیگران از این طرف به آن طرف بدوید در حالی که در واقع دلتان می خواهد که می توانستید به نیازهای خود رسیدگی کنید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

مشکلات حل نشده خانوادگی امروز به وقت و توجه زیادی نیاز دارند و نباید نسبت به آنها اهمال کنید؛ پس برطرف کردن مشکلات موجود را اولین اولویت امروز خود قرار دهید. شاید در ابتدا فکر کنید که با نادیده گرفتن این مشکلات می توانید آنها را حل کنید، ولی این کار در واقع هیچ نتیجه ای برایتان نخواهد داشت. دست به کار شده و در اولین قدم با افرادی که با این مشکل در ارتباط هستند صحبت کنید.

حتی اگر بلافاصله چیزی حل نشود هم حرف زدن در مورد این مسئله آغازگر حل شدن آن خواهد بود. به جای این که وقت با ارزش خود را با بحث در مورد این که حق با چه کسی است و چه کسی دارد اشتباه می کند هدر کنید، نقاط مشترک خود را مورد بررسی قرار دهید

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز نیاز دارید که در محیط اطراف خود ثبات بیشتری ایجاد کنید. برنامه ریزی برای کاهش استرس و نگرانی در زندگیتان کار خوبی است، به شرط آن که برنامه هایتان را عملی کنید. اوضاع به نظرتان خیلی بهم ریخته و خارج از کنترل می رسد، ولی نا امید و تسلیم نشوید، حتی اگر مجبور شوید زمان زیادی صرف کنید شما می توانید وضع را به نفع خودتان تغییر دهید. چند نفس عمیق بکشید تا اولین قدم را به سوی آرامش بردارید. متأسفانه این احساس که دیگران می خواهند به طور ناعادلانه ای از انعطاف پذیری و حمایت های شما سوء استفاده کنند باعث شده است که از لحاظ احساسی در وضعیت ناراحت کننده ای قرار بگیرید. امروز خودتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

شما حاضر هستید برای برطرف کردن مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان به هر راهی متوسل شوید. متاسفانه در حال حاضر هر چقدر بیشتر تلاش کنید که دل طرف مقابل را به دست بیاورید کمتر موفق خواهید شد و اوضاع را از آن که هست نیز بدتر خواهید کرد. فعلا بهترین راه حل ممکن این است که دست به سینه ایستاده و بی آن که هیچ اقدامی کنید ببینید کارتان به کجا خواهد کشید. اگر خونسردی خود را حفظ کنید خواهید دید که طی چند روز آینده همه چیز روبراه خواهد شد. ایده های خلاقانه ای که امروز دارید می توانند تعیین کننده برنامه روزهای آینده شما باشند. اگر دیگران مرتب مزاحم شما شده و رشته افکارتان را پاره می کنند سعی کنید کمی با خودتان خلوت کنید و از آنها دور شوید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز در محل کار همکارانتان انتظار دارند شما بتوانید برای مشکلات موجود راه حلی پیدا کنید ولی هیچ کدام از گزینه های موجود توجه شما را جلب نمی‌کنند. شما دلتان می خواهد گزینه های دیگری را جایگزین کنید، ولی با این کار تنها اوضاع را پیچیده تر خواهید کرد. حتی اگر فکر می کنید راه حل بهتری وجود دارد هم خودتان را با نظر بقیه اعضای گروه هماهنگ کنید. شما انتظارات بسیار زیادی از خودتان دارید و می خواهید هر کاری که انجام می دهید به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد و این باعث می شود که زیر این همه فشار نتوانید حتی یک لحظه آرام بگیرید. کمی دست نگه دارید، برنامه روزانه تان را سبکتر کنید و برای خانواده و دوستانتان نیز وقت بگذارید. یادتان باشد هیچکس کامل نیست.
 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است یک نفر از شما بخواهد در کاری با او همراهی کنید که در مرحله اول به نظرتان مشکلی نداشته باشد. ولی این کار برای شما عواقب خوبی به دنبال نداشته و روی شهرتتان اثراتی منفی خواهد گذاشت. به جای این که خودتان را به دردسر بیندازید خیلی راحت نظر واقعیتان را گفته و خودتان را کنار بکشید و سر حرف خودتان باقی بمانید. نظرات و اعتقادات خود را با صدای بلند بیان کنید تا احترامی که انتظارش را دارید به دست بیاورید. به جای قانع کردن دیگران به این که کارهایی که دارید انجام می دهید کارهای خوبی هستند، فعلا در مورد برنامه های خود به دیگران توضیحی ندهید. واقعیت این است که شما نیاز ندارید در مورد تصمیمات خود به دیگران توضیح بدهید.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:  در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

صبوری یکی از نقاط قوت شما است، ولی نگذارید این ویژگی مثبت شما تبدیل به عامل بازدارنده شود و باعث شود در انتظار برای رسیدن زمان مناسب، انجام کارهای واجب را به تأخیر بیندازید. امروز بیان کردن احساساتتان نتیجه ای که خودتان می خواهید را برای شما به دنبال نخواهد داشت. با وجود این که این احساسات خیلی عمیق و جدی هستند، ممکن است دیگران فکر کنند که صداقت زیادی در پشت کلماتتان وجود ندارد و ابراز احساساتتان واقعی نیست. نباید آنها را به خاطر احساسی که دارند سرزنش کنید، بهتر است به خودتان رجوع کنید و ببینید در بیان افکار و حستان چقدر موفق بوده‌اید؛ شاید باید کلماتتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز تصمیم گیری برایتان خیلی سخت به نظر می رسد و اجساس می کنید که اطلاعات کافی برای انجام این کار را ندارید. ولی اجازه ندهید احساس سردرگمی فلج‌تان کند. تنها کاری که باید بکنید این است که اجازه ندهید تردید و یا وحشت جلوی پیشرفتتان را بگیرند و مانع انجام آن چه فکر می کنید صحیح است شوند. خوشبختانه شما خیلی از آن چه خودتان فکر می کنید به مقصدتان نزدیک تر شده‌اید. به قطب نمای درونتان اعتماد کنید تا مسیر درست را به شما نشان بدهد. . این که بخواهید زندگی خودتان را خوب و کامل نشان دهید قابل درک است، ولی مواظب باشید که حتی اگر دیگران را با حفظ ظاهر گمراه می کنید هم خودتان را گول نزنید.

 

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♒ فال متولدین بهمن

پی بردن به تفاوت میان رویاهای ایده آل گرایانه و واقعیت امروز برای شما کار چندان ساده ای نخواهد بود. موثرترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که ذهن خود را روی واقعیات متمرکز کنید و خیال پردازی را فعلا به طور کامل کنار بگذارید. تسلیم وسوسه غرق شدن در دنیای خیالات نشوید و زندگی را همان طور که واقعا هست ببینید تا نتایج خیلی بهتری به دست بیاورید. شما نگران این هستید که دیگران در مورد شما بد قضاوت کنند، ولی باید این را بدانید که نمی‌شود سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کنید. بهتر است که با مشکلات خود روبرو شوید و به جای این که از مقابله با آنها طفره بروید حلشان کنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:  هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

اگر مرز بین رویا و واقعیت را نتوانید تشخیص بدهید در روابط خود با مشکل مواجه خواهید شد. بیشتر مشکلات فعلیتان از تخیل بیش از حد فعالتان سرچشمه می گیرند. با وجود این که ذهنتان سرشار از ایده ها و افکار فوق العاده است، باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از آن ها با وجود این که واقعی به نظر می رسند نمی توانند حقیقت داشته باشند. ایده‎هایتان را روی کاغذ بنویسید تا بتوانید بعدا که ذهنتان آرامش بیشتری پیدا کرد به آنها بیشتر فکر کنید. امروز در رابطه عاطفی خود شاید احساس کنید که احساسات شما نادیده گرفته شده است، ولی این موضوع بیشتر از رفتار طرف مقابلتان به اوضاع درونی شما باز می گردد.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر:  سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied