شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 11 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/11

فال روزانه یکشنبه 11 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/11

فال روزانه یکشنبه 11 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/11

فال روزانه یکشنبه 11 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/11

 

 

فال روز تولد 99/08/11

 

دوست عزیزی که 11 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما فردی با انگیزه، جسور و با اعتماد به نفس هستید. امسال این خصوصیات می توانند در پیشرفت کاری تان بسیار موثر باشند. برای هدفی که در سر دارید اگر با برنامه ریزی و قدم به قدم پیش روید، موفقیت شما در انتهای سال حتمی خواهد بود. به زودی قرار دادی را امضا می کنید که تغییرات بزرگی را به زندگی تان خواهد داد. سعی کنید که استقلال بیشتری داشته باشید و به جای دیگران به خودتان تکیه کنید. در کنار کار، برای خانواده و دوستان به خصوص شریک زندگی تان وقت بیشتری بگذارید، آنوقت می بینید که روحیه شما چقدر بهتر خواهد شد. اگر ورزش را در برنامه روزانه تان جای دهید، از دردهای جسمانی کمتر رنج می برید. مجردها در اوایل سال جدید، لبریز از عشق خواهند شد. در ماه اسفند سفری در پیش دارید که اتفاقات خوبی را برایتان رقم می زند. به زودی تغییراتی در زندگی تان ایجاد می شود که شما را به سمت رشد و پیشرفت سوق می دهد. اگر چه احساس می کنید کنترل برخی امور را از دست داده اید و راهتان کندتر از قبل پیش می رود اما در نهایت به مراد دل خود خواهید رسید. در اواخر آذر ماه آرامشی را که مدت ها در انتظارش بوده اید، به دست خواهید آورد. حال که شرایط مناسب است، تغییرات لازم را به زندگی خود بدهید و برای مسیرهای بعدی تان برنامه ریزی کنید. ماههای بهمن، فروردین و تیر از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز وقت بگذارید تا به درون خود سفر کنید. باید ببنید در چه وضعیتی قرار دارید و کارهایتان همان طور که می خواهید پیش می روند؟ البته خیلی هم تعمق نکنید و فقط بر اهداف و برنامه‌هایتان تمرکز کنید و ببینید آیا به انجام رسیده اند یا در چه مرحله ای قرار دارند. تصورات ذهنی خود را قوی تر کنید. در برابر برخی از آنها که مانع از رسیدن شما به جایگاهی که می خواهید می شوند، ایستادگی کنید. عشقتان در حالت رویایی قرار می گیرد. البته شاید تا انتهای هفته او را نبینید. اما در علاقه شما تغییری ایجاد نمی‌شود. برای دیدار دوباره او برنامه ریزی کنید تا بتوانید موجب شادی او بشوید. اگر هم مجرد و تنها هستید، از امروز برای یافتن فرد دلخواهتان تلاش کنید.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز پیش از اینکه کنترل اوضاع از دستتان خارج شود، کنترل آنها را به دست بگیرید. امروز بهتر است روشن فکرتر باشید و با دیگران تعامل مناسب تری داشته باشید. امروز احتمالا در پختن غذا به دیگران کمک می کنید. یا خودتان این کار را انجام می دهید و از دیگران برای کمک، همکاری می طلبید. بهتر است بودجه خود را بسنجید و سپس هزینه کنید تا مشکلی پیش نیاید. در مسایل عاشقانه با کمی تنش روبه رو می شوید. برخی رویدادها ذهنتان را مشغول کرده است و نمی‌دانید چگونه مشکلات را برطرف کنید. باید صبورتر باشید و اجازه دهید چند روزی زمان بگذرد و سپس این مساله را با عشقتان مطرح و با همکاری هم برطرف کنید. از نظرات دیگران هم باید در این مسیر کمک بگیرید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز ارتباط های کاری شما بسیار خوب پیش خواهند رفت. برای آشنایی با افراد مهمی در حوزه کاری خود تحقیق کنید. در جمع آنها حاضر شوید. می توانید از این ارتباط ها مسایل جدید بیاموزید. قرارهای شام یا نوشیدن قهوه را نیز با کسانی هماهنگ کنید که بتوانند دیدگاه کاری خوبی به شما بدهند. با تمرکز روی برنامه های بلند مدت در ارتباط عاطفی خود می توانید هارمونی های بیشتری با شریک عاطفیتان پیدا کنید. برای صرف شام در کنار همه اعضای خانواده بهترین فرصت است. در جمع خانوادگی آرامش و شادی را تجربه خواهید کرد و می توانید برای سفر دسته جمعی برنامه ریزی کنید. اگر تنها و مجرد هستید، در جمع خانوادگی پیشنهادهای به شما می شود که گزینه های خوبی هستند.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز احتمالا با مشکلات جدیدی روبه رو می شوید. شاید با مدیر یا رئیس خود دچار بحث‌هایی بشوید که احساسات شما در کار را کمی دچار تردید می کند. یعنی به کارهایتان بدبین می شوید. اما اینها هیجانات زودگذر هستند و پس از چند روز برطرف می شوند. تصمیمی در این مورد نگیرید و کمی صبورتر باشید. عصبانیت ها گذرا و ناپایدار هستند. اگر بتوانید جلوی زبان خود را بگیرید، این امید هست که انتهای این بحث ها خیر و خوشی باشد و موقعیت شما تثبیت شود. امروز احساسات شما زیاد هستند و می توانید طبق خواسته های خود پیش بروید. امروز این شهامت را دارید تا بر اساس خواسته های خود رفتار کنید. به جای اینکه دنبال هیجان باشید، کمی به خواسته های درونی خود فکر کنید تا در انتخاب‌هایتان موفق تر باشید و مسیر درستی در زندگی پیدا کنید.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

پیش از اینکه آتشفشان درونی شما فوران کند، برای کنترل آنها برنامه ریزی کنید. باید بتوانید برای هر نوع مشکلی پیش بینی درستی داشته باشید تا با مشکلی مواجه نشوید. احساسات شما امروز زیاد هستند و ممکن است در جهت عصبانیت یا واکنش های هیجانی و منفی پیش برود. باید روی آنها کنترل داشته باشید. مراقب باشید به دایره دوستان خود آدم اشتباهی اضافه نکنید. پیش از اینکه هر حرفی را به زبان بیاورید، در مورد آن درست فکر کنید. ذهن خود را باز کنید. دنبال فرصت ها و موقعیت های جدید باشید. باید بتوانید برای فرصت های جدید دنبال راه کار باشید. حتی رابطه عاطفی خود را نیز شاید بهتر باشد عوض کنید. اگر در این رابطه خوشحال نیستید از بیان آن نترسید. این به نفع هردوی شما است.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

دانستن حقیقت امروز خیالتان را راحت می کند. بالاخره پس از مدت ها روحتان آرام می شود و می توانید با خلاقیت بیشتر کارهایتان را پیش ببرید. امروز این شهامت را دارید تا کنترل و مدیریت کارهای گروهی را به عهده بگیرید. البته مراقب هیجانات درونی خود باشید و شتابزده رفتار نکنید. از اینکه احساسات دیگران را خدشه دار کنید می‌ترسید. اما این را بدانید اگر صداقت نداشته باشید ممکن است این موضوع پیش بیاید. پس در همه حال، هویت واقعی خود را حفظ کنید و هرگز دست به دامن دروغ و ریا نشوید. امروز شاید فرصت کافی برای رسیدگی به اهداف و برنامه های خود را داشته باشید. در جمع ها هم می توانید به دیگران شجاعت بدهید تا خلاقیت های خود را نشان دهند. در انتخاب های عاطفی خود خیلی مراقب باشید و منطق را در اولویت تصمیمات خود بگذارید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز می توانید پروژه های بزرگ خود را به انجام برسانید. امروز دیگران به خوبی به همه مهارت های شما پی خواهند برد و برای این موضوع هم شما را تشویق خواهند کرد. به همین دلیل می توانید برای آینده کاری و مالی بهتر خود برنامه ریزی کنید. برای وسایلی که لازم دارید یا کارهایی که باید انجام دهید، پول‌هایتان را تقسیم بندی کنید. برای اینکه کارهایتان درست و طبق آنچه می خواهید پیش برود، باید خلاقانه تر کار کنید نه سخت تر. کاملا نرمال است که هر کسی ایده و نظری داشته باشد. اگر مجرد هستید، بهتر است به دنبال فردی باشید که طرز فکر متفاوتی از شما دارد. این کمک می کند تا در زندگی شخصی خود هم بتوانید تغییرات اساسی ایجاد کنید.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ارتباط های اجتماعی شما زیاد می شوند. حتی با عشقتان هم رابطه نزدیک تر و صمیمی تری برقرار می کنید. اگر مشغله کاری زیاد است و نمی‌توانید آن طور که در نظر دارید در کنار عشفتان باشید، کمی همکاری با همکاران را بیشتر کنید تا با تقسیم کار، وظایفتان سریع تر انجام شوند. امروز در جمع‌هایی که حاضر می شوید صادقانه در مورد خود و اهداف و ایده هایتان حرف بزنید. این موجب می شود تا دوستان بیشتری بیابید. خودتان را توصیف کنید. در مورد خلاقیت، رویاها و … این کار نه تنها دایره دوستان شما را بیشتر می کند، بلکه موجب می شود فردی جذب شما شود که انسان مناسبی است و می توانید رابطه عاطفی با او برقرار کنید. با هم قرار عاشقانه بگذارید و بیشتر آشنا شوید.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

با خودتان خلوت کنید. یک گفتگوی تنها با خودتان و افکار ذهنیتان داشته باشید. باید ببینید دقیقا از زندگی چه می خواهید و تاکنون تا چه اندازه آنها را برآورده کرده‌اید. احساسات شما زیاد هستند و این مساله می تواند در این مسیر بیشتر به شما کمک کنند. به جای بیرون رفتن، عصر را در خانه بمانید و استراحت و فکر کنید. در خانه محیط امنی درست کنید و استراحت را در دستور کار خود قرار دهید. می توانید با همکاری خانواده خود برای تغییر دکور خانه همفکری کنید. کمی به اتاق و کمد لباس های خود رسیدگی کنید و به آنها نظم ببخشید. می توانید با عشقتان جلوی تلویزیون دراز بکشید و بدون کار و فکرهای ناراحت کننده از انرژی آرامش بخش امروز استفاده کنید. به طور کلی، همه چیز را ساده و جهت استراحت برگزار کنید. اگر با عشقتان هستید، کمی حالت رمانتیک هم به آن بدهید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز سعی می کنید تا محدودیت های خود را از بین ببرید. خلاقیت‌ها و اشتیاق شما زیاد هستند. بر مبنای این احساس ها، می توانید تعریف های جدیدی از زندگی داشته باشید. اگر بتوانید برخی چهارچوب ها که برای خود تعریف کرده‌اید را از میان بردارید، حس های مثبت بیشتری را در زندگی تجربه خواهید کرد. به پیش بینی های خود اعتماد داشته باشید. به آدم های جدید هم بدبین نباشید شاید آنها کسانی باشند که شما برای پیشرفت نیاز دارید. امروز بسیار دوست دارید همه زندگیتان را تغییر دهید. اما برای تصمیم گیری های مهم در زندگی روز خوبی نیست. بهتر است این افکار را به روزی دیگر موکول کنید. در ارتباط عاطفی هم کمی مشاجره دارید که اگر بتوانید جلوی زبان خود را بگیرید، همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

همه سختک وشی های شما برای کسب درآمد بیشتر است. امروز سرانجام می توانید به آن جایگاهی که لیاقت آن را دارید برسید. تلاش‌هایتان جواب می دهند و موقعیت کاری و مالی شما بهتر می شود. با افراد سرشناس و مهم در حوزه کار خود قرار ملاقات شخصی بگذارید و در رستوران یا کافه در مورد بهبود بیشتر کارها صحبت کنید. امروز شانس دوم در خانه شما را خواهد زد. ملاقات های جدید موجب می شود تا فرهنگ های متفاوتی را درک کنید که شما را تحت تاثیر قرار می دهند. این کار موجب می شود تا ایده های جدیدی بیابید. زندگی جدید، هیجان های بیشتر و عشق مناسب تری برای شما به ارمغان خواهد آورد. در مکان‌هایی به دنبال عشق باشید که انسان های کاملا متفاوت از خود را در آنجا ملاقات کنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

اجازه دهید لحظه های خوب در زندگی شما جریان داشته باشند. امروز آرامش و عشق زیادی در هوا جاری است و به طور مستقیم روی شما تاثیر دارد. به همه رویدادها خوب نگاه کنید. این آرامش می تواند فرصت خوبی برای تغییر عادت های بد باشد. کمی تفکر و تعمق کنید و معایب کار خود را بیابید. در جمع های دوستانه یا خانوادگی در مورد خود حرف بزنید و سعی کنید به بهترین و واقعی ترین شکل ممکن خودتان را توصیف کنید. تمرکز بر احوالات خود موجب می شود در مسیر تازه ای قرار بگیرید. حتی شاید عشق تازه ای بیابید و از این تنهایی خارج شوید. با کسی که آشنا می شوید در کافه قرار بگذارید و سعی کنید با او در مورد خواسته ها، اهداف و علاقمندی‌هایش حرف بزنید تا شناخت بیشتری از هم پیدا کنید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مریم

    خوبه

  • آیناز

    عالیه هرروز بذارین به خصوص۳۰آبان