شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 15 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/15

فال روزانه پنجشنبه 15 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/15

فال روزانه پنجشنبه 15 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/15

فال روزانه پنجشنبه 15 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/15

 

فال روز تولد 99/08/15

 

 

دوست عزیزی که 15 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

در سالی که پیش رو دارید، چیزهای زیادی را در مورد خودتان کشف خواهید کرد. حتی برخی از باورهایتان به کل تغییر می کند. حتی اگر در راهی که پیش گرفتید با مخالفت های دیگران روبه رو شدید، نگران نشوید زیرا این مخالفت ها نیز می تواند برایتان مفید باشد و راههای تازه ای را به شما نشان دهد. در ماه دی انرژی بیشتری را برای کارتان بگذارید و نتیجه آن را در اواخر سال ببینید. ماه بهمن نیز ماهی ست که اتفاقات عاشقانه زیادی برایتان خواهد افتاد. به هر شیوه ای که می توانید، استرس را از زندگی تان دور کنید. ورزش یکی از چیزهایی ست که باید در زندگی تان بگنجانید. شجاعت، صداقت و بخشندگی کلید موفقیت شما در این سال است.خلاقیت خود را در کارهایتان افزایش دهید اما مراقب باشید اعمال شما موجب ناراحتی کسی نشود، اگر چه دیگران نیز به حسن نیت شما آگاهند. خوشحال باشید زیرا شما سالی آرام، پر از ثروت، عشق و خوشگذرانی را در پیش خواهید داشت.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز خبرهای مالی بسیار خوبی دریافت خواهید کرد. پولی که در انتظار آن بوده‌اید احتمالا امروز به دستتان می رسد. باید برای پس انداز و درآمد بیشتر برنامه ریزی بهتری داشته باشید. با این پول می توانید سرمایه گذاری کنید. البته توجه داشته باشید که موقعیت کنونی شما ایجاب می کند تا بیشتر پس انداز داشته باشید. پس برای کسب درآمد بیشتر تلاش کنید. در دو هفته آینده موقعیت شما ارتقا خواهد یافت. به زندگی 6 ماه گذشته خود نگاهی بیندازید. پروژه‌هایی که آغاز کرده‌اید در حال به ثمر نشستن هستند. اگر خلاقیت داشته باشید، مجبور نیستید سخت کار کنید. از اینکه با غریبه ها حرف بزنید هراسی نداشته باشید. در مکان های جدید حاضر شوید تا بتوانید فرد مناسبی را بیابید و با او ارتباط دوستانه برقرار کنید.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

 

 

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

 

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز می خواهید استقلال خود را به دست بیاورید. یک قدم جلو بگذارید و چیزی که لایق آن هستید را طلب کنید. در 6 ماه گذشته تلاش های بسیاری برای کار خود کرده‌اید و وقت آن رسیده تا نتیجه مثبت آنها را دریافت کنید. منتظر دریافت پاداش نباشید. خودتان برای یادآوری اقدام کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و مطمئن باشید، ارتقا کاری پیدا خواهید کرد. امروز زمانی را به خودتان اختصاص دهید. اگر در رابطه عاطفی قرار دارید، امروز با هم لحظه های شادی خواهید داشت. به ماه های گذشته و قرارهایی که داشته‌اید فکر کنید و ببینید و چه تیپ شخصیتی واقعاً مورد قبول شما است. همین تیپ را برای یک رابطه دایمی انتخاب کنید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

 

 

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز باید برای خود محدودیت هایی تعریف کنید. در رابطه عاطفی خود تفاوت ها را تشخیص دهید و از آنها برای مشخص کردن اشتباه ها و مشکلات موجود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که به اطرافیان اگر کمک می کنید، طوری نباشد که همه انرژی شما گرفته شود. از خود او نیز کمک بگیرید. برای عشقتان هم محدودیت و مرز بگذارید تا سپاسگزار لطف های شما باشد. امروز دید باز دارید و می توانید تشخیص دهید که چگونه می توانید زندگی خود را سروسامان دهید. اگر مجرد هستید، در انتخاب های خود وسواس بیشتری به خرج دهید. با فردی که آشنا می شوید، در مورد خود حرف بزنید و با توجه به تجربه های گذشته، اشتباهات قبلی را تکرار نکنید. امروز متوجه می شوید که عشق گذشته شما چرا دوام نداشته است.

 

فال حافظ متولدین خرداد

 

 

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز فعالیت های گروهی بسیار مثبتی خواهید داشت. همکاری های دو هفته اخیر شما امروز نتیجه می دهند و می توانید با همکاران این موفقیت را جشن بگیرید. امروز به وضوح تاثیر کار گروهی را درک خواهید کرد. بهترین زمان برای نمایش تحسین و سپاسگزاری خود از دوستان است. در میان این همکاری ها، زمانی را هم برای خود خالی کنید. با عشقتان بر اساس علایق هر دو نفر برنامه ریزی کنید تا لحظه های شادتری داشته باشید. اگر از رابطه تان راضی نیستید و احساس می کنید رویدادها طبق خواسته شما پیش نمی‌روند، زمان اصلاح فرارسیده است. در برخی کارها تجدید نظر کنید و مسایلی که موجب ناراحتی می شوند را از رابطه خود حذف کنید.

 

فال حافظ متولدین تیر

 

 

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز برای شما برخی محدودیت ها تعریف شده است. البته در حوزه کاری شاهد موفقیت خواهید بود و نتیجه همه تلاش‌هایتان را می بینید. برای دو هفته آینده، روزهای کاری خوبی در پیش دارید. خلاقیت و سخت کوشی های شما موجب ارتقا موقعیت و افزایش درآمد می شوند. از دوستان خود هم برای همکاری بیشتر کمک بگیرید. با خود خلوت کنید و ببینید چند تا از اهداف شما از ابتدای امسال به نتیجه رسیده اند؟ برای پروژه های بلندمدت برنامه ریزی کنید. امروز می توانید با عشقتان برای هیجانات بیشتر برنامه ریزی کنید و شور و اشتیاق بیشتر به رابطه خود ببخشید. اگر مجرد هستید، به دنبال فردی باشید که هم فاز خودتان است و می تواند موجب پیشرفت شما در زندگی بشود.

 

فال حافظ متولدین مرداد

 

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

افق دید خود را گسترش دهید. شاید تصور کنید که بلند فکر می کنید و در حال حاضر هم برنامه های سازنده برای آینده دارید، اما این طور نیست. باید با مطالعه و کمک از دیگران بتوانید چشم انداز وسیع تری برای خود تعریف کنید. امروز فرصت های بسیار خوبی برای ارتقا شغلی یا کسب درآمد بیشتر برایتان به وجود می آید. این فرصت ها یا از طرف دوستان است یا از شبکه های اجتماعی  برایتان مهیا خواهد شد. گوش به زنگ این فرصت ها باشید. به 6 ماه پیش خود بازگردید و با خود مرور کنید که ببینید کدام برنامه های شما به نتیجه رسیده‌اند. اگر مجرد هستید به مکان های جدید بروید و با آدم های جدید آشنا شوید. از تجربه پیشین خود استفاده کنید تا فردی که انتخاب می کنید مناسب و متناسب با شما باشد. اگر در رابطه هستید هم اشتیاق و هیجان بیشتری به زندگی خود ببخشید.

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز زندگی شما چرخش بزرگی خواهد داشت. احتمالا در کلاس های متافیزیک ثبت نام می کنید یا ارتباط های کاری جدید می یابید. این اتفاق ها، تعریف های جدیدی به زندگی شما می بخشند و تغییرات مثبتی را شاهد خواهید بود. البته در این مسیر تنها نباشید، اگر با شریک عاطفی یا شریک عاطفی خود همگام شوید، نتایج بهتری حاصل خواهد شد. به نیازهای خود توجه بیشتری نشان دهید. در مورد کارهایی که در ماه های گذشته انجام داده‌اید، بیشتر و عمیق تر فکر کنید و هر کجا هنوز مشکلی هست، آن را برطرف کنید. برای آشنایی های جدید هم باید به تجربه خود تکیه کنید و فردی را بیابید که کمترین مشکلات را با او داشته باشید. برای یافتن عشق، باید برنامه‌هایتان را سروسامان دهید.

 

فال حافظ متولدین مهر

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز به هیچ عنوان تنها نباشید و هیچ کاری را هم تک نفری انجام ندهید. دوست دارید کار و تجارت شخصی خود را راه اندازی کنید اما این نگرانی را دارید که مبادا در مسیر پیشرفت خود دچار اشتباه بشوید. بهتر این است که برای خودتان شریک پیدا کنید. همیشه چند فکر بهتر از یک فکر هستند. باید از نظرات و ایده های دیگران هم کمک بگیرید و دایم به خودتان متکی نباشید. عدد شانس شما، «دو» است. آن را نادیده نگیرید. دوست داشتن فقط این نیست که برای ازدواج و این مسایل برنامه بریزید. باید بتوانید از نظر عاطفی واقعا و همه جانبه یکدیگر را پشتیبانی کنید. به ماه های گذشته رجوع کنید و مشکلات رفتاری خود در رابطه تان را کشف کنید. سپس با هم آنها را برطرف کنید. اگر مجرد هستید، فردی را بیابید که بتواند در مسیر پیشرفت به شما کمک کند.

 

فال حافظ متولدین آبان

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز آمادگی این را دارید تا به زندگی سالم و موفق سوئیچ کنید. سلامتی شما امروز اهمیت بسیاری دارد و باید عادت های بد و آسیب رسان را از زندگی حذف کنید. رژیم غذایی خود را تغییر دهید. ورزش کنید و سعی کنید همه جانبه تغییرات مثبت در روح و فکر خود به وجود بیاورید. سبزیجات بیشتری را به غذاهای خود اضافه کنید. وقتی بتوانید جسم کاملا سالم داشته باشید، خیلی سریع تر به اهداف و برنامه های خود می توانید برسید و موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر در رابطه عاطفی قرار دارید، بهتر است با هم رفتار دوستانه تری داشته باشید. هرگز برای آغاز دیر نیست. برنامه ریزی کنید و با هم از نو شروع کنید تا اوضاع به سمت بهتر شدن پیش برود.

 

فال حافظ متولدین آذر

 

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

divider1

 

فال روز متولدین دی

امروز به ظاهر و سلامت جسمی خود رسیدگی کنید. سپس برای خود وقتی بگذارید تا خواسته های واقعیتان را کشف کنید. امروز فرصت بسیار خوبی برای شما مهیا شده است تا بتوانید یک جهش بسیار بزرگ به سمت جلو داشته باشید. این فرصت ها همیشه پیش نمی‌آیند. حواستان را حسابی جمع کنید تا این موقعیت را از دست ندهید. شما به خود اعتماد کافی دارید. اما خودخواه نشوید. با سازمان دهی افکار خود و مشورت گرفتن از افراد کارشناس، در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت. امروز در مورد عواطف دچار نوستالژی می شوید. گذشته ها را در ذهن خود دوره خواهید کرد. این حسی از آرامش و نشاط به شما می دهد. اگر مجرد هستید و از یافتن فرد دلخواه ناامید شده‌اید، از دوستان خود کمک بگیرید.

 

فال حافظ متولدین دی

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز اوضاع زندگی و کار در یک حالت ثابت قرار خواهد گرفت. بیشتر در جمع خانواده حاضر شوید. با عشقتان فرصتی بگذارید و به این فکر کنید که برنامه های چند ماه گذشته شما تا چه اندازه به واقعیت پیوسته‌اند؟ آیا کارهایی که در نظر داشته‌اید به انجام رسیده‌اند؟ مثلا شاید برای خرید خانه برنامه ریخته بودید، آیا اکنون خریده‌اید؟ این صحبت ها برای زندگی فردی و عاطفی شما بسیار مفید و ضروری هستند. باید به دنبال نشانه‌هایی بروید که شما را بیشتر به موفقیت پیش می برند. به سلامت جسمی خود هم بها دهید. بیشتر گیاهخواری کنید و ورزش را در دستور کار خود بگذارید. آزمایش خون بدهید و از سلامت کامل بدن خود مطمئن شوید. در محیط کار هم می توانید مهارت های خود را نشان دهید و در دو هفته آینده باید منتظر پیشرفت یا ارتقا کاری باشید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شادابی زیادی در وجود شما هست. می توانید بیرون بروید و با غریبه ها هم صحبت شوید. هرچه بیشتر در جمع باشید، روحیه تان بهتر خواهد شد. کارهای خود را با هیجان بسیاری انجام می دهید و همکاری در اولویت کارهای شما خواهد بود. این بهترین مسیری است که می توانید ادامه دهید. این رفتار موجب می شود تا دو هفته آینده ارتقا شغلی یا افزایش حقوق دریافت کنید. امروز بسیار دوست دارید حرف بزنید. با عشقتان در مورد برنامه‌هایی که در ماه های گذشته ریخته بودید، صحبت کنید و ببینید در چه وضعیتی قرار دارند. آیا هیچ کدام از آنها را به نتیجه رسانده‌اید؟ اگر این طور نیست، از فرصت امروز برای اقدام و آغاز کارهای لازم استفاده کنید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied