شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 17 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/17

فال روزانه شنبه 17 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/17

فال روزانه شنبه 17 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/17

فال روزانه شنبه 17 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/17

 

 

فال روز تولد 99/08/17

 

 

دوست عزیزی که 17 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی مسئولیت پذیر، مهربان، خلاق، قابل اعتماد و بسیار احساساتی هستید. شما این توانایی و جسارت را دارید تا با شهامت تمام در برابر هر موقعیت ناخوشایندی بایستید و یا خودتان را با شرایط نامطلوب هماهنگ کرده و یا به آنها غلبه کنید. برای اینکه جذابیت شخصیت خود را از این که هست بیشتر کنید باید دست از لجبازی های گاه و بیگاه خود بردارید. مشکلات حقوقی شما امسال به راحتی حل نخواهند شد، پس به جای اینکه به خودتان و اطرافیانتان استرس وارد کنید بهتر است سعی داشته باشید که خونسردیتان را حفظ کنید و صبر و حوصله به خرج دهید. خوشبختانه پیشرفت هایی که در زمینه ی مسائل مالی، سبک زندگی و باورهای معنویتان خواهید داشت این ناکامی ها را جبران خواهند کرد. شاید از لحاظ سلامتی با مشکلاتی جزئی روبرو باشید، اما هیچ یک آنقدر جدی نیستند که مایه ی نگرانی شما شوند. امسال هدایا و جوایز نقدی زیادی را دریافت خواهید کرد که شاید به بهتر شدن وضع مالی شما کمک کنند، البته نباید انتظار داشته باشید که یک شبه راه صد ساله را طی کنید. پیشنهادهای کاری جدید و هیجان انگیزی به شما خواهند شد که می توانند به بهتر شدن وضعیت اقتصادیتان نیز کمک کنند. فقط در تصمیم گیری در این مورد عجله نکنید. خوشبختانه روابط عاطفی شما به اندازه ی کافی رمانتیک خواهند بود که جای خالی عشق را در زندگی خود احساس نکنید. دی، اردیبهشت، شهریور و مهر بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

اگر بخواهید تمام مسائل پیچیده امروز را حل کنید تنها سر خودتان را به درد خواهید آورد. کارهای بسیار زیادی هستند که باید به تنهایی از پس انجام آنها بربیایید، پس تا جایی که برایتان ممکن است خودتان را از دردسر دور نگه دارید. اگر بخواهید گره ها را باز کنید تنها نتیجه این خواهد بود که گره دیگری به وجود بیاورید، پس فعلا دست به چیزی نزنید و بگذارید اوضاع همین طوری که هست باقی بماند. خوشبختانه امروز شما نگاه مثبتی به زندگی و دنیای اطرافتان دارید و در عین حال نگاه عمل گرایانه خود را نیز به امور حفظ کرده اید، ترکیب این دو می تواند به شما کمک کند نتایج بسیار خوبی به دست بیاورید، پس بیشترین بهره را از این موقعیت ببرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ذهن شما روی اهداف و نقشه های بزرگی که مدت ها شما را به خود مشغول کرده بودند متمرکز شده است. مشکلی که شما را درگیر کرده این است که که یک شخص از خود راضی که هیچ تلاشی برای این نقشه ها و کارها نکرده است ناگهان از راه رسیده و به دنبال سهمی برای خودش می گردد. شما با کمی تفکر و برنامه ریزی خواهید توانست این مانع را از سر خود بردارید، پس امیدی که به تحقق بخشیدن به رویاهایتان دارید را از دست ندهید. مهارت های اجتماعی شما در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارند و مسئولیت پذیری بالایی نسبت به روابط خود احساس می کنید، این مسئله می تواند کمک قابل توجهی به بهبود زندگی شخصی‌تان بکند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز بیش از آنچه خودتان انتظار داشته‌اید مورد تحسین و تایید قرار گرفته‌اید. اما نباید اجازه دهید تردیدهایی که نسبت به خودتان و توانایی‌هایتان دارید مانع تجربه کردن یک روز فوق العاده برای شما شوند. البته باید مواظب باشید در عین خوش بینی و نداشتن وسواس و ریز بینی، اجازه ندهید حجم بالای توجهی که به شما می شود مانع دیدن آن چه پشت لبخندهای اطرافیانتان در جریان است شود. به هر حال همیشه یادتان باشد که نیمه پر لیوان را ببینید. شما این اواخر نسبت به قبل خیلی احساساتی تر شده‌اید، اما باید احتیاط بیشتری به خرج داده و نگذارید یک نفر دیگر از احساس شما سوء استفاده کرده و کنترل اوضاع را از دستتان خارج کند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باش

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

افراد و موقعیت‌هایی که روی آنها حساب کرده بود امروز ناگهان با مشکلات و موانعی روبرو خواهند شد. اگر حتی آن صندلی که رویش نشسته‌اید هم ناگهان از زیر پایتان کشیده شد زیاد تعجب نکنید، اما به احتمال زیاد شما خواهید توانست از پس این موقعیت به خوبی بر بیایید. شانس با شما یار است و نیازی ندارید که برای پیش بردن کارهایتان یک چوب جادویی داشته باشید. خوشبختانه اعتماد به عقل و منطقتان به طور قابل توجهی به شما کمک خواهد کرد تابه اهداف و خواسته های خود برسید. اطرافیانتان رفتاری دوستانه با شما دارند و این موضوع شما را تشویق می کند تا بیشتر از همیشه با آنها درد دل کنید، حواستان باشد درمورد مسائل شخصیتان با چه کسی حرف می زنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

 

 

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

اعتماد به نفس شما این اواخر به صورت قابل توجهی افزایش یافته است خودتان هم این موضوع را به طور ملموسی احساس می کنید. اگر امروز ناگهان سر و کله یک نفر پیدا شد که قصد دارد با رفتار خشونت آمیز و همراه با تعصب و از روی بی مهری خود اعتماد به نفس شما را پایین بیاورد زیاد تعجب نکنید. شاید ارتباط برقرار کردن با چنین افرادی کار بسیار دشواری باشد، اما تنها کاری که از دست شما بر می آید این است که فاصله خودتان را با آنها حفظ کرده و تحت تأثیر انرژی منفی آنها قرار نگیرید. زیبایی زندگی را با گوش کردن به موسیقی و سوت زدن همراه با ریتم آن، وقت گذراندن با عزیزانتان و انجام دادن کارتان به بهترین نحوی که از دستتان بر می‌آید احساس کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

اگر واقعیت آنچه در دنیای اطرافتان دارد می گذرد را می دانستید قطعا متعجب و شاید حتی وحشت زده می شدید. شما نباید هیچ چیزی را دست کم گرفته و بر اساس ظاهر امور در مورد آنها قضاوت کنید. بهتر است تا جایی که برایتان ممکن است خودتان به دنبال اصل و واقعیت شرایط و اتفاقات اطرافتان بروید و شخصا به آنها پی ببرید و حرف های دیگران را در رابطه با هیچ چیزی به سادگی نپذیرید. تحقیقات کافی در هر زمینه ای انجام داده و نگذارید کسی جوجه را رنگ کرده و جای قناری به شما بفروشد. سعی کنید بین انجام وظایف خود در محل کار و وقت گذاشتن برای خانواده و عزیزانتان تعادل ایجاد کنید و همچنین برای تفریح و پرداختن به خودتان نیز به اندازه کافی وقت بگذارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز احساسات و محدودیت‌هایی که در روابط خود تعریف کرده‌اید، کمی بیشتر از همیشه برایتان مهم می شوند. آنها را زیر ذره بین می برید. دوست دارید خودتان را از محدودیت ها و اجبارها خلاص کنید. با برخی افراد که خوشتان نمی‌آید، قطع رابطه کنید. یا افرادی که برایتان مهم هستند را نقششان را پررنگ تر کنید. از این که با غریبه ها هم صحبت شوید، هراس نداشته باشید. توانایی شما برای دور شدن از احساسات زیاد است اما خودتان را در این جریان گم کنید. شاید بهتر باشد بیشتر نقش شنونده یا مشاور مسایل عشقی را برای دوستان خود داشته باشید. اگر مجرد هستید، احتمالا از یافتن فرد مناسب ناامید شده‌اید. همین موجب می شود تا بیشتر از تلاش دست بردارید که درست نیست. در زمان مناسب او را خواهید یافت فقط باید همیشه امیدوار باشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

 

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز باید مواظب باشید محدودیت های خود را نادیده نگیرید و نیروهای جانبی که می توانند روی نتیجه کارتان تاثیر داشته باشند را دست کم نگیرید. یکی از همکاران تان را ملاقات خواهید کرد که اگر چه آدم خوبی اما گاهی آزار دهنده است و اگر مراقب نباشید می تواند شما را به بحث های ادامه داری وا دارد. سعی کنید امروز را از او دور بمانید، اگر هم نزد شما آمد با او مودبانه و با احترام بر خورد کنید سپس درب خروج را به او نشان دهید. امروز پر از احساسات مثبت هستید و این خوش بینی شما می تواند آینده روشنی را برای خود و خانواده تان رقم بزند. شاید بد نباشد کمی افکار خود را تغییر دهید و مشکلاتی را که اکنون در روابط عاطفی تان وجود دارد نادیده بگیرید و  آنها را مانند یک مانع مقابل راهتان تصور نکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

 

 

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز به ظاهر و لباس های خود توجه بیشتری نشان دهید. شاید در ارتباط های اجتماعی امروز خیلی موفق نباشید. بهتر است خیلی سخت نگیرید. ارتباط برقرار کردن را به بقیه واگذار کنید. در جمع‌هایی که ظاهر می شوید، بهتر به جای ظواهر، بیشتر روی خود آدم ها و دوستانتان تمرکز کنید. کارهای عجیب هم انجام ندهید و بگذارید همه چیز طبق روال عادی پیش برود. شما از طبیعت الهام می‌گیرید. عشقتان امروز دوست دارد برخی کارها را تغییر دهد. به جای اینکه سریع واکنش نشان دهید، اول حرف های او را بشنوید تا سوتفاهمی پیش نیاید. اگر مجرد هستید، اگر در میان دوستان کسی کاری انجام داد که مورد توجه شما قرار گرفت، اول مطمئن شوید از خود فرد خوشتان آمده نه کار او. سپس به او پیشنهاد کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز اعتماد به نفس داشته باشید. شخصی از شما درخواست کمک و مشورت می کند و باید با گشاده‌رویی خواسته‌اش را برآورده کنید. شاید از نظر احساسی کمی دچار پریشانی باشید و به واسطه آن حرف‌هایی به زبان بیاورید که چندان درست نباشد و برای موقعیت و شخصیت شما ضرر داشته باشد. پس پیش از بیان هر حرفی حتما به درست بودن آن توجه داشته باشید و هیجانی رفتار نکنید. به جای اینکه به گذشته و اشتباهات بچسبید، بیشتر در اجتماع باشید و دانش خود را بیشتر کنید. امروز روز خوش شانسی است. ذهن و قلب خود را باز کنید. لازم نیست به فکر جلب توجه دیگران باشید. هر چه قدر بیشتر خودتان باشید، موفقیت شما بیشتر خواهد بود. اگر در رابطه عاطفی قرار دارید، مراقب زبان خود باشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

 

 

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

اگر کسی می خواهد به دنیای خصوصی شما وارد شود، بهتر است با ادب و احترام او را همان جا پشت در نگه دارید. شاید کار گروهی امروز برایتان دشوار باشد. بهتر این است که تنهایی و مستقل کارهای خود را انجام دهید. لزومی ندارد همیشه با همه در ارتباط مستقیم باشید. در این آخر هفته اگر مجبور به کار کردن هستید، نیمی از زمان خود را به آن اختصاص دهید و بقیه روز را خودتان فرصت دهید. فیلم ببینید یا مطالعه کنید. با آرامش از محدودیت‌هایی که تعیین کرده‌اید، دفاع کنید. در عشق خود خوش بین خواهید بود. اگر مجرد هستید، شاید دوست داشته باشید با فردی که نظرتان را جلب کرده است در مورد احساسات خود حرف بزنید. اگر هم رابطه دارید، حرف‌هایی که نمی‌توانید به دیگران بگویید را به عشقتان بگویید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است کمی تحت فشار بوده و استرس داشته باشید، اما قسمت جالب ماجرا اینجاست که تهدیدی که احساس می کنید به احتمال زیاد نتیجه چیزی است که واقعیت چندانی ندارد. شاید یک نفر دارد بر اساس اطلاعات اشتباهی که هیچ ارتباطی به واقعیت وضعیت موجود ندارند عمل می کند و با رفتار و کارهایش شما را نگران کرده است. تحت تأثیر برداشت های اشتباه دیگران قرار نگرید و خودتان تحقیق کرده و به واقعیت ماجرا پی ببرید. افرادی را ملاقات خواهید کرد که در مورد عشق با شما صحبت می کنند، اگر شما نیز به این موضوع علاقه دارید، گفتگوی پر از هیجانی را تجربه خواهید کرد و شاید بتوانید حتی با حرف‌هایتان شخصی که می خواهید را به خود جذب کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied