شمانیوز
شما نیوز

مصلحت این است و جام زهر نیست!

هم اکنون زمان آن است که مدیران محترم رسانه ها مصلحت مردم ؛ کشور و رسانه ها رابایک رای مفید دراین کوران رکود و بحران به سرمنزل امن و آینده نگری به نتیجه ای شایسته برسانند.

مصلحت این است و جام زهر نیست!

به گزارش شمانیوز: فارغ از هر گونه تفکر جناحی، نیاز به نماینده ای در هیات نظارت داریم که بتواند با تعاملی سرشاراز عزتمندی در زبان همه فهم و اجرای ادبیات مشترک گروه ها بازبان حقوقی و مستند بر قانون وکیل همه ما در هیات نظارت باشد. این درد مشترک را با ازخودگذشتگی و پرهیز از غرور و تعصب جناحی فراهم آوریم و باور کنیم اگر حتی یک اصولگرا ( به زعم برخی ) رای بیاورد تاثیری در اصلاح خواهی های عمیق حرفه ای ما نخواهد داشت زیرا یک اصلاح خواه و اصلاح طلب واقعی خدمت به مردم توسط هر جناحی معتقد است.

 شهره ماهی صفت ضمن تاکید براین مطلب افزود: فردی که قادر به تعامل مثبت باشد اولا اجازه نمی دهد هراس مشکلات خود وظیفه اصلی نماینده گی راتحت الشعاع قرار دهد و برای زدودن شرایط سخت رسانه ها تا حدود زیادی در طی فرصتی که در اختیار دارد، ابزارهای لازم و توان کافی را داشته و قطعا برطرف می کند.

 مدیر مسئول پارس فارس و خورشید وطن باتاکید بر اخلاق مداری در رقابت و همچنین تکیه بر اینکه مدیران رسانه از فرهیختگان جامعه و الگو هستند  اظهارداشت:  رسانه ها پیش از اینکه به عنوان صنفی  عظیم الاثر تاثیرگذار بر آگاهی جامعه نقش داشته باشند، متاسفانه به عنوان یک مجموعه ای سیاسی و سیاست زده پیش رفته اند بنابراین تاثیرپذیری آسیب های این سیاست زدگی بر اگاهی مردم نیز بیشتر نمود پیدا کرده است. 

وی افزود: هم اکنون فارغ از هر گونه جناحی، نیاز به نماینده ای در هیات نظارت داریم که بتواند با تعامل با تمامی گروه ها مسیر را برای زدودن شرایط سخت رسانه ها تا حدود زیادی در طی فرصتی که در اختیار دارد، برطرف کند. 

وی تصریح کرد: بنده شخصا به عنوان یک اصلاح خواه از اینکه آقای رحمانیان همواره  به عنوان یک نیروی اثرگذار علمی و دانشگاهی و همچنین بسیار موفق و خوش درخشیدند در عرصه روزنامه نگاری شکی ندارم اما از آنجایی که باید مصلحت را بر حل مشکلات رسانه ها بگذاریم جناب آقای پاک آیین از نظر من مقدم تر هستند.

وی به دلایل خود اشاره کرد و گفت: فارغ از هر گونه شعاری، آقای پاک آیین به خوبی قادر است در جایگاه های حتی دولتی تعاملات بسیار خوبی با همه گروه ها برقرار کند.بنده در دومین دوره تحصیلی ام تا مقطع ارشد حقوق خوانده و معتقدم صراحت واگاهی یک حقوقدان بسیار تاثیر گذار می باشد و در خصوص بانوان  از منظر اجتماعی و خانوادگی نیز، ایشان خانواده بسیار محترمی دارد؛ همسر ایشان بسیار فرهیخته هستند و بنده نیز افتخار آشنایی با ایشان را دارم. در مورد بانوان رسانه ای کشور نیز آقای پاک آیین قادر است، مشکلات بانوان رسانه ای کشور را در نهایت امنیت و ارامش  رفع کند.حتی درخصوص اعمال ماده 16 تبعیض مثبت رویکرد ایشان بسیار ارزشمند می باشد.

وی خاطرنشان کرد: هرچند آقای پاک آیین در دوره های مختلف با گروه های مخالف تفکر بنده مشغول به فعالیت بودند اما لطمه ای به اصلاح خواهی نزده است و ما  شاهد ایجاد دو گروه نا برابر اشرافی و بی بضاعت در رسانه ها بوده ایم؛ گروهی که به رانت وابسته بودند، توانستند چه در دوره اصلاح خواه و چه در دوره اصول گرا موقعیت بهتری داشته باشند. در این بین رسانه های بی پناه به ویژه در شهرستان ها ره به جایی نبرده و کمک هایی دریافت نکردند. این امر موجب شد تا آسیب های زیادی متحمل شوند. از اینرو فارغ از هر گونه تعصب جناحی باید با اندیشه ای مصلحت جویانه، به این مساله توجه ویژه ای کنیم که چه کسی قادر است با برقراری تعاملات درست و بدون در نظرگرفتن هر گونه تفکر و حزب بندی رسانه ها، حداقل شرایط بهتری نسبت به گذشته فراهم کند.

ماهی صفت در خاتمه تاکید کرد: زبان یک حقوقدان، زبانی قاطع و برنده است که در شرایط اشکال قانونی و یا با ارایه آیین نامه ها و دستورالعمل های لازم در جهت منفعت رسانه ها  به خوبی امکان حضور دارند.

به گفته وی، آقای پاک آیین، مدیرمسئول هستند. قطعا ایشان با شناخت، علم و آگاهی و همچنین تلفیقی از این دو (یعنی دانش و تجربه) زبان قاضی و قوه قضائیه را به درستی درک کنند و در موارد مختلف دلایل قانع کننده ای در هیات نظارت برای دفاع از رسانه ها ارائه دهند.

مدیر مسئول پارس فارس و خورشید وطن یادآور شد: تمامی این نظریات برای نجات حداقلی و نسلی رسانه ها لازم است از اینرو باید تعصبات را کنار بگذاریم و در کنار یکدیگر به جناب آقای پاک آیین رای بدهیم.

وی اعلام کرد: از کاندیداهای محترم و اندیشمند تقاضا دارم  حمایت از آقای پاک ایین را به خاطر نابرابری های موجود در رسانه ها و آسیب های پیش رو؛ را مصلحت و نه جام زهر بدانند! قصد ما تنها خدمت رسانی و انتخاب فردی بی حاشیه به هیات نظارت باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied