شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 26 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/26

فال روزانه دوشنبه 26 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/26

فال روزانه دوشنبه 26 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/26

فال روزانه دوشنبه 26 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/26

 

 

فال روز تولد 99/08/26

 

 

دوست عزیزی که 26 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

روز تولدتان روزی فوق العاده برای یک شروع دوباره است، زیرا این روز همان روزی است که زندگیتان در آن شروع شده است. اگر کاری انجام می دهید که روی زندگیتان اثر مخرب دارد و دوست دارید در آن تغییر ایجاد کنید و یا اگر می خواهید از این چرخه تکراری زندگی و روزمرگی نجات پیدا کنید، امروز بهترین روز برای دست به کار شدن است. از الان این تغییرات مثبت را ایجاد کنید که تا هفته های اول نتایج آنها را بتوانید در زندگی واقعی‌تان ببینید. تغییراتی که آغاز کرده‌اید را ادامه دهید و تا آخر بهار خواهید دید به آن شخصی که دلتان می خواهد باشید خیلی نزدیکتر شده‌اید. با فرا رسیدن زمستان روابط خانوادگی‌تان محکم‌تر خواهند شد و دوست دارید زمان بیشتری را با عزیزان و نزدیکان خود بگذرانید. از زمستان به بعد در زمینه حرفه‌ای‌تان سرتان شلوغ تر خواهد شد و باید تلاشتان را بیشتر کنید تا به نتایجی که انتظار دارید برسید. در مورد هزینه های زندگی کمی محتاطانه تر عمل کنید. چیزی که باید در اولویت قرار دهید در حال حاضر سلامتی تان است. ورزش کردن نه تنها جسم بلکه روی ذهن شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت، پس آن را نادیده نگیرید.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما انرژی و شور و شوق فراوانی برای انجام کارها دارید و همین باعث افزایش محبوبیت شما شده و به سادگی همه را به شما جذب می کند. آنها حتی شما را به چشم رهبری می بینند که بهترین راه ها را برای انجام کارها بلد است و همین موضوع احساس خوبی به شما خواهد بخشید. اما باید مواظب باشید که دچار خود بزرگ بینی نشوید و از این اثرگذاری خود به طور مثبت استفاده کنید. شاید ناگهان به سرتان بزند که این آخر هفته بدون برنامه ریزی قبلی به سفر بروید و حتی تا بعدازظهر تصمیم بگیرید این ایده را عملی کنید، اما راستش را بخواهید الان خیلی زمان خوبی برای سفر نیست و شما کارهای مهمتری برای انجام دادن دارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

 

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز انرژی مثبت فراوانی برای شما به همراه خواهد داشت و این انرژی به شما کمک زیادی در انجام تصمیم گیری های فوق العاده خواهد کرد. کارها به سرعتی بیشتر از همیشه انجام می شوند، حمایت همکارانتان و ذهن هوشیارتان نیز به شما کمک می کنند، بهتر از این چه می خواهید؟ همه چیز دارد همان طوری پیش می رود که شما می خواهید و ساعت‌هایتان با خنده و خوشحالی پر شده‌اند. شما از این که به زبان آوردن احساسات و افکار درونیتان کار درستی باشد مطمئن نیستید و حتی دوست ندارید راجع به آنها با افراد مورد اعتمادتان صحبت کنید. با این حال آنچه در واقع شما را نگران می کند احساسات و افکاری هستند که تا به حال تجربه نکرده‌اید، از تجربه های جدید نترسید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

 

 

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز در حرف زدن با سیاست عمل کنید و پیش از حرف زدن به این که حرف‌هایتان چه اثری روی طرف مقابلتان خواهند داشت خوب فکر کنید زیرا خیلی راحت و بدون آن که منظور بدی داشته باشید ممکن است حرف های اشتباهی بزنید و با انتقادات بیجا دیگران را از خود ناراحت کنید. امروز شما با دقتی فوق العاده در جستجوی چیزی جدید و هیجان برای امروزتان هستید، اما متاسفانه آنقدر برنامه امروزتان فشرده است که جایی برای تفریح و استراحت باقی نمی‌ماند. البته باید در نظر داشته باشید ه این خودتان هستید که باید جایی در برنامه تان برای تفریح خود باز کنید، وگرنه هیچگاه چنین فرصتی خودبخود به وجود نخواهد آمد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باش

 

 

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز اگر دیدید که نمی‌توانید روی انجام کارهایتان تمرکز کنید زیاد شگفت زده نشوید. به احتمال زیاد شما ترجیح می دهید به جای این که درگیر دنیای واقعی باشید به عالم رویاهایتان پناه ببرید و در خیال و رویا سفر کنید. بهتر است در ابتدای روز لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید و روی انجام آنها تمرکز کنید تا بتوانید در پایان روز با خیال راحت هر چقدر که دلتان می خواهد خیال پردازی کنید. اعتماد به نفستان در طی روز ثبات چندانی نخواهد داشت و یک لحظه فکر می کنید قادر به انجام هر کاری هستید و یک لحظه گمان می کنید از انجام کوچک ترین کارها هم عاجزید. برای مقابله با این وضعیت اهدافی منطقی برای روزتان تعیین کنید و انتظار بیش از حد از خودتان نداشته باشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز متوجه خواهید شد که دوستی با شما برای دیگران بسیار جذاب است، دلیل آن هم این است که شما معمولا شنونده خیلی خوبی هستید. شما نسبت به افکار و ایده های دیگران ذهنی باز دارید و به آنها اهمیت می دهید، امروز هم سعی کنید حواستان را خوب جمع کرده و ببینید آیا کسی از اطرافیانتان به محبت و توجه شما نیاز دارد، این کار وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. امروز علاقه زیادی به انجام وظایفتان ندارید و به دنبال راه‌حلی برای فرار از آنها هستید و به دنبال کسی می گردید که در این ماجراجویی با شما همراه شود. شاید عشقتان با کمال میل شما را همراهی کند، اما بهتر است انجام کارها و مسئولیت‌هایتان را در اولویت قرار دهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

divider1

 

فال امروز متولدین شهریور

با وجود این که دلتان می خواهد می توانستید امروز را مرخصی گرفته و استراحت کنید، کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. شاید در ابتدای روز وانمود کنید که مسئولیت‌هایتان را فراموش کرده‌اید، ولی چنین کاری با شخصیت شما مطابقت ندارد و در نهایت نمی‌توانید این کار را انجام داده و دیگران را به دردسر بیندازید. فایده ای ندارد که بخواهید از کارهایتان فرار کنید، زیرا تا زمانی که آنها را انجام نداده‌اید ذهنتان درگیر آنها خواهد بود. پس قورباغه تان را قورت دهید و دست به کار شوید. پس از این که کارهایتان را تمام کنید می توانید به تفریح و خوشگذرانی با کسانی که دوست دارید بپردازید و خواهید دید که لذت آن برایتان چند برابر خواهد شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

سرزنش کردن دیگران به خاطر نگرانی ها و مشکلات فعلیتان اصلا راه خوبی برای مقابله با ترس‌هایتان نیست. اگر انتظار داشته باشید که دیگران دقیقا به وعده‌هایی که داده‌اند عمل کنند رفتار سهل انگارانه و بدون مسئولیت پذیری بعضی ها می تواند برایتان ناامید کننده باشد. متاسفانه امروز وقتی ببینید واقعیت با آنچه انتظار داشته‌اید متفاوت است دچار سرخوردگی شده و به سادگی تسلیم خواهید شد. با این همه باید به یاد داشته باشید که امروز دیگران تنها حکم عامل محرکی را دارند که خاطرات تلخ گذشته های دور را در وجودتان زنده می کنند، پس قدرت خود را بیهوده به خاطر آنها هدر ندهید. آینده خود را به خاطر گذشته تان تباه نکنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز دیگران حتی اگر نظرها و عقایدی متفاوت با شما داشته باشند هم در کنار شما احساس راحتی و آرامش دارند و ممکن است با فرد جدیدی آشنا شده و رابطه دوستی برقرار کنید. این موضوع به آن دلیل است که شما تفاوت های فردی را می‌پذیرید و اصرار ندارید که دیگران هم حتما مثل خودتان باشند و این ویژگی شما واقعاً تحسین برانگیز است.  با این همه چیزهای جالبی که در حال حاضر دور و برتان را گرفته‌اند تمرکز کردن روی کارها و وظایفتان کاری دشوار و یا حتی غیرممکن به نظر می رسد. با این حال کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که نمیتوان از آنها چشم پوشید. خوشبختانه شما قدرت کافی برا گرفتن تصمیم درست را در اختیار دارند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما قدرت تخیل فوق العاده ای دارید، پس این توانایی خود را به کار بگیرید و برای انجام فعالیت های خلاقانه که باعث آرامش روحتان نیز خواهند شد وقت بگذارید. با این کار شما ابزاری قدرتمند برای غلبه بر ترس ها و تردیدهای درونی‌تان در اختیار دارید که به حل شدن چالش های زندگیتان کمک می کند. امروز اطرافیانتان به شدت پرحرف شده‌اند و شنیده‌هایتان ممکن است شما را به شدت هیجان زده کنند. با این حال این سر و صداهای جانبی به شما اجازه نمی‌دهند که صدای ذهن و قلب خودتان را به خوبی شنیده و به آنها بپردازید. بهترین راه حل برای این وضعیت این است که فعالیت های اجتماعی خود را محدود کرده و در خلوت خود عملکردتان را بهتر کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز شاید افکار و اعتقادات خود را زیادی جدی بگیرید، ولی دوستانتان صداقت شما در این مورد را تحسین می کنند. امروز بهترین راه برای رسیدن به موفقیت بیان کردن صادقانه احساستان خواهد بود. نگران تصمیماتی که امروز می‌گیرید نباشید، هر تصمیمی که بگیرید قدرت آن را خواهید داشت که با تلاش هایتان بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورید. شما با رفتار و آرامشی که دارید می توانید داغ‌ترین بحث ها را هم آرام کنید. به قدم های که بر می دارید اطمینان داشته باشید. نگران آنچه دیگران در موردتان فکر می کنند نباشید. منتظر این نباشید که طرف مقابلتان اولین قدم را به سوی شما بردارد. چرا خودتان پیشقدم نمی‌شوید؟

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

چیزی در روش برقراری ارتباط شما با دیگران وجود دارد که به شما کمک می کند بیشترین بهره ممکن را از توانایی های ببرید. شما خوب می دانید که چکار می خواهید بکنید، ولی نحوه مشارکت شما با همکارانتان است که در به اجرا درآوردن ایده های بزرگتان نقش اساسی را ایفا می کند. به جای این که همه کارها را خودتان به عهده بگیرید اجازه دهید دیگران هم با شما همفکری کنند. کار گروهی نتایجی بسیار بیشتر از آنچه که شما به تنهایی می توانید انجام دهید برای شما خواهد داشت. زندگی شما برای تغییراتی اساسی آماده است، ولی شما جسارت کافی برای گام برداشتن در جهت این تغییرات را ندارید؛ مانع پیشرفت خودتان نشوید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است بخش قابل توجهی از انرژیتان را  صرف دفاع و پرداختن به اهداف حرفه ای خود بکنید، زیرا معتقد هستید که این اهداف منطقی و قابل دسترسی هستند. با این حال واقع گرایانه ترین افکار و ایده‌هایتان هم وقتی با تعصب همراه شوند غیر منطقی خواهند شد. شاید یک کار کوچک و نه چندان مهم را با برنامه ریزی های پیچیده به وضعی در آورید که انجام آن تقریبا غیر ممکن شود، اما نداشتن نقشه و استراتژی هم اصلا روش خوبی برای انجام کارهایتان نمی‌تواند باشد. بهتر است یک قدم عقب تر رفته و از زاویه گسترده تری به موضوع نگاه کرده و بر اساس آن برای کارهایتان برنامه ریزی کرده و پیش بروید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied