شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 28 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/28

فال روزانه چهارشنبه 28 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/28

فال روزانه چهارشنبه 28 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/28

فال روزانه چهارشنبه 28 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/28

 

 

فال روز تولد 99/08/28

 

 

دوست عزیزی که 28 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی موقر، جسور، دارای اعتماد به نفس و با سیاست، عاشق سادگی و همیشه آماده به کمک به دیگران هستید، اما به طور ذاتی انسانی بیقرار و کم حوصله هم هستید و شاید این بزرگترین ویژگی منفی شما باشد. امسال از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و جسمتان از هر لحاظ سالم و سرحال خواهد بود، اما به شما توصیه می شود که برای حفظ سلامت روانی خود توجه بیشتری به معنویات داشته باشید و برای باورهای مذهبی و معنوی خود وقت بیشتری بگذارید. امسال نباید پول زیادی برای خریدن اشیای لوکس و زینتی خرج کنید، اگر بخواهید چنین رفتاری از خود نشان دهید این احتمال وجود خواهد داشت که در اواخر سال با بحران و کمبود بودجه مواجه شوید. این بحران می تواند باعث به هم ریختن آرامش خانواده شما شود و مشکلات زیادی را برایتان رقم بزند، پس به هر قیمتی از بروز آن جلوگیری کنید. شاید در فصل بهار اوضاع از لحاظ مالی زیاد به کامتان نباشد، اما خیلی زود راه‌حلی برای مشکلات و افزایش درآمد خود پیدا خواهید کرد. امسال از لحاظ حرفه ای برای شما با تغییرات بسیاری همراه خواهد بود و در نیمه های سال یک انتقالی و یا ترفیع رتبه را تجربه خواهید کرد. اگر مجرد هستید امسال احتمال اینکه وارد یک رابطه ی عاطفی جدی شوید زیاد نخواهد بود. اگر هم متاهل هستید باید وقت بیشتری برای رابطه تان بگذارید. اسفند و فروردین بهترین ماه های سال هستند

 

divider1

 

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز پیدا کردن دلیل استرس و نگرانی‌تان کار سختی به نظر می رسد، ولی با فکر کردن به اختلاف نظرهایی که با دیگران دارید خواهید دید حقیقتی که سعی در نادیده گرفتن آن دارید به شدت خودنمایی می کند. با مطرح کردن موضوعاتی که ربطی به مسائل فعلی ندارند اوضاع را از این که هست بدتر نکنید. نفس عمیقی کشیده و آرامش خود را به دست آورده و عقاید و نظرهایتان را برای وقت دیگری نگه دارید. اگر زندگی را کمی بیشتر جدی بگیرید خواهید دید که چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد. امروز احساسات بسیار عمیق و شدیدی که نسبت به عشقتان دارید، اما اگر نتوانید کلمات درستی را برای بیان احساستان انتخاب کنید همه چیز بر خلاف میلتان پیش خواهد رفت.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

 

divider1

 

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در حال حاضر تصمیمی مهم در رابطه با مسائل کاریتان گرفته‌اید، ولی نباید اجازه بدهید که اعتماد به نفستان تبدیل به از خود راضی بودن شده و نگذارد بازخوردی که از دیگران دریافت می کنید را نادیده بگیرید. این اواخر اوضاع در روابط عاشقانه و رمانتیک شما خیلی خوب بوده است. شما متوجه شده‌اید که خیلی بهتر می توانید با هم ارتباط برقرار کنید. اما امروز ممکن است مشکلی پیش پا افتاده به وجود بیاید و حواستان را به این موضوع جلب کند که آنقدر مشغول لذت بردن از روبراه بودن اوضاع بوده‌اید که از توجه به جزئیات غافل شده اید و همین مسئله دارد برایتان دردسر ساز می شود. قبل از آن که این مشکل بزرگ شود برای حل آن دست به کار شوید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 

 

divider1

 

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

حال و هوای امروزتان متغیر است و هر لحظه فکری در سرتان است و خودتان هم نمی‌دانید به درستی چه می خواهید، ولی حتی اگر اینطور باشید هم بهتر است بجای مخفی کردن احساستان، آن را به زبان بیاورید. امروز به فکر یکی از دوستان و یا اقوامتان هستید که دور از شما زندگی می کند و دلتان می خواهد با او تماس بگیرید. حتما این کار را بکنید. او اخبار خوبی درباره تغییرات زندگی‌اش دارد که از به اشتراک گذاشتن آنها با شما خوشحال خواهد شد. مشکلات موجود در روابط عاطفی‌تان این اواخر ذهن شما را به خود درگیر کرده‌اند و تا وقتی به طور جدی و مستقیم به آنها نپردازید دست از آزار دادن شما بر نخواهند داشت.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

 

 

divider1

 

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز در منزلتان باید کارهایی را انجام دهید که در ابتدا خیلی ساده به نظر می رسیدند، ولی حالا متوجه شده‌اید که بسیار پیچیده تر از آنچه فکر می کرده‌اید هستند. از طرفی هیچ کدام از اهل خانه حاضر نیستند در حل این مشکل با شما همکاری کنند و حتی شاید شما را بخاطر مشکلات موجود مورد سرزنش قرار دهند. مشکلی که همیشه ذهن شما را به خود مشغول می کند باز هم به سراغتان آمده و فکرتان را به خود درگیر کرده است. شما تمایلی به حرف زدن راجع به احساستان ندارید و به همین دلیل مواجهه با این مشکل قدیمی برایتان سخت تر خواهد شد. نیازی نیست چیزی بگویید، کافی است به کمبودهای و کوتاهی‌هایی که کرده‌اید فکر کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

 

 

 

 

divider1

 

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

ما معتقد هستیم که در حال حاضر تنها راه ممکن برای این که بتوانید به جایی برسید این است که هدفی قابل بدست آوردن برای خودتان تعیین کرده و بدون توجه به آنچه دیگران فکر می کنند، با تمام وجود برای به دست آوردن آن تلاش کنید. با این همه بهتر است به جای آن که با کله‌شقی تمام روی نظرات خود پافشاری کنید به حرف های دیگران با دقت گوش کنید، شاید آنها بتوانند شما را از رفتن به مسیری اشتباه باز دارند. شما هیچ گاه نمی دانید چه مشکلاتی در انتظارتان هستند مگر این که با ترس هایتان مواجه شده و حقیقت را بپذیرید. شاید انتظار داشته باشید طرف مقابلتان آرامش شما را فراهم کند، ولی آرامش را باید ابتدا در درون خود جستجو کنید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد

 

 

 

 

 

 

divider1

 

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز هیچ راهی جز جستجو برای پی بردن به حقیقت نخواهید داشت. یک جای روابط خانوادگی شما دچار اشکال شده است و شما تا به این مشکل پی نبرید و این معما را حل نکنید نمی توانید آرام بنشینید. حتی اگر در راهتان به بن بست بخورید هم از تلاش برای پیدا کردن حقیقت دست بر نخواهید داشت. البته نباید زیاد به خودتان فشار وارد کرده و سر خودتان را به درد بیاورید، عجله نکنید و با حوصله پیش بروید. یادتان باشد که ماه هیچ وقت پشت ابر باقی نمی‌ماند. در بحث با طرف مقابلتان و برای دفاع از نظرات خود تسلیم لجبازی و یکدندگی خود نشوید و جنگ قدرت به راه نیندازید. بد نیست گاهی به انتقادات و نظرات دیگران گوش کرده و در خود تغییر ایجاد دهیم.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

 

 

 

 

 

 

divider1

 

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز یک مکالمه پیش پا افتاده ممکن است با بیان ناگهانی احساسات سرکوب شده شما همراه شده و باعث شود عکس‌العمل های تند و خشنی از خودتان نشان دهید. خیلی احتیاط کنید، زیرا ممکن است فرد اشتباهی را مورد خطاب قرار داده و خشم و غضب فرو خورده خود را به اشتباه سر او خالی کنید. قبل از بیان کردن احساستان به آن فکر کنید، شاید بتوانید طرف مقابلتان را بخشیده و از خطای او چشم پوشی کنید. یادتان باشد که عفو چقدر لذت بخش می تواند باشد. اگر تجربه های تلخ گذشته در زمینه روابط عاطفی باعث شده‌اند که در پیله تنهایی خود فرو روید دیگر وقت آن فرا رسیده است که فرصت های جدیدی به خودتان بدهید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

 

 

 

 

 

divider1

 

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز از آن روزهایی است که برای شما با لذت فراوانی همراه است. هوا درست باب میل شماست و انرژی مثبت قابل توجهی را در اطراف خود احساس می کنید. همه چیز دارد آنقدر خوب پیش می رود که انگار شما یک چوب جادویی دارید که با یک تکان آن همه چیز را در همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد پیش می برید. با یک اشاره تمام کارها و وظایفی که به عهده دارید را به بهترین شکل ممکن انجام می دهید و کسل کننده ترین کارها و وظایف روزمره تان را هم به راحتی به انجام خواهید رساند. خوشبختانه تا پایان روز هم چیزی از سطح انرژی شما کاسته نخواهد شد و خواهید توانست ساعات خوب و لذت بخشی را در کنار خانواده بگذرانید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

 

 

 

 

 

 

divider1

 

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز حتی اگر واقعا قصد بدی نداشته باشید هم  زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد. تمسخری که در پشت حرف‌هایتان نهفته است و احساسات تندتان مانع دیده شدن بی طرفی شما در دیدگاهتان می شوند. این که حرف‌هایتان را خیلی با دقت ولی صریح و بدون پیچاندن کلمات بیان کنید در حال حاضر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. برای به وجود آوردن تغییرات مثبت باید صداقت را با درک و دلسوزی همراه کنید. اگر احساس کنید که عشقتان دارد تلاش ها و از خود گذشتگی های شما را نادیده می گیرد خیلی عصبانی خواهید شد، اما باور کنید یا نکنید او هیچ منظور بدی ندارد.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

 

 

divider1

 

 

♑ فال روز متولدین دی

اگر احساس کنید که چیزی دارد ثبات و امنیت مالی‌تان را به طور جدی تهدید می کند ممکن است با عکس العملی تند یک نفر از اطرافیانتان را که مقصر می دانید مورد حمله قرار دهید. ولی قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید و از این که شروع کردن چنین نزاعی واقعا لازم است اطمینان کامل حاصل کنید، چرا که ممکن است به جنگی تمام عیار تبدیل شود. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و حرف هایتان را با آرامش بیان کنید، این کار به مشخص شدن حقیقت کمک بیشتری خواهد کرد. اگر در رابطه عاطفی خود از طرف مقابلتان انتظاراتی دارید که از اول برقراری این ارتباط می دانسته اید او توانایی برآورده کردن آنها را نخواهد داشت، بهتر است کمی منطقی تر رفتار کنید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

 

divider1

 

 

♒ فال متولدین بهمن

شما نیاز به بیان کردن احساسات و افکار خود دارید، ولی در مورد این که چه چیزهایی را باید بگویید و کدام یک از آنها را از دیگران مخفی کرده و برای خودتان نگه دارید تردید دارید. لازم نیست زیادی وسواس به خرج دهید، راه های زیادی برای مشخص کردن حدود و مرزها وجود دارند، کافی است ببینید کدام یک از آنها برای شما جواب می دهد و همان راه را در پیش بگیرید. چیزی که اهمیت دارد این است که حرف‌هایی که روی دلتان سنگینی می کنند را به زبان بیاورید. در رابطه عاطفی‌تان به صورت ناگهانی مشکلی پیش آمده که ذهنتان را درگیر کرده است، ولی اگر خوب به این موضوع نگاه کنید خواهید دید که این مشکل یک شبه به وجود نیامده و اگر زودتر به آن رسیدگی می کردید کار به اینجا نمی‌کشید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

 

 

 

 

 

divider1

 

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

این تصمیم های ما هستند که مسیر زندگیمان را مشخص می کنند و امروز بهتر است تا دیر نشده تصمیمی که به عهده تان است را بگیرید. البته اگر بخواهید می توانید از تصمیم گیری فرار کرده و با سیستم «هرچه پیش آید خوش آید» زندگیتان را اداره کنید تا مبادا بعدا مورد سرزنش دیگران قرار بگیرید. ولی این را نیز به یاد داشته باشید که این کار مانع بروز استعدادها و توانایی‌هایتان خواهد شد. به جای این کار با ترس‌هایتان روبرو شده و دلیل اصلی آنها را پیدا کنید. شاید رویارویی با ترس‌هایتان در ابتدا مشکل به نظر بیاید، ولی در دراز مدت اثرات معجزه آسایی خواهد داشت و حتی رابطه عاطفیتان را تحت تاثیر قرار داده و صمیمیت بین شما و کسی که دوست دارید را بیشتر خواهد کرد.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

 

 

 

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied