شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 2 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/02

فال روزانه یکشنبه 2 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/02

فال روزانه یکشنبه 2 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/02

فال روزانه یکشنبه 2 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/02

 

 

فال روز تولد 99/09/02

 

 

دوست عزیزی که 2 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی فعال و پرانرژی، با نظم و کارآمد، بسیار اجتماعی و همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید و شخصیت بسیار جذابی دارید با این همه باید به حسادت و خودخواهی ذاتی خود غلبه کنید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال خوبی خواهد بود و در تمام طول سال با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، با این حال باید سعی کنید با ورزش و تمرین سلامت خود را حفظ کرده و از این که هست بهتر کنید. امسال از منابعی مختلفی سود و پول به دست شما خواهد رسید و از لحاظ اقتصادی برای شما سال خوبی خواهد بود. پروژه های کاری جدیدی به شما واگذار خواهند شد و همین به پیشرفت شرایط مالی شما کمک قابل توجهی خواهد نمود. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و یا بازار بورس برایتان سودآور خواهد بود، اما باید پیش از هر کاری همه ی جوانب را به دقت در نظر گرفته و تحقیقات لازم را انجام دهید. از لحاظ حرفه ای هم امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و زحماتتان دیده می شوند و به خاطر نتیجه ی کارهایتان و دانش حرفه ای خود مورد تشویق قرار خواهید گرفت. شاید پول زیادی را صرف درگیری های حقوقی کنید اما نتیجه ای که به دست می آورید ارزش این هزینه ها را دارد. روابط عاطفی‌تان بهتر از سال گذشته خواهند بود و مورد حمایت عشقتان قرار خواهید داشت. آذر، بهمن، فروردین و تیر بهترین ماه ها هستند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز هیجانات بسیاری را تجربه خواهید کرد. بهترین زمان برای برنامه ریزی برای سفر است. یا شغل خود را طوری تغییر دهید که به واسطه آن دایم در سفر باشید. البته رویاپردازی نکنید و بیشتر روی منطق و برنامه های واقعی تاکید داشته باشید. هیچ چیز بهتر از این نیست که از وقتی از خواب بیدار می شوید، حس خوش بینی داشته باشید. همه رویدادهای زندگی امروز برایتان زیبا هستند و شما می توانید از این همه انرژی خوب برای خلاقیت استفاده کنید. در زندگی عاطفی نیز با عشقتان دنبال تفریحات جدید باشید و تا می توانید بیشتر به هم نزدیک شوید و از انرژی با هم بودن استفاده کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

 

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

پروژه های کاری شما به صورت گروهی و هماهنگی با دیگران خوب پیش خواهد رفت. باید بتوانید ارتباط های گروهی خود را در کار بیشتر کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود. به رابطه خود اعتماد کنید و با شریک عاطفی خود در مورد مسایل کاری و برنامه های آینده مشورت کنید. فانتزی های خود را برای او اعتراف کنید و بگذارید از همه افکار و رویاهای شما آگاه شود. برای اینکه بتوانید رابطه خود را بهتر کنید، خوب است با هم به کلاس های آموزشی خانواده بروید. یا از مشاوران کمک بگیرید. روش های محبت و ارتباطات بهتر را بیاموزید. به این ترتیب می توانید بیش از پیش یکدیگر را جذب کنید و موجبات شادمانی یکدیگر را مهیا کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 

 

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز باید در همه لحظه ها این را به یاد داشته باشید که چند فکر بسیار بهتر از یک فکر است. باید از مشورت دیگران در برنامه های خود استفاده کنید. برای اینکه رابطه های گروهی، کاری و حتی عاشقانه خود را بهتر کنید، باید تعاملات خود را افزایش دهید و قدرت سازگاری بیشتری با افکار دیگران داشته باشید. مشورت گرفتن کلید موفقیت های امروز شما است. افکار خود را بیان کنید تا دیگران به خوبی بدانند چه در سر شما می گذرد. شاید خیال کنید داشتن عشق همیشه گرم دشوار باشد، اما امروز این اتفاق برای شما روی خواهد داد. در زندگی عاطفی خود شادی های زیادی تجربه می کنید. اگر مجرد هستید در جمع های دوستانه حاضر شوید. در مورد خود حرف بزنید و با خوش زبانی نظر دیگران را به خود جلب کنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز از نظر جسمی و روحی انرژی بسیاری دارید. جسمتان در سلامت کامل قرار دارد و می توانید همه کارهای خود را بدون خستگی به انجام برسانید. از این فرصت برای قاپیدن فرصت های کاری استفاده کنید. برای اینکه این وضعیت در طولانی مدت ادامه داشته باشد، باشگاه ثبت نام کنید و ورزش را در دستور کار خود قرار دهید. غذاهای گیاهی را نیز در وعده های خود افزایش دهید. در زندگی شخصی خود هیجانات بیشتری وارد کنید. با آدم های جدید آشنا شوید و از اینکه در مورد احساسات یا تفکرات  درونی خود حرف بزنید هراسی نداشته باشید. امروز دوستان را به خانه خود دعوت کنید و در کنار آنها شام بخورید و بازی کنید تا خستگی روز کاریتان از بین برود. در مورد مسایل عاطفی نیز باید مشکلاتی که در حال حاضر با فرد مورد علاقه خود دارید را برطرف کنید. امروز انرژی های لازم برای این امر موجود است و باید از آنها بهره بگیرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز درهای موفقیت به روی شما باز هستند. کم صبر نباشید. موقعیت کاری شما به تمرکز و حوصله بیشتر نیاز دارد. باید در تعامل با همکاران حوصله خود را زیاد کنید. قدرت خلاقیت زیادی امروز دارید که می توانید با دیگران در میان بگذارید. اگر دستی در هنر دارید، امروز وقتی برای خلق آثار زیبا بگذارید. به طور کلی، در حوزه هنر و فعالیت های هنری موفقیت های بسیاری در انتظار شما خواهند بود. خوش بینی و مثبت نگری شما امروز زیاد است و در مسایل عاطفی بسیار شاد خواهید بود. همه حرف ها و کارهای عشقتان برایتان جالب خواهد بود. برای اینکه به رابطه خود هیجان بیشتری بدهید، سعی کنید دنبال تفریحات و سرگرمی های تازه باشید. یا با هم در مورد نقشه های آینده حرف بزنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

یک روز عالی در انتظار شما است. حس خوش بینی و مثبت نگری شما افزایش می یابد و این کمک می کند تا در مسایل کاری پیشرفت خوبی برای خود رقم بزنید. از امروز تا ماه های آینده، رابطه شما با دوستان و خانواده بسیار زیاد خواهد بود. در اثر تغییراتی که در افکار خود به وجود می آورید، خانواده و دوستان در اولویت همه مسایل قرار می گیرند. امروز در خانه خود تغییر دکوراسیون بدهید. فضا را به طور کامل از حالت همیشگی خارج کنید تا وارد مرحله تازه ای از زندگی بشوید. فضای خانه را رمانتیک تر کنید تا حرارت عشقتان نیز بیشتر شود. با شریک عاطفی خود در مورد خواسته هایی که موجب خوشحالی هر دو نفر می شوید بیشتر حرف بزنید. این را بدانید که کار، فراز و فرود بسیاری دارد اما خانواده همیشه هست و باید به آنها توجه کرد و در کنار آنها همه لذت های دنیا را تجربه کرد. احساسات عاشقانه شما نیز افزایش می یابد و با اشتیاق و هیجان بسیار می توانید در کنار شریک عاطفی خود، روز بسیار خوبی را برای خود رقم بزنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

چشم و گوش خود را باز کنید. امروز کائنات بهترین ها را برای شما خواسته است. از امروز تا یک ماه آینده شادی و موفقیت های بسیاری را تجربه خواهید کرد. امروز نیز روز بسیار خوبی در پیش دارید. همه چیز بسیار عالی به نظر می رسد و واقعا هم خوب است. در خانه با اعضای خانواده رابطه بهتری پیدا خواهید کرد و آنها همه جانبه به شما کمک می کنند. حتی در محل کار همکاران در انجام پروژه های کاری به شما کمک می رسانند. همه این مسایل موجب شادی و آسایش شما می شوند. در مورد مسایل عاطفی نیز این شهامت را پیدا می کنید تا مشکلات خود با شریک عاطفی تان را برطرف کنید. خوش بینی هایی که امروز دارید به شما کمک می کند تا در رابطه عاطفی خود نیز شادی زیادی را تجربه کنید. اگر مجرد هستید، در جمع دوستان حاضر شوید تا با فرد مورد علاقه خود آشنا شوید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

 

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز تفکرات بسیار خوبی خواهید داشت. درهای موفقیت به روی شما باز شده اند. از این فرصت برای افزایش درآمد یا ارتقا موقعیت شغلی خود استفاده کنید. شما اطولا طالب هیجان زیاد در زندگی هستید و می توانید آن را در کار و حرف خود نیز تجربه کنید. به طور مثال، کاری را آغاز کنید که سفر زیادی داشته باشد. یا حتی می توانید برای ادامه تحصیل به شهر یا کشور دیگری سفر کنید. تغییر کار به شما انرژی بیشتری هم می بخشد. در رابطه عاطفی خودتان را توصیف کنید. بگذارید طرف مقابل از همه افکار و احساسات شما آگاه شود. اگر مجرد هستید، بدون هراس سراغ فردی که دوستش دارید بروید و از او دعوت کنید تا با شما شام صرف کند. در این قرار دونفره از عمق علاقه خود حرف بزنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

از امروز یک دوره جدید در زندگی شما آغاز می شود. در 6 ماه آینده شاهد موفقیت های بسیاری خواهید بود. ارتباط های اجتماعی را توسعه دهید. با خانواده نیز رابطه بهتری برقرار کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا برنامه ریزی بهتری در حوزه کار یا تحصیل داشته باشید. کارهای گروهی، مسئولیت های شما را کم و نتیجه را بهتر می کنند. امروز وقت بگذارید و فهرستی از خواسته ها و اهداف برای خود بنویسید. سپس آنها را اولویت بندی کنید و به واسطه آنها برای 6 ماه آینده زندگی خود برنامه ریزی کنید. امروز ستاره جمع هستید. در هر جایی که حاضر شوید می توانید با خوش زبانی نظر همه را به خود جلب کنید. اگر مجرد هستید، در میان افرادی که برایتان جذابیت دارند بهترین را انتخاب کنید و بدون هراس به او پیشنهاد دوستی بدهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

 

divider1

 

فال روز متولدین دی

اگر احساس می کنید که اخیرا پیشرفت قابل توجه ای به سمت هدفتان نداشته اید و به هدفتان نزدیکتر نشده اید، امروز باید تغییر اساسی در کارهایی که انجام می دهید ایجاد کنید و کارهای دیگری برای رسیدن به هدفتان انجام دهید. ممکن است از زندگی عاطفیتان ناراضی باشید و اخیرا در این مورد به مشکل بر خورده باشید. اخیرا وقت و انرژی زیادی را صرف بهبود رابطه عاطفیتان با شریک زندگیتان کرده اید ولی بازخورد مناسبی دریافت نکرده اید. قبل از هر اقدام جدی چند روز صبر کنید و در مورد آن تفکر کنید. تاثیر تصمیماتتان بر روی زندگی آینده تان را بسنجید و پس از جمع کردن تمام اطلاعات اقدام به تصمیم گیری کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

 

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

ممکن است امروز کمی ناراحت باشید. این اتفاق عجیبی نیست، از آنجایی که امروز شاید مجبور شوید یک نگاه عمیق و طولانی مدت به اتفاقاتی که اخیرا در زندگیتان رخ داده بیندازید و همه چیز را مورد بررسی دقیق قرار دهید. این موضوع حساس تر هم می شود وقتی متوجه شوید که هر تصمیمی که اتخاذ کنید تاثیر زیادی بر روی آینده خود و دیگران خواهد داشت. این مسئولیت بزرگ ممکن است شما را بسیار مضطرب کند و توانایی عمل کردن را از شما بگیرد. اجازه ندهید این احساس مسئولیت عمل گرا بودن شما را تغییر دهد. ماجراجویی را فراموش نکنید و سعی کنید بیشتر عمل کنید تا در مورد هدف هایتان حرف بزنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز خواهید توانست با مشکلات خود با اعتماد به نفس مواجه شوید؛ شاید دیگران شما را به داشتن اعتماد به نفس کاذب متهم کنند، ولی آنها کاملا در اشتباهند. پذیرفتن ترس ها و ضعف هایتان به شما کمک خواهد کرد تا شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته و از این دریای طوفانی نجات یافته و پیروز میدان شوید. فقط یادتان باشد که آنقدر سریع این وضعیت را فراموش نکنید که درس هایی که برایتان به همراه داشته است را به خوبی یاد نگیرید. امروز ممکن است تلاش ها و کارهایی که در رابطه عاطفیتان می کنید کمتر دیده شده و مورد توجه قرار بگیرند و شاید حتی با بی اعتمادی طرف مقابلتان روبرو شوید، اعتراض کردن فایده ای ندارد، سعی کنید ریشه این مشکل را پیدا کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied