شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 7 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/07

فال روزانه جمعه 7 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/07

فال روزانه جمعه 7 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/07

فال روزانه جمعه 7 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/07

 

 

فال روز تولد 99/09/07

 

 

دوست عزیزی که 7 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی بسیار پرانرژی، با شخصیتی منحصر به فرد، شجاع، پر نشاط و باهوش هستید. شما با ویژگی های خاصی که دارید همه را به خود جذب می کنید و می توانید خیلی راحت در مقام رهبری هر گروهی که عضو آن هستید قرار بگیرید. شما خیلی راحت همه را تحت تأثیر قرار می دهید، اما رفتارتان گاهی حالت تدافعی و تندی به خود می گیرد و زود جوش می آورید، این می تواند تصویری که دیگران از شما در ذهن خود دارند را خراب کند. امسال از لحاظ جسمانی اوضاع برای شما خوب خواهد بود، اما از لحاظ روانی ممکن است در اواخر سال با مشکلاتی مواجه باشید. برای حل این مشکلات خود به معنویات پناه ببرید در غیر این صورت تحت تأثیر فشارهای روانی که تحمل می کنید جسمتان نیز آسیب خواهد دید. سرمایه گذاری هایی که در گذشته کرده‌اید امسال سود قابل توجهی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. درگیری های حقوقی که داشته‌اید امسال به نفع شما به نتیجه خواهند رسید. پول های زیادی از منابعی کاملا غیر منتظره به دستتان خواهند رسید. سفرهای کاریتان نیز به خوبی پیش خواهند رفت و سود زیادی را برایتان به همراه خواهند داشت. امسال باید سعی کنید روابط حرفه ای خود را گسترش دهید تا در زمینه ی کاری پیشرفت بیشتری داشته باشید. امسال مجردها شانس آغاز روابط عاطفی جدیدی را خواهند داشت که به ازدواج خواهند انجامید. فروردین، تیر، شهریور و آذر بهترین ماه های سال آینده خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

این روزها همه دارند دوره ای گیج کننده را پشت سر می گذارند، اما شما کاملا متوجه این وضعیت هستید. در چنین شرایطی دیگران معمولا برای مقابله با تغییرات ناگهانی کمی خشک و انعطاف ناپذیر می شوند و سعی می کنند به الگوها و سنت های قدیمی بچسبند، اما شما با وجود تمام احترامی که برای گذشته قائل هستید آماده‌اید تا راه را برای تغییرات مثبت باز کنید. با وجود این که کارهای زیادی به عهده تان هستند که باید به آنها رسیدگی کنید، نیازی نیست که هیچ وقتی برای خودتان و کارهایی که دوست دارید نگذارید. اگر برای کارهایتان برنامه ریزی داشته باشید خواهید توانست هم به کارتان و هم به تفریحتان برسید.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما هیچ چیزی را از دست نخواهید داد، حالا دیگر وقت آن رسیده است که دست از عادت ها و عقاید قدیمیتان که هیچ اثری جز محدود کردن شما در زندگیتان ندارند را کنار بگذارید و راه را برای رشد خود باز کنید. با این حال شما دچار شک و تردید شده‌اید و دستتان می لرزد. احتمال بدترین نتیجه را هم که در  نظر بگیرید خواهید دید چیزی را از دست نخواهید داد! شاید مجبور شوید در بحث های مهمی در مورد مسائلی مانند مسئولیت نگهداری از یکی از بستگان سالمند خود و یا کمک به تحصیل یکی از جوانان خانواده شرکت کنید. حتی اگر زیاد دلتان نمی‌خواهد هم بهتر است کمی برای حل این مشکلات خانوادگی وقت بگذارید تا بعدا بتوانید آزادی خود را به دست بیاورید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

شما تنها کسی نیستید که می تواند مشکلات شما را حل کند. به دیگران اعتماد کنید و بپذیرید که آنها هم می توانند وضعیت شما را درک کنند و به کمکتان بیایند. کسانی که می خواهند به شما کمک کنند هیچ انگیزه دیگری به جز عشق و دوست داشتن ندارند، آنها را باور کنید و دست از رفتار همراه با شک و تردید همیشگی خود بردارید. فرصتی فوق العاده برای شروع مطالعه و تحصیل در رشته ای جدید می تواند باشد. البته این تمایل شما به درس خواندن نباید مانع رسیدگی شما به کارهایی شود که برایتان از اولویت بالاتری برخوردار هستند. اگر اصرار دارید که حتما به مطالعه و کسب دانش بپردازید رشته ای را انتخاب کنید که زندگیتان را بهتر کرده و اثرات مثبت و ماندگاری روی زندگیتان داشته باشد.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

دقت کرده‌اید این اواخر چقدر همه کارها با تاخیر مواجه می شوند، امروز هم اوضاع همین طور خواهد بود و چیزی که در انتظارش بوده‌اید همچنان به تاخیر خواهد افتاد. با وجود تمام آرامشی که همیشه دارید ممکن است ناگهان اخلاقتان بهم بریزد و کمی عصبی شوید. خودتان را کنترل کنید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد. شما امروز با مقایسه میزان موفقیت ها و شکست هایتان دارید به شدت خودتان را مورد انتقاد قرار می دهید و ممکن است نواقص و کمبودهای خود را بزرگ نمایی کنید و بیرحمانه به اعتماد به نفس خود حمله کنید. انرژی خود را روی تکمیل کارهای نیمه تمامتان بگذارید تا با انجام آنها احساس خوبی پیدا کند و ببینید که می توانید موفق باشید.

 

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

تلاش یا موفقیت؟ امروز این سوال برایتان پیش می آید که آیا فقط در حال تلاش کردن هستید یا واقعا در مسیر موفقیت قرار دارید؟ برای جواب باید واقع‌گرا باشید. روی مسایل حقیقی تمرکز بیشتری داشته باشید و سعی کنید از حواشی های آزاردهنده دوری کنید. وظیفه شما برنامه ریزی و انجام کارها است. انرژی خود را برای این موارد خرج کنید و افکار منفی و محدودیت های بی ارزش را دور بریزید. فقط خودتان هستید که می توانید برای زندگی برنامه ریزی درست داشته باشد و مسایل عاشقانه را به سرانجام خوب برساند. اگر احساس می کنید رابطه ای که الان در آن هستید هیچ نتیجه ای ندارد، از تمام کردن آن نترسید. اگر هم دید خوب به آن دارید پس از بهانه گیری های الکی دست بردارید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز تشخیص تحلیل دقیق و منطقی از تفکرات مغشوش برای شما کار سختی خواهد بود و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت و افکارتان میان این دو حالت در نوسان خواهند بود. اگر احساس سردرگمی کردید و نمی‌دانستید چکار باید بکنید، بی آن که نگران چیزی باشید از دیگران کمک بخواهید. معمولا این شما هستید که با راهکارهای کاربردی و نگرش منطقی خود به دیگران کمک می کنید و حالا نوبت شماست که به دیگران تکیه کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. امروز را به خانواده و فرزندان خود اختصاص دهید و تمام دقت و توجه‌تان را صرف آنها کنید. نه خودتان و نه هیچ کس دیگری، فقط خانواده و فرزندانتان، امروز روز آنهاست!

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز دوستان و اعضای خانواده تان هر چند که به اندازه ی همیشه برایتان عزیز هستند، اما با رفتارها و کارهایشان اعصاب شما را به هم می ریزند و تحمل آنها برایتان سخت خواهد بود! انگار هیچ یک از اطرافیانتان نمی تواند حرف هایش را درست و حسابی به زبان بیاورد و همه ناراحت و آشفته به نظر می رسند. خوشبختانه شما از آن آدمهایی نیستید که زود جوش می آورند، پس پیش از آنکه خیلی دیر شود خودتان را از آنها دور کنید و تا جای ممکن امروز را در خلوت و تنهایی سپری کنید. شاید اگر کمی از نزدیکان خود فاصله بگیرید فرصت آشنایی با افراد جدیدی برایتان فراهم شود که به شما کمک می کنند آرامش اعصاب بیشتری داشته باشید.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

اگر کسی سعی دارد انرژی منفی خود را به شما منتقل کرده و از کارتان ایراد بگیرد لزومی ندارد که حرف او را بپذیرید. دلیلی وجود ندارد که ثابت کند شما کار اشتباهی کرده‌اید، پس خودتان را سرزنش نکنید. به جای این کار به مخالفت ها و مقاومت‌هایی که در راهتان قرار می گیرند به عنوان درس نگاه کنید. اگر اولین تلاش هایتان بی نتیجه ماند و با مخالفت دیگران مواجه شد، هدف‌هایتان را فراموش نکنید. به جای این کار بیشتر تلاش کنید و به دیگران و خودتان ثابت کنید که موفقیت طولانی مدت برایتان از رضایت دیگران اهمیت بیشتری دارد. رابطه عاطفی که به تازگی شروع کرده اید ذهنتان را درگیر کرده است؟ دو راه بیشتر ندارید، یا باید ادامه دهید یا همه چیز را هر چه زودتر تمام کنید.

 

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما سر یک دو راهی گیج کننده قرار خواهید داشت. بخشی از وجودتان می خواهد پیله ای به دور خودش کشیده و در خلوت و تنهایی خودش را با کارهای مورد علاقه‌اش سرگرم کند، اما بخش دیگری از وجودتان هم به شدت به وقت گذراندن با دیگران و شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف تمایل دارد و شما را به وقت گذراندن با دوستان و صحبت کردن با آنها در مورد ایده های فوق العاده ای که دارید تشویق می کند. شما از تلاش برای ساختن دنیایی بی نقص و کامل خسته شده‌اید، اما باید این را هم در نظر داشته باشید که تلاش‌هایتان تا به حال اگر دنیا را به مکانی بی نقص تبدیل نکرده باشند هم حداقل آن را برای ذره ای هم که باشد بهتر کرده‌اند!

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

گاهی دیگران می گویند که شما رفتاری خشن و تهاجمی دارید، اما امروز شما از رهبری کردن دیگران و جنگیدن خسته شده‌اید. به خودتان کمی استراحت بدهید. شما می توانید بدون آن که خودتان را درگیر همه موقعیت های اطرافتان کنید، چیزهای زیادی از دوستان خود یاد بگیرید. اگر کارهای مربوط به بیمه و مالیات نیمه کاره باقی مانده‌اند هر چه زودتر به آنها رسیدگی کنید. هیچ کدام از کارهای واجبی که پیش می آیند را به تأخیر نیندازید و در اسرع وقت به آن بپردازید؛ در غیر این صورت کارها در آینده از آنچه اکنون هستند پیچیده تر خواهند شد. نباید هیچ کسی را بابت مشکلاتی که به وجود آمده‌اند سرزنش کنید، شما باید یاد بگیرید که مسئولیت وظایف خود را به عهده بگیرید.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

شما امروز کمی بیش از اندازه حساس شده‌اید و ممکن است خیلی زود ناراحت و آزرده خاطر شوید. شاید حتی نسبت به پروژه های بلند مدتی که خیلی وقت است درگیر آنها بوده‌اید دچار تردید شوید و فکر کنید هیچ گاه به پایان نخواهند رسید. وقت آن رسیده است که اوضاع را به طور جدی مورد بررسی قرار دهید، شاید بتوانید دلیل این که پروژه ای که چند ماه پیش می توانست تمام شده باشد هنوز ادامه دارد را پیدا کنید. اگر از تنهایی خسته شده‌اید و می خواهید هرچه زودتر نیمه دیگر خودتان را بیابید کمی بیشتر در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید، نمی‌شود تمام مدت در خانه نشسته و یا فقط با گروه محدودی ارتباط داشته باشید و انتظار داشته باشید عشق به سراغتان بیاید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:  هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز هیچ فایده ای ندارد که بخواهید از آن چه دارد اتفاق می افتد سر در بیاورید. بیشتر آن چه دارد اتفاق می افتد هیچ گونه توجیه منطقی ندارد. اگر به خوابی که شب گذشته دیده‌اید فکر کنید شاید ببینید اتفاقات امروز تعبیر خواب دیشبتان هستند. دیگران تاثیر بسیار زیادی در زندگی شما دارند چرا که بیشتر اوقات اطرافیانتان را به عنوان رهبر و راهنمای خود انتخاب کرده و آنها را تبدیل به مهره های اصلی در بسیاری از زمینه های زندگی خود می کنید. خیلی دلتان می خواهد که امروز را با خیال راحت لم داده و استراحت کنید، ولی یک نفر دیگر برنامه متفاوتی برای شما چیده است. مقاومت بی فایده است، مسئولیت‌هایی که به عهده تان گذاشته شده است را با لبخند و انرژی مثبت بپذیرید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

divider1

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied