شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 8 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/08

فال روزانه شنبه 8 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/08

فال روزانه شنبه 8 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/08

فال روزانه شنبه 8 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/08

 

 

فال روز تولد 99/09/08

 

 

دوست عزیزی که 8 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما به طور ذاتی بسیار خلاق و دارای تخیلی قوی هستید. همچنین بسیار باهوش، با سیاست، موقر و دارای ویژگی های مثبت بسیاری هستید که شما را به شخصی دوست داشتنی تبدیل می کند، اما گاهی وسواسی که ناشی از کمال گرایی بیش از حد شماست باعث می شود دیگران ترجیح بدهند کمی از شما فاصله بگیرند. امسال خود شما از لحاظ سلامتی با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما ممکن است مشکلاتی که در وضعیت سلامتی برخی از اعضای خانواده تان پیش می آیند شما را تحت فشار بسیار شدیدی قرار دهند. در زمینه ی حرفه ای اگر خودتان کسب و کار مستقلی داشته باشید فرصت های فوق العاده ای برای شروع به فعالیت در زمینه‌هایی جدید و متفاوت برایتان به وجود خواهند آمد که سود سرشاری را برایتان به همراه خواهند داشت. در هر زمینه ای که امسال شروع به فعالیت کنید برای شما موفقیت آمیز خواهد بود و می توانید از همین حالا روی سودی که برایتان خواهد داشت حساب کنید. سرمایه گذاری های امسال شما هم برایتان با موفقیت و سود قابل توجهی همراه خواهند بود. باید در زمینه ی کاری رفتاری منطقی و همراه با هوشیاری داشته باشید تا بتوانید تأثیر گذار باشید. اگر هنوز مجرد هستید امسال عشق را به زندگی شما خواهد آورد. دی، فروردین و مهر بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

طی چند روز گذشته احساسات خود را به شدت سرکوب کرده‌اید، اما امروز دیگر وقت آن رسیده است که خودتان را رها کنید و آنچه در دلتان می گذرد را به زبان بیاورید. شاید حرف‌هایتان باعث شگفتی دیگران شده و یا حتی برایشان ناخوشایند باشند، اما این دلیلی برای سکوت شما نمی‌شود. شما نقشه های بزرگی برای زندگی حرفه ایتان در سر دارید، ولی وقتی پیشرفت کارها به اندازه ای که انتظار دارید نیست حفظ کردن انگیزه و تلاش برای رسیدن به اهدافتان کار سختی به نظر می رسد. با این حال حتی اگر به زمانی بیشتر برای رسیدن به رویاهایتان نیاز داشته باشید هم نباید بی‌خیال آنها شوید. حتی اگر کارها آهسته پیش بروند هم، پیوستگی در انجام آنها در نهایت شما را به مقصد مورد نظر خواهد رساند.
 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه روز عجیبی است! هیجان بسیار زیادی در وجود خود احساس می کنید و در جستجوی ماجراجویی هستید، از طرفی هم احساس وحشت و ترس از نتیجه این ماجراجویی ها وجودتان را فرا گرفته است. جای هیچ گونه نگرانی نیست! همه شواهد نشان می دهند که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. برای عمل کردن به وعده‌هایی که داده‌اید به خودتان کمی فرصت بدهید ولی تمام وقتتان را هم نباید صرف خیال پردازی در مورد آینده کنید. در غیر این صورت در پایان روز از این که به کارهایتان رسیدگی نکرده اید پشیمان خواهید شد. در حال حاضر مهم ترین کاری که در رابط با آینده از دستتان بر می آید برداشتن درست ترین قدم ممکن است، پس انرژی خود را روی این کار متمرکز کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز ذهنتان سرشار از ایده ها و افکار عجیب و غیر عادی خواهد بود، اما فکر نکنید که این افکار بی ارزش هستند و آنها را به راحتی کنار نگذارید. اگر می خواهید به رویاهایتان دست پیدا کنید باید از مرحله رویا پردازی خارج شده و دست به کار شوید. نگران این که دیگران در مورد شما و کارهایی که می کنید چه فکری خواهند کرد نباشید، نتیجه نهایی ارزش این همه ریسک کردن را خواهد داشت. شما درگیر رابطه ای شده‌اید که تا کنون هیچ تجربه ای در مورد آن نداشته‌اید و نمی‌دانید که چطور باید سر حرف را باز کنید و چگونه با طرف مقابلتان ارتباط برقرار کنید و این موضوع شما را ناراحت کرده است. گوش کردن به ندای قلبتان در رابطه با مسائل عاطفی بهترین استراتژی ممکن می تواند باشد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باش

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

حساسیت فوق العاده شما بیش از هر زمان دیگری است و بیش از آنکه خودتان حواستان باشد شما را نسبت به امور احساسی دیگران حساس کرده است. شما می توانید بی آن که کارهای خودتان را فراموش کنید، به دیگران اهمیت دهید و با آنها همدردی کنید. برای ایجاد تعادل بین این دو باید سرتان را با کارهایتان گرم کنید و بیش از اندازه درگیر مسائل دیگران نشوید. بعد از پایان ساعات کاری وقتتان را به عشقتان اختصاص دهید و او را به گردش ببرید. در حال حاضر ممکن است در زندگی عاطفی‌تان با بحران ها و مشکلاتی مواجه باشید و نیاز شدیدی به یک مکالمه جدی و صمیمانه با عشقتان احساس کنید. اگر به این نیاز خود توجه نکنید با تنش ها و چالش های بیشتری روبرو خواهید بود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

دوستان و خانواده تان هرچند برایتان خیلی عزیز هستند می توانند با حرف ها و رفتار خود شما را آزار دهند، سعی کنید رفتار آنها را تا جای ممکن تحمل کنید. امروز همچون کودکی بازیگوش هستید که با شیطنت به دنبال بازی و تفریح می گردد. ولی بهتر است مانند یک آدم بالغ رفتار کنید؛ نه این که بخواهید کودک درونتان را سرکوب کنید، ولی باید بدانید چه وقت بچگانه رفتار کنید و چه وقت نکنید. شما می خواهید علاقه خود را به کسی که دوست دارید نشان بدهید، با این حال شاید فکر کنید اگر برخی چیزها را از او مخفی نگه دارید کارها بهتر پیش خواهند رفت. ولی فرار کردن از واقعیت فایده ای ندارد و نمیتوان تا ابد حقیقت را پنهان کرد. پس تا فرصت باقیست و شرایط مساعد است واقعیت ها را به زبان بیاورید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز تحمل شما آنقدر کم است که می توان گفت که اصلا صبر و تحملی ندارید. اگر می بینید کسی دارد با رفتار و حرف هایش شما را آزار می دهد بهترین کار این است که از او فاصله گرفته و خودتان را درگیر بحث با او نکنید. هر حرفی که می شنوید را باور نکنید، اگر چیزی زیادی خوب به نظر می رسد احتمالا یک جای کار ایراد دارد؛ پس منطقتان را در نظر بگیرید و تسلیم هوس های بچگانه نشوید. امروز اگر وقت داشتید نگاهی به کمد لباستان بیندازید و لباس‌هایی که دیگر نمی‌پوشید را شسته و اتو بزنید و به افراد نیازمند ببخشید. این کار علاوه بر این که بسیار قابل تحسین است، به شما کمک خواهد کرد ببینید چه چیزهایی لازم دارید و باید بخرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز سعی کنید کارهایتان، مخصوصا آنهایی که از فوریت بالایی برخوردار هستند ، را در ساعات اولیه ی روز انجام دهید. هر چقدر که از طلوع آفتاب بگذرد حواس پرتی های شما بیشتر خواهند شد و دیگران با صحبت ها و کارهایشان تمرکزتان را به هم خواهند زد و سرعت کارهایتان را پایین خواهند آورد. به نفعتان است تا زمانی که کارهای واجب خود را انجام نداده‌اید تا جای ممکن از دیگران فاصله بگیرید و تمام انرژی و تمرکزتان را صرف کارتان کنید. اگر احساس می کنید ناراحت و عصبی هستید و یا تحت فشار قرار دارید باید راهی درست برای تخلیه ی این احساسات منفی پیدا کنید، در غیر این صورت به احتمال زیاد یک درگیری شدید با یک نفر خواهید داشت!

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز از طرفی دلتان می خواهد در خانه بمانید و خودتان را با سرگرمی های همیشگی‌تان مشغول کنید، از طرفی هم می خواهید با دوستان و آشنایانی که افکار و عقایدی شبیه به شما دارند دور هم جمع شوید و به صحبت و بحث در مورد درگیری های مشترک ذهنیتان بپردازید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، برای همه این کارها وقت خواهید داشت. شاید خودتان احساس کنید که در زندگی خانوادگی‌تان تعادلی نسبتا پایدار ایجاد کرده‌اید، ولی امروز مشکلات عاطفی ممکن است به صورت ناگهانی شما را غافلگیر کنند. قبل از این که بخواهید عکس‌العملی نشان دهید که بعدا از انجام آن پشیمان شوید، از یک تا ده بشمارید و نفس های عمیق بکشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است مجبور شوید در مورد مسئله ای بسیار مهم که زندگی شخصی خودتان و آینده خانواده تان را تحت تاثیر قرار خواهد داد تصمیم گیری کنید. شاید مجبور شوید در بحث های مهمی در مورد مسائلی مانند مسئولیت نگهداری از یکی از بستگان سالمند خود و یا کمک به تحصیل یکی از جوانان خانواده شرکت کنید. ممکن است احساس کنید این موضوعات دارند شما را در منگنه قرار می دهند و به حریم خصوصی شما تجاوز شده و استقلالتان به خطر افتاده است. با این همه باید کمی برای حل این مشکلات خانوادگی وقت بگذارید تا بعدا بتوانید آزادی خود را به دست بیاورید. خودتان خوب می دانید که خانواده برایتان چقدر اهمیت دارد پس کمی صبور باشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

شما امروز با مقایسه میزان موفقیت ها و شکست هایتان دارید به شدت خودتان را مورد انتقاد قرار می دهید و ممکن است نواقص و کمبودهای خود را بزرگ نمایی کنید و بیرحمانه به اعتماد به نفس خود حمله کنید. انرژی خود را روی تکمیل کارهای نیمه تمامتان بگذارید تا با انجام آنها احساس خوبی پیدا کند و ببینید که می توانید موفق باشید. پشیمانی هیچ فایده ای ندارد و تنها انرژی خودتان را تلف می کنید. اگر فکرتان به سراغ اشتباهات گذشته تان رفت بلافاصله ذهنتان را روی کاری که دارید انجام می دهید متمرکز کنید. سرسختی شما در راه رسیدن به اهدافتان می تواند کمک بسیاری به شما بکند و اگر تسلیم نشوید و راهتان را ادامه دهید به خواسته‌هایتان خواهید رسید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز مشخصا چالش بزرگی پیش رو دارید و نظراتی که دیگران در مورد حساسیت بیش از حد و رفتار تند شما دارند خیلی هم بی اساس نیستند. نگران این مسئله نباشید، آنها به زودی شما را خواهند بخشید؛ اما باید سعی کنید رفتار خودتان را کنترل کنید. این وضعیت از ترس ها و نگرانی های دیگری که شما در حال حاضر دارید ریشه می گیرد و با برطرف شدن دیگر دغدغه های ذهنی‌تان روبراه خواهد شد. همچنین می توانید به فعالیت های اجتماعی که فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیارتان می گذارند بپردازید. این کار به شما انرژی لازم را برای فردایی بهتر و موفقیت بیشتر خواهد بخشید و می تواند زمینه ساز فرصت های جدیدی برای شما باشد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شاید چند روز گذشته در جستجوی راهی برای تخلیه انرژی فراوانی که در وجود خود احساس می کنید بوده باشید، امروز بالاخره با راههایی که برای انجام پروژه های خلاقانه پیش رویتان قرار خواهند گفت فرصتی برای استفاده بهینه از این انرژی پیدا خواهید کرد. شما طوری دارید عمل می کنید که انگار یک سوپرقهرمان با توانایی های فوق العاده هستید و همین موضوع شما را قادر به انجام کارهایی می سازد که خودتان فکر می کرده‌اید غیرممکن هستند. به جای تقلا برای راضی نگه داشتن دیگران برای به دست آوردن رویاهای خودتان بجنگید. جادوی کیهان با شما همراه خواهد بود. امروز خیلی خوب می توانید احساسات رمانتیک خود را به زبان بیاورید، پس از این فرصت استفاده کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied