شمانیوز
شما نیوز

سامانه بارشی جدید سه‌شنبه شب وارد کشور می شود

سرکرده گفت: از صبح فردا شدت بارش‌ها کاهش می‌یابد و از سه‌شنبه شب شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور خواهیم بود.

سامانه بارشی جدید سه‌شنبه شب وارد کشور می شود

امیر حسین سرکرده کارشناس هواشناسی با بیان اینکه با حرکت سامانه بارشی به سمت نوار شرقی و شمالی از فردا شاهد کاهش میزان بارش‌ها در نوار غربی کشور خواهیم بود گفت: فردا در سواحل دریای خزر و همچنین در شمال شرق استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی بارش باران خواهیم داشت و به صورت پراکنده بارش باران در استان‌های حاشیه زاگرس مرکزی و جنوبی رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: در استان‌هایی مثل لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و شمال شرقی استان خوزستان هم شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

سرکرده با بیان اینکه سامانه بارشی بعدی سه شنبه شب از مرز‌های جنوب غربی وارد کشور می‌شود افزود: از چهارشنبه نیمه غربی کشور دوباره درگیر بارش خواهد شد.

او بیان کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی در استان‌های خوزستان، بوشهر، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ایلام خواهد بود.

سرکرده توضیح داد: به تدریج برای اواخر هفته در استان‌های مرکزی و شمال کشور هم شاهد بارش خواهیم بود.

او افزود: در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی واقع در غرب و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش به صورت برف است و در جنوب غرب و جنوب کشور رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف تا نیمه ابری خواهد بود. امشب دمای هوای تهران ۵ درجه است و فردا حداکثر به ۱۲ درجه می‌رسد.

 
منبع: باشگاه خبرنگاران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied