شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 14 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/14

فال روزانه جمعه 14 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/14

فال روزانه جمعه 14 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/14

فال روزانه جمعه 14 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/14

 

 

فال روز تولد 99/09/14

 

 

دوست عزیزی که 14 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی بسیار با مسئولیت، منظم و با برنامه ، اجتماعی و خلاق هستید و برای باورهای مذهبی و عقاید فلسفی خود ارزش و اهمیت بسیاری قائل هستید. اگر می خواهید این همه صفات مثبت که در وجودتان هستند به خاطر صفات منفیتان نادیده گرفته نشوند باید به حسادت، لجبازی و خودخواهی های گاه و بیگاه خود غلبه کنید. از لحاظ سلامتی خوشبختانه با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما ممکن است تعداد دفعاتی که دچار سرماخوردگی می شوید بیشتر از هر سال دیگری باشد، پس حسابی مواظب خودتان باشید! سرمایه گذاری های گذشته تان امسال سود سرشاری را برای شما به همراه خواهند داشت. درگیری های حقوقی که برای مدتی طولانی شما را به خود درگیر کرده بوده‌اند هم بالاخره به نفع شما به سرانجام خواهند رسید و منافع مالی زیادی را برایتان به ارمغان خواهند آورد. برنامه ریزی‌هایتان برای سفر به خارج از کشور به منظور گسترش کسب و کارتان با موفقیت همراه خواهند بود و سود و اعتبار زیادی را برایتان رقم خواهند زد. چنانچه اهل ورزش، هنر و یا نویسندگی هستید امسال برای شما سالی بسیار پربار خواهد بود و حس بی نظیر شهرت را تجربه خواهید کرد. اعتماد به نفس بالایی که دارید شما را قادر خواهد ساخت هر کار دشواری را هم به سادگی انجام دهید. خوشبختانه روابط عاطفی‌تان همراه با عشق، حمایت و آرامش خواهد بود. بهترین ماه های سال آینده بهمن، شهریور و آذر خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

خوشبختانه هر مشکلی که با همکارانتان داشته‌اید را می توانید امروز به راحتی حل کنید، در واقع بهتر است هر اتفاقی که طی هفته گذشته پیش آمده بود را فراموش کنید و از انرژی مثبتی که اطرافتان را فرا گرفته است استفاده کنید. امروز همچنین روز خیلی خوبی برای انجام فعالیت های گروهی و به ویژه همکاری با انجمن های خیریه می تواند باشد، البته هر لحظه که احساس کنید استقلالتان دارد به خطر می افتد خودتان را کنار خواهد کشید. شما مجبور نیستید همه کارهایتان را با دیگران هماهنگ کنید؛ همان کاری که خودتان دلتان می خواهد و می دانید که درست است انجام دهید و اگر کسی با شما همراه نشد هم خودتان را نگران این موضوع نکنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

اهداف و برنامه های بلند مدتی که برای آینده خود داشته‌اید این اواخر باعث نگرانی شما شده‌اند، اما در حال حاضر دارید به موفقیت های خودتان فکر می کنید و می بینید که زحمت‌هایتان دارند نتیجه می دهند. اگر خوب به آنچه باعث موفقیت شما شده است فکر کنید خواهید دید که حمایت های دائمی و صمیمانه خانواده تان نقش بزرگی در رسیدن شما به اهدافتان داشته است. تشکر و قدردانی خود را با کمک کردن به آنها در رسیدن به اهدافشان نشان دهید و خیالتان از این که استقلال خود را در این راه به خطر نخواهید انداخت هم راحت باشد. با شخصی که در اتوبوس کنارتان نشسته و یا در صف فروشگاه پشت سرتان ایستاده است سر صحبت را باز کنید، اطرافیانتان را ببینید!

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز انرژی زیادی در رابطه با فعالیت های اجتماعی در خود احساس می کنید و دلتان می خواهد در اجتماع اطرافتان نقشی داشته باشید و همین باعث می شود برای انجام کارهای داوطلبانه و فعالیت های مربوط به خیریه پا پیش بگذارید. خوشبختانه امروز ناگهان متوجه خواهید شد که قادر هستید با داشتن نگاهی گسترده تر و رها کردن نگرانی از این که دیگران چه فکری در مورد شما می کنند، تمامی چالش‌هایی که پیش رو دارید را حل کنید. یادتان باشد که فقط احمق ها از تعریف و تمجید دیگران خرسند و از انتقادهای آنها دلسرد می شوند. از ظاهر اوضاع در مورد هیچ چیز قضاوت نکنید و نگاهی عمیق و منطقی داشته باشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باش

 

 

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز رسیدگی کردن به نیازهای شخصی خودتان از اولویت و اهمیت بسیاری برخوردار است، اگر این کار را انجام دهید خواهید توانست به دیگران هم کمک کنید. خوشبختانه رابطه ای که با استرس و فشار روانی زیادی همراه بوده است دارد رو به بهتر شدن و آرامش پیش می رود و این فرصت را فراهم می سازد که آن چه در گذشته پیش آمده بود را جبران کنید. امروز خودتان را با سرعت زندگی هماهنگ کنید تا حتی خودتان هم از این همه پیشرفتی که بدون تلاش زیادی در مسیرتان می کنید متعجب شوید. رفتار مودبانه و بزرگواری شما کمک خواهد کرد تا به جایی که نیاز دارید برسید. شما سوار کشتی خودتان شده‌اید و تمام بادهای موافق نیز با شما همراه شده‌اند تا به مقصد برسید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما همیشه ترجیح می دهید رهبری گروهتان را به عهده داشته باشید تا این که بخواهید دنباله روی کسی باشید، اما همراه داشتن عزیزانتان و کسانی که دوست دارید برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است و حاضر نیستید بودن آنها را با هیچ چیز دیگری عوض کنید. سعی کنید در رفتارتان با هم گروهی های خود، خواه اعضای خانواده باشند، یا گروه دوستان یا همکاران رفتاری برابر و عادلانه جایگاه خود را در گروهتان تثبیت کنید. امروز داشتن انعطاف پذیری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، این که بخواهید سعی کنید افکار و ایده های خود را به زور به دیگران تحمیل کنید اصلا گزینه خوبی نخواهد بود. ذهنتان را باز نگه داشته و اگر ایده های دیگران را نمی‌پذیرید حداقل به آنها گوش کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

جبران رفتارهای قبلیتان در روزهای اول این هفته کاری کاری واقعاً تحسین برانگیز خواهد بود و کمک قابل توجهی به داشتن روزهایی بی دغدغه و همراه با آرامش به شما خواهد کرد. این هفته زمانی فوق العاده برای شروع کلاس های بدن سازی و ورزشی برای شما خواهد بود و می توانید نتایج زحماتی که در این زمینه می کشید را به زودی ببینید. این حجم از فعالیت جسمانی به آرامش ذهن و فکر شما نیز کمک خواهد کرد و حالتان را خیلی بهتر می کند. اجازه ندهید شرایطی که به وجود آمده و شما را تحت فشار قرار داده است شما را به انجام کاری که دیگران به شما دیکته می کنند و خودتان نمی خواهید وادار کند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز طناب‌هایی که شما را به تعهدات خانوادگی‌تان بسته بودند را پاره کرده و خودتان را آزاد کرده‌اید تا با افرادی که دلتان می خواهد به سوی انجام کارهایی که دوست دارید پیش بروید و تمایل شدیدی به وقت گذراندن با افرادی که شما را به فراتر رفتن از حد و مرزهای همیشگی‌تان تشویق می کنند احساس می کنید. شرکت در فعالیت‌هایی که به شما اجازه می دهند خودتان را بیان کنید حالتان را خیلی بهتر خواهد کرد. خوشبختانه امروز این کارها و رفتارها برای شما مشکل خاصی ایجاد نخواهند کرد و مشکلی که بخواهد روزتان را خراب کند برایتان پیش نخواهد آمد. سعی کنید برای رسیدن به اهداف و برنامه‌هایی که دارید به صورت گروهی کار کنید تا نتایج بهتری به دست بیاورید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

 

 

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز سعی کنید برنامه روزانه تان را کمی سبک تر کنید و از فشاری که هر روز به خودتان وارد می کنید بکاهید. زمانی را برای این که در کنار خانواده تان باید کنار بگذارید و از بودن در کنار عزیزانتان و محبتی که از آنها دریافت می کنید لذت ببرید. امروز از آن روزهایی است که ثروت و دارایی به شما خیلی نزدیک تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. هر آنچه بخواهید را خواهید یافت، اما این که قدم های لازم را به سوی آن بردارید یا خیر به خودتان بستگی دارد. اگر در جستجوی پاسخی برای سوال هایی هستید که ذهنتان را آشفته کرده اند به درون خود رجوع کنید و تا زمانی که جواب پرسش هایتان را نیافته اید دست از تلاش برندارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما به طرز عجیبی از داشتن خانواده تان و خواهران و برادرانی که در کنارتان هستید خوشحال و شکرگزار هستید. اگر می توانید تا آخر هفته منتظر نمانید و همین امروز یک مهمانی یا دور همی ترتیب داده و همه این عزیزان خود را دور هم جمع کنید. در هیچ گروهی بهتر از گروه اعضای خانواده تان نمی‌توانید افرادی را پیدا کنید که در باورها و رفتارهایشان به شما شبیه هستند و به شما اجازه می دهند بی آن که نگران چیزی باشید مثل خود واقعیتان رفتار کنید. امروز ممکن است با تردیدهایی دست و پنجه نرم کنید که می توانند نقشی کاملا بازدارنده داشته باشند. یادتان باشد در چنین شرایطی به دنبال ساده ترین راه حل ها باشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

اگر بخواهیم احساس امروز شما را در قالب تجربه ای ملموس خلاصه کنیم، حالتان مثل کسی است که روی زمین پولی هرچند اندک پیدا کرده است؛ احساس این که درست وقتی که فکرش را هم نمی‌کنید یک نفر حواسش به شما هست و می خواهد خوشحالتان کند. سعی کنید این احساس خوشایند را در نزدیکان و اطرافیان خود ایجاد کنید و این حال خوب خود را به دیگران هم هدیه کنید. روابط اجتماعی در امروز شما از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. یادتان باشد که اگر با جریان پیش بروید درست به همان جایی خواهید رسید که باید باشید. به خودتان اجازه ماجراجویی بدهید؛ لازم نیست همیشه فقط از یک راه به مقصد مورد نظرتان برسید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

بیقراری و آشفتگی دیروزتان دارد از بین می رود و همه چیز خیلی خوب و روبراه به نظر می رسد. امروز شما می خواهید دور و برتان شلوغ باشد، پس با دوستان و عزیزانتان همراه شوید و در خانه تنها نمانید. ارتباط داشتن با دیگران در حال حاضر بیش از هر چیز دیگری حالتان را خوب خواهد کرد. از ثبات و آرامش امروز خودتان لذت ببرید، اما مواظب باشید خودتان را درگیر بحث با کسی نکنید، زیرا دیگران به اندازه شما آرام نیستند و ممکن است با ایجاد تنش و نا آرامی حال خوبتان را بهم بریزند. یک راه فرار برای خود در نظر بگیرید و هر لحظه که احساس خطر کردید بلافاصله خودتان را از مخمصه نجات دهید، قطعا شما در این زمینه مهارت زیادی دارد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

نشان دادن احساستان در کارها و رفتارتان در حال حاضر برای شما اصلا کار ساده ای نیست و همین موضوع باعث می شود که چالش های موجود در رابطه عاطفی‌تان پیچیده تر شوند. این را در نظر داشته باشید که اگر بیش از اندازه به این احساسات متغیر اهمیت بدهید روی نگرش و طرز تفکر شما تاثیراتی منفی خواهند گذاشت. قبل از این که تصمیمات جدی بگیرید کمی صبر کنید، آنچه امروز یک فاجعه به نظرتان می آید فردا تنها مشکلی پیش افتاده خواهد بود. آیا از رابطه با افرادی که دور و برتان را فرا گرفته‌اند راضی هستید؟ اگر این طور نیست بدون هیچ درنگی باید نگاهی دوباره به روابط خود بیندازید و تجدید نظرهای لازم را انجام دهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

 

 

divider1

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied