شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 18 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/18

فال روزانه سه شنبه 18 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/18

فال روزانه سه شنبه 18 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/18

فال روزانه سه شنبه 18 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/18

 

 

فال روز تولد 99/09/18

 

 

دوست عزیزی که 18 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی سرحال و سرزنده، قابل اعتماد، با کفایت و خویشتن دار هستید. شخصیت شما بسیار جذاب و منحصر به فرد است و می توانید دیگران را به راحتی تحت تأثیر قرار دهید. امسال از لحاظ سلامتی ممکن است در طول سال با برخی مشکلات جزئی مواجه شوید، اما خوشبختانه در کل مشکل خاصی برایتان پیش نخواهد آمد و چیزی که بخواهد نگرانتان کند برایتان پیش نخواهد آمد. امسال شما این فرصت را خواهید داشت که به همان اندازه ای که برای خودتان هدف گذاری کرده‌اید پس انداز کنید و مسیر خود را به سمت دستیابی به ثبات مالی با قدم هایی محکم طی کنید. شروع هر فعالیت اقتصادی و یا شراکت جدیدی در طول سال برای شما با موفقیت همراه خواهد بود و سود مورد انتظارتان را برای شما به همراه خواهد داشت. سخت کوشی و عملکرد چشمگیری که در محل کارتان از خود نشان می دهید مورد تحسین همکاران و مقامات بالاترتان قرار خواهد گرفت. شما به عنوان شخصی حرفه ای و فعال در عرصه ی کاری خود شناخته خواهید شد و پیشنهادهای زیادی برای درخواست کمک و همکاری به شما خواهند شد. با این حال شما باید مواظب باشید که رفتار عصبی و تنبلی های گاه و بی گاه‌تان برایتان دردسر ساز نشود. آنهایی که عشق را یافته‌اند سالی پر از عشق و حمایت را در پیش خواهند داشت و آنهایی که هنوز تنها هستند هم احتمالا نیمه گمشده شان را خواهند یافت. دی، اردیبهشت و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

اگر حرفه والدین خود را دنبال کرده باشید، امروز ممکن است این انتخاب خود را زیر سوال برده و به این فکر کنید که شاید اشتباه کرده باشید و بهتر باشد که مسیر حرفه ایتان را تغییر دهید. اگر این مسیر را خودتان انتخاب نکرده‌اید می توانید به گزینه های دیگر خود نیز فکر کنید. امروز ممکن است حرف های تندی که از دیگران می‌شنوید به احساسات شما ضربه وارد کنند. شما در حالت عادی با خنده و بی خیالی از کنار این حرف ها می گذرید و تحت تاثیر انرژی منفی آنها قرار نمی‌گیرید. ولی امروز خیلی حساس شده‌اید و این موضوع باعث می شود نسبت به حرف های آنها عکس‌العمل نشان دهید؛ بهتر است کمی صبوری به خرج بدهید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما به هیچ عنوان تسلیم افکار و عقایدی که فقط بخاطر این که باب روز هستند بین همه محبوبیت پیدا کرده‌اند نخواهید شد و حتی ممکن است بخواهید با زبانی تند نسبت به آنها واکنش نشان دهید. بهتر است جلوی خودتان را بگیرید، کسی به حرف ها و نظراتتان اهمیت نخواهد داد، بعضی ها شاید حتی به شما پشت کنند. امروز در هیچ نوع شرط بندی و بازی های شانسی شرکت نکنید یا هر کار دیگری که ریسک باختن در آن وجود دارد را نیز انجام ندهید. آیا باید در رابطه عاطفی خود تغییراتی ایجاد کنید؟ آیا تلاش‌هایی که در این رابطه می کنید بی نتیجه مانده‌اند؟ چرا در این مورد با کسی که دوست دارید صحبت نمی‌کنید؟

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

روزتان را با انرژی و قدرتی فوق العاده آغاز خواهید کرد و تقریبا تمام کارهایی که در لیست کارهای روزانه تان دارید را بدون مواجهه با مشکل خاصی انجام خواهید داد. شما هر کاری که لازم است را می توانید انجام دهید، پس با اعتماد به نفس و انرژی تمام پیش بروید. اگر کاری وجود دارد که مدت هاست دوست دارید آن را انجام دهید ولی جسارت کافی برای این کار را ندارید امروز بهترین فرصت برای شروع آن می تواند باشد. اگر اهل فعالیت های هنری مثل تئاتر یا نقاشی هستید امروز برای شما روز درخشانی خواهد بود. به احساسی که از درون شما را هدایت می کند توجه کنید، استعداد شما در حال حاضر به طور کامل در دسترس‌تان قرار دارد و می توانید برای دیگران هم نقش الگو را ایفا کنید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز ناگهان ریتم همه چیز آرامتر شده است، حتی خیلی آرامتر از آن چه شما انتظار دارید و این برای شما چندان خوشایند نیست. اما باور کنید این وضع موقتی است، پس سعی کنید از این وضعیت بیشترین بهره را ببرید. در حال حاضر فرصت های موجود به آن سرعتی که فکر می کنید از بین نخواهند رفت. پس سر فرصت و با حوصله برای استفاده مناسب از آنها برنامه ریزی کنید. خوشبختانه شما آدم صبوری هستید و در مورد مسائل مهم با حوصله رفتار می کنید. سعی کنید امشب را همراه با عشقتان در کنار آنهایی که حالتان را خوب می کنند و برایتان اهمیت دارند بیرون بروید. تا آخر شب خواهید دید که این دیدار چه تاثیر مثبتی روی رابطه شما و عشقتان نیز خواهد داشت.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

 

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

باوری که نسبت به خودتان و استعدادهایتان دارید امروز دوباره شعله ور خواهد شد و آماده‌اید تا بزرگ ترین رویاهایتان را دنبال کنید. عزم و اراده ای که در اختیار دارید قدرت کافی برای پیش رفتن به سوی اهدافتان را به شما خواهد بخشید. شما مسلما می دانید که عصبانی شدن بدون هیچ دلیل مشخصی نتیجه ای برای شما نخواهد داشت. ولی باید این را بدانید که متاسفانه نمی‌توانید با مخفی کردن احساساتتان جلوی تاثیر گذاشتن آنها بر روی زندگیتان را بگیرید. شاید پنهان کردن احساستان به طور مقطعی از به وجود آمدن بحث و درگیری جلوگیری کند، ولی در دراز مدت اوضاع را بدتر خواهد کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که احساس خود را همراه با کنترل خشمتان بیان کنید.
 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

شاید احساس کنید که امروز آخرین فرصت شما برای دست به کار شدن و شروع به انجام کاری است که مدت ها در سر داشته‌اید، اما باید مواظب باشید در اشتیاقی که برای رسیدن به هدفتان به سریعترین شکل ممکن دارید جزئیات را نادیده نگیرید. از صمیم قلب دلتان می خواهد که همکارانتان از ایده هایتان حمایت کنند، ولی آنها از خواسته ها و برنامه های شما درک درستی ندارند. تلاش های ناموفق برای توضیح اهدافتان شما را خسته و عصبی می کند، به ویژه اگر یکی از مقامات مافوقتان قبل از این که حرف‌هایتان را متوجه شود حرفتان را قطع کند و به شما فرصت بیان آنها را ندهد. متاسفانه مقاومت در مقابل آنها فعلا برای شما فایده ای نخواهد داشت و تنها وقت و انرژی خود را هدر خواهید کرد.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امرز شما در فکر پذیرفتن چالش تازه ای هستید که به آن دعوت شده‌اید، اکنون وقت تردید و دو دلی نیست؛ دلتان را به دریا بزنید و با تمام قدرت رو به جلو بروید و پشت سرتان را هم نگاه نکنید. البته باید مواظب باشید کیفیت انجام کارتان را قربانی سرعت خود نکنید. امروز دیگران می خواهند نقشه‌هایی که برای آینده شان دارند را با شما در میان بگذارند. این کار آنها برای شما نیز نتایج خوبی خواهد داشت و می تواند ایده هایی جدید به شما الهام کند. ایده های بزرگ آنها شما را تشویق خواهد کرد و اعتماد به نفس لازم برای قدم برداشتن در راه درست را به شما خواهد بخشید. همچنین شما می توانید با گوش دادن به حرف های آنها نقشی اساسی در زندگیشان ایفا کنید.
 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

 

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز وقتی مسئولیتی به دوشتان باشد، حتی اگر در ابتدای کار ندانید چه باید بکنید در نهایت آن را به بهترین نحو ممکن انجام خواهید داد. شما با عجله تمام سعی دارید تمام کارهایی که در برنامه تان دارید را به انجام برسانید و حجم بالای کارها باعث شده است دچار استرس شوید. شما قطعا اراده کافی برای رسیدن به کارها و برنامه‌هایتان را دارید و انرژی زیادی در وجود خود احساس می کنید. از این شور و هیجان و انرژی مضاعفی که در خود احساس می کنید بیشترین بهره ممکن را ببرید. چرا به کسی که این همه به شما ابراز علاقه می کند یک فرصت نمی‌دهید؟ شاید این همان عشقی است که مدت ها در انتظارش بوده‌اید؟

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:  در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز همان فردایی است که دیروز منتظر آن بودید، اما این که از آن استفاده کنید یا خیر تنها به انتخاب خودتان بستگی دارد. شما از رویکرد خود اطمینان کامل دارید و با اشتیاق می خواهید پیش بروید. این انرژی شما با مثبت نگری ذاتیتان هم جهت شده است و شما را تشویق می کند تا بهترین انتخاب ها را برای رسیدن به اهدافتان بکنید و تمام احتمالات را نیز در نظر بگیرید. از این فرصت فوق العاده حداکثر استفاده را ببرید، کمتر پیش می آید که همه چیز تا این حد خوب پیش برود. در رابطه عاطفیتان هنوز مشکلاتی وجود دارند که حل نشده باقی مانده اند ولی نباید اجازه دهید که این مشکلات شما را دلسرد کنند، از تلاش دست برندارید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

نقشه های جاه طلبانه شما برای آینده اکنون به مال رسیده‌اند و وقت آن است که دست به کار شوید و نقشه‌هایتان را عملی کنید. شما دارید خط پایان را می بینید و هیچ چیزی و تحت هیچ شرایطی نخواهد توانست جلوی اراده شما را برای رسیدن به آن بگیرد. شما آماده هستید تا یک به یک موانعی که پیش رویتان قرار دارند را پشت سر بگذارید، پس چشمانتان را به مقصد بدوزید و ذهنتان را تنها روی آن متمرکز کنید، این اراده شما کید رسیدن شما به موفقیت خواهد بود. همکارانتان می خواهند کارهایی را برای آنها انجام دهید، اما اولویت را به کارهای خودتان بدهید، امروز آخرین روز هفته است و به پایان رسیدن کارهای خودتان اهمیت بیشتری دارد.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

 

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز تأمل و درنگ بیش از اندازه در کارهایتان اصلا به نفعتان نخواهد بود. فرصت مناسبی برای پیش بردن کارهایتان به وجود آمده که زیاد به طول نخواهد انجامید، پس بیشترین بهره ممکن را از آن ببرید. زمان در آماده سازی شما برای آینده از اهمیت بسیاری برخوردار است، اگر همین حالا دست نجنبانید پس کی وقت آن خواهد بود؟! امروز ممکن است وقتی لازم باشد جواب رد بدهید با پذیرفتن آنچه از شما خواسته شده است برای خودتان یک دنیا دردسر درست کنید. مثبت نگری بیش از حد شما امکان انجام غیر ممکن ها را برایتان فراهم نمی‌کند. پس از آن که مسئولیت کاری را پذیرفتید باید آن را انجام دهید و فرار کردن از مسئولیت‌هایتان راه خوبی برای رهایی از آنها نخواهد بود.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:  هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز احساسات شما زبانه می کشند و حالا که می دانید چه می خواهید دلتان نمی‌خواهد حتی یک لحظه را هم هدر بدهید. به همین دلیل هم ممکن است بدون فکر کردن و برنامه ریزی قبلی مبلغ زیادی را صرف خرید کردن کنید. با وجود این که لازم نیست به انتخاب‌‎هایتان شک کنید بهتر است در دنبال کردن رویاهایتان بیش از اندازه پول خرج نکنید. اگر همکارانتان امروز به وظایف و مسئولیت های خود عمل نمی کنند نیازی نیست شما بار آنها را به دوش بکشید. شما آزاد هستید که آخرین روز هفته در اولین فرصت ممکن محل کارتان را ترک کرده و به کنار خانواده و عزیزانتان بروید و از وقتتان همان طوری که خودتان دلتان می خواهد استفاده کنید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر:  سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied