شمانیوز
شما نیوز

امروز در این شهرها برف می‌بارد

یک کارشناس سازمان هواشناسی به پیش بینی وضع هوای چند روز آینده کشور پرداخت.

امروز در این شهرها برف می‌بارد

کبری رفیعی در خصوص هوای چند روز آینده کشور، گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده در بیشتر مناطق کشور ماندگاری هوای سرد را داریم که این شرایط سبب افزایش آلایندگی و کاهش کیفیت هوا را در ساعت اولیه صبح به خصوص در شهرهای صنعتی اصفهان، اراک و تهران را داریم.

رفیعی ادامه داد: شهرهای شمالی کشور گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی و غربی، گلستان، شمال خراسان شمالی و اردبیل بارش برف رخ می‌دهد از روز پنجشنبه بارش باران و برف برای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی را انتظار داریم.

این کارشناس هواشناسی گفت: ضمن اینکه پنجشنبه شمال آذربایجان شرقی و خراسان رضوی و بخش‌هایی از کرمان هم بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش‌ها به صورت برف است و روزهای جمعه بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از شمال و شمال شرق کشور را خواهیم داشت، طی روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جو آرام خواهد بود.

هوای امروز تهران، حداکثر دما به ۷ درجه و حداقل دمای به صفر درجه و پیش‌بینی می‌کنیم که دمای هوا به ۲ درجه بالای صفر برسد امروز قسمتی صاف تا ابری همراه مه صبحگاهی و گاهی هم هوا ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

 

منبع: میزان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied