شمانیوز
شما نیوز

اعلام محدودیت‌های تردد شب یلدا در مشهد

محدودیت تردد خودروها در شب یلدا در مشهد از ساعت ۱۸ روز ۳۰ آذرماه اجرا می‌شود.

اعلام محدودیت‌های تردد شب یلدا در مشهد

رئیس پلیس راهور مشهد گفت: محدودیت تردد خودروها در شب یلدا از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۳۰ آذرماه اجرا می‌شود.


سرهنگ حسنعلی امامی افزود: خودروهایی که پس از ساعت ۱۸ در این شب به‌صورت غیرمجاز تردد کنند، ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند. این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره ویروس کروناست.


این مقام مسئول درباره جریمه استفاده‌نکردن از ماسک توسط سرنشینان خودروها گفت: این جریمه در خراسان رضوی تاکنون اعمال نشده است.


رئیس پلیس راهور مشهد در ادامه با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی که قبل از سال ۹۹ به پارکینگ ‌منتقل شده‌اند، اظهار کرد: این طرح تا ۱۵ دی‌ماه ادامه دارد و مالکان موتورسیکلت‌ها می‌توانند با استفاده از تسهیلات این طرح وسایل نقلیه خود را ترخیص کنند.


به‌گزارش شهرآرانیوز، در طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی، متقاضیان بدون معرفی به مرجع قضایی و بدون نیاز به بیمه‌نامه، فقط با ارائه مدارک مالکیت می‌توانند موتورسیکلت خود را ترخیص کنند. درصورت گم‌شدن قبوض پارکینگ نیز نیازی به ارائه آن نیست. همچنین اگر خلافی موتورسیکلت بیش از ۵۰۰ هزار تومان باشد، به پرداخت آن نیازی نیست و مبلغ تقسیط می‌شود.


هزینه پارکینگ نیز براساس نرخ‌نامه ۱۳۹۴ (در مشهد هر روز ۷۲۰ و در شهرستان‌ها ۴۸۰تومان) در نظر گرفته شده است.


گفتنی است برای ترخیص موتورسیکلت نیاز به مراجعه به ستاد ترخیص نیست و مالکان پس از مراجعه به یگان توقیف‌کننده، باید برای ترخیص به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند.

 

 

منبع: شهرارا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied