شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 30 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/30

فال روزانه یکشنبه 30 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/30

فال روزانه یکشنبه 30 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/30

فال روزانه یکشنبه 30 آذر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/09/30

 

 

فال روز تولد 99/09/30

 

 

دوست عزیزی که 30 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی دارای قدرت تخیل بسیار قوی، باهوش، قابل اعتماد، سخاوتمند و با وقار هستید. ویژگی های مثبت شما خیلی بیشتر از ویژگی های منفی هستند، اما با رفتار سلطه جویانه و تحمیل نظرهایتان به دیگران گاهی دیگران را از خود دلخور می کنید. از لحاظ سلامتی امسال نسبت به سال گذشته برای شما کمی سخت تر خواهد گذشت. مشکلاتی که برای شما پیش می آیند جزئی و در حد سرماخوردگی و سردرد و دندان درد هستند، اما تعدد آنها برایتان آزار دهنده است، اگر نمی خواهید اذیت شوید باید اقدام های پیشگیرانه بیشتری انجام دهید. امسال از لحاظ مالی برای شما سال خوبی خواهد بود و امنیت کاری و ثبات اقتصادی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر نمی خواهید متضرر شود باید در استفاده از پول هایی که دارید و سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید دقت بیشتری به خرج دهید. اگر تصمیم گیری های عجولانه داشته باشید احتمال اینکه ضرر کنید خیلی زیاد خواهد بود. اگر اهل کسب و کار هستید قراردادهای جدید و به ویژه آنهایی که با شرکت های خارجی خواهید بست، به پیشرفت کارتان کمک خواهند کرد. از لحاظ حرفه ای از احترام و اعتبار بالایی برخوردار خواهید بود و همکارانتان برای گرفتن مشورت به سراغ شما خواهند آمد. امسال بهترین فرصت ممکن برای عاشق شدن و ازدواج کردن است، این فرصت را از دست ندهید. دی، فروردین، اردیبهشت و شهریور بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز ناگهان به این پی برده اید که از صمیم قلب خواهان جلب احترام و توجه یک نفر هستید که برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با این حال باور کنید هر چقدر بیشتر در این راه تلاش کنید فقط اوضاع را بدتر خواهید کرد و نتیجه ی معکوس به دست خواهید آورد، پس خودتان را زیاد اذیت نکنید و همان طوری باشید که همیشه هستید، فقط سعی کنید احساسات خود را نسبت به همیشه راحت تر بیان کنید. این کار شاید همه چیز را همان طوری که خودتان می خواهید نکند، اما اثرات قابل توجهی خواهد داشت. کارهایی که از امروز تا هفته های آینده آغاز می کنید، برد را برای شما به همراه دارد. در مسایل عاشقانه دوست دارید سرتان به کار خودتان باشد و بیشتر روی برنامه های خود متمرکز باشید. این خوب است. اما به عشقتان نیز اجازه اظهار نظر بدهید و بگذارید علاقمندی هایش را بگوید. خبرهایی که از رادیو و تلویزیون می شنوید را با دقتی بیشتر از همیشه گوش کنید، در آنها نشانه های مهمی برای شما نهفته است!

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز هر تلاشی برای توضیح و یا توجیه اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند بیهوده خواهد بود چون در واقع هیچ دلیل و توضیحی برای آنها وجود ندارد. خودتان را با امواج احساساتی که در روح و وجودتان جریان پیدا کرده اند همراه کنید. تلاش برای کنترل این احساسات هیچ سودی نخواهد داشت و باید راهی برای تخلیه ی آنها پیدا کنید. سعی کنید با همراه با خانواده و عزیزانتان به روح خود انرژی بدهید. شما نگران این هستید که رابطه عاطفیتان کنترل عقل و منطقتان را از دست شما بگیرد و از این که قربانی رفتار نامعقول خودتان شوید وحشت دارید. ولی نیازی نیست خودتان را زیاد نگران این چیزها کنید؛ با خیال راحت از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید. امروز هیچ محدودیتی برای زندگی رمانتیک خود نخواهید داشت. اگر مجرد هستید، فردی به شما پیشنهاد ازدواج می دهد اما شما نمی خواهید این آزادی را از خود بگیرید، به همین دلیل پیشنهاد او را رد می کنید اما حواستان باشد که این کار را محترمانه انجام دهید تا کدورتی پیش نیاید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز ذهنتان درگیر این موضوع است که چطور می توانید بین زندگی خانوادگی و اجتماعی خود تعادل ایجاد کنید و به هر دوی آنها به اندازه کافی رسیدگی کنید. دلتان می خواهد جای خودتان را در این دنیا پیدا کنید و بفهمید برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان به چه چیزهایی نیاز دارید. در حال حاضر پرداختن به این پرسش های کلیدی می تواند همچون عامل محرکی عمل کرده و شما را به حرکت وا دارد. شاید به نظر دیگر رفتار شما در این مورد بسیار جدی و خشن باشد، ولی هر کاری که خودتان فکر می کنید برای روبراه شدن اوضاع لازم است را انجام دهید. استفاده از قدرت تمرکزتان شما را قادر می سازد از موانعی که به نظر همه غیر قابل عبور می آیند رد شوید. پیش روید. عشق تان دوست ندارد شما در خانه بمانید، پس دلش را نشکنید و به پیشنهاد او گوش دهید و برای کمی خوشگذرانی به بیرون از خانه بروید. بد نیست گاهی از عادات روزمره زندگی دور شوید و کاری را که از آن لذت می برید، انجام دهید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز کسانی که دوستشان دارید همچون فرشته نجات به کمک شما خواهند آمد و شما را تشویق می کنند افکاری که محدودتان می کنند را کنار بگذارید. با وجود این که از توانایی های خود در برقراری ارتباط با دیگران اطمینان کافی ندارید، کلامتان در حال حاضر می تواند قدرت بسیاری داشته باشد و روی شنونده اثر بگذارد. آنچه دیگران در مورد شما فکر می کنند و می گویند اهمیت چندان زیادی ندارد، چیزی که مهم است تفکری است که خود شما در مورد خودتان دارید. ، زمان خود را برای انجام کارهای زیاد برنامه ریزی کنید. در همه بخش ها می توانید بهترین فکرها را داشته باشید. اینقدر انرژی دارید که در هر دو زمینه بیزینس و عشق می توانید در بهترین حالت باشید. مسئولیت ها و برنامه های خود را طوری بچینید که نه به کارتان ضربه ای وارد شود نه زندگی عاشقانه تان. شما این توان را دارید. اگر مشکلی میان شما و عشقتان هست که برطرف نمی شود، بد نیست پیش مشاور بروید. این کار به شما کمک می کند تا متوجه مسایلی بشوید که شاید خودتان هرگز به آنها فکر نمی کنید.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما دوست دارید دیگران را نصیحت کنید و در پیدا کردن مسیر درست در زندگیشان به آنها کمک کنید، حتی این کار را گاهی زمانی انجام می دهید که هیچ کس از شما تقاضای مشورت و نصیحت نکرده است. امروز خود شما بیش از هر کسی دیگری به نصیحت و همفکری نیاز دارید. بهترین کاری که امروز می توانید انجام دهید این است که از بقیه کمی فاصله بگیرید و نگاهی به اوضاع زندگی خودتان بیندازید و در صورت نیاز برای ایجاد برخی تغییرات برنامه ریزی کنید. شما این اواخر زیادی بازیگوشی کرده اید و کنترل برخی چیزها از دستتان خارج شده است، امروز فرصت خوبی است تا خودتان را جمع و جور کرده و اوضاع را تحت کنترل خود در بیاورید. پیشنهاد می کنیم زود در دام عشق نیافتید، به خصوص در چنین روزی. شاید این طور تصور کنید که نیمه گم شده خود را یافته اید اما سعی کنید قبل از هر تصمیم و قول و قراری خوب فکر کنید و جوانب مختلف را در نظر بگیرید. از آنچه در زندگی دارید، لذت ببرید و خودتان را با مشکلات کوچک درگیر نکنید.
 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز شما زندگی خود را زیر ذره بین گذاشته اید. همه ی ما تصورات و انتظاراتی در زندگی داریم که نمی توانیم به سادگی آنها را رها کنیم، اما جامعه گاهی ما را تحت فشار قرار می دهد و نمی شود همیشه همه چیز را در آن شرایط ایده آلی که خودمان دلمان می خواهد حفظ کنیم. با این حال شما باید جواب این سوال را امروز پیدا کنید که آیا حاضرید عقاید و باورهای خودتان و ایده آل هایی را که برایتان از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار هستند کنار بگذارید تا جامعه شما را بپذیرد؟ آیا شجاعت این را دارید که به عقاید خود پایبند بمانید. شاید بهتر باشد امروز کمی با خودتان خلوت کرده و جواب این سوال ها را پیدا کنید. کمی بین شما و شریک زندگی تان شکراب شده اما نمی دانید چگونه آن را حل کنید. هر چه می گویید خنده را بر لبان او نمی نشاند، اما نگران نباشید زیرا این شرایط خیلی طول نمی کشد. فقط کافی است کمی صبور باشید تا همه چیز به شرایط عادی خود باز گردد.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

افکارتان امروز با چنان سرعتی حرکت می کنند که نمی توانید خودتان را با آنها هماهنگ کنید و تک تک ایده هایی که به سرتان می زنند را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. شاید نقشه خیلی خوب و کاملی در سر داشته باشید ولی اگر انرژیتان را عاقلانه استفاده نکنید ممکن است نتوانید به هدفی که دارید برسید. باید ذهن خودتان را روی چیزهایی که برایتان اهمیت و اولویت بیشتری دارند متمرکز کنید و بی خیال مسائل جزئی و بی اهمیت شوید. حقیقت این است که توانایی های شما هم مثل هر کس دیگری محدودیت هایی دارند. در مورد اهداف و رویاهایتان با هر کسی حرف نزنید و وقتی هم این کار را کردید خیلی جدی باشید تا آنها هم شما را جدی بگیرند. امروز احتمال دارد رازهای خانوادگی که تاکنون نمی دانسته اید، بشنوید. این فکرتان را مشغول می کند. از اینکه تا کنون این مسایل را نمی دانسته اید تعجب می کنید و شاید کمی هم ناراحت شوید. اما به جای اینکه مثل آتشفشان فوران کنید، به این فکر کنید که شاید لزومی نداشته شما بدانید! این مساله را به صورت کلی ببینید و روی جزئیات آن فوکوس نکنید تا بیهوده عصبی بشوید.
 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

 

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

شما انتظار دارید که دیگران به نیازتان به احساس امنیت عاطفی توجه کرده و احترام بگذارند. امروز جنبه احساسی وجودتان بسیار فعال شده است و باعث شده نگران این باشید که مبادا دیگران از حرف ها و یا کارهایتان برداشت اشتباهی داشته باشند. این احساس شما و نیاز به تایید شدن توسط دیگران ریشه در احساس نا امنی است که ریشه در گذشته شما دارد و هیچ کسی به غیر از خود شما نمی تواند آن را درست کند یا تغییر دهد. البته که نمی توانید این بحران را یک شبه پشت سر بگذارید، ولی حرف زدن در مورد آن با کسی که دوست دارید به شما کمک خواهد کرد که امیدواری بیشتری نسبت به شرایط موجود پیدا کنید. با فردی که فکر می کنید شریک خوبی است، امروز ارتباط نزدیک تری برقرار کنید. در مورد کار و پروژه هایتان حرف بزنید. فکرهایتان را با هم یکی کنید و در روزهای آینده، کارتان را استارت بزنید. اگر در رابطه عاطفی با کسی هستید، امروز می توانید با هم برای برنامه های آینده دونفره خود برنامه ریزی کنید. یک سفر یک روزه هم بد نیست در برنامه هایتان بگنجانید.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:  در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما به قدرت احساسات خود پی خواهید برد. سعی نکنید با حساسیت بیش از اندازه ی خودتان مبارزه کنید زیرا این احساسات در کودکی شما ریشه دارند و باید با آنها روبرو شوید و راهی برای تخلیه ی آنها پیدا کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد به اینکه چه نیازهایی دارید پی ببرید. شاید لازم باشد حداقل برای یک روز از افرادی که زیادی روی شما تاثیر می گذارند فاصله گرفته و خودتان راهتان را پیدا کنید. به احساسات خود بها بدهید و بگذارید شما را به راهی که درست است هدایت کنند. امروز مهمان های زیادی به خانه تان خواهند آمد، در پذیرایی از آنها به خودتان سخت نگیرید تا به همه خوش بگذرد. برای اینکه با عشقتان به همان هیجان اولیه بازگردید، بهتر است یک مکالمه عمیق و جدی داشته باشید. در مورد مسایلی که رابطه شما را خراب می کند حرف بزنید و با همفکری همدیگر آنها را برطرف کنید، اکنون زمان خوبی برای پنهان شدن و سکوت کردن نیست، اگر می خواهید هر چه زودتر از این شرایط خلاص شوید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

 

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز فرصتی در اختیارتان قرار گرفته است تا از درون و بیرون به خودتان رسیدگی کنید و سطح انرژی خود را بالا ببرید. از انرژی فوق العاده ای که در اختیار دارید استفاده کنید و خودتان را به آنهایی که برایتان عزیز هستند نزدیک تر کنید. این فرصت بسیار خوبی است تا شناخت بهتری نسبت به آنها پیدا کنید. قدرت فوق العاده ای که شما امروز در به دست آوردن دل دیگران دارید همه را به تعجب وا خواهد داشت و تحت تأثیر قرار خواهد داد. اگر در جمعی قرار گرفتید که بحث هایی در آن مطرح شد که علاقه ی چندانی به آنها ندارید به جای دعوا راه انداختن جمع را ترک کنید و یا حداقل سعی کنید موضوع را عوض کنید! از افرادی که می خواهند شما را از مسیرتان منحرف کنند نیز اجتناب کنید. شما بهتر از هر فرد دیگری مصلحت زندگی خود را می دانید، پس به توانایی هایتان اعتماد کنید. با عشقتان مکالمه های جدی تر داتشه باشید. اگر کمی دچار روزمرگی شده اید، یک سفر کوتاه بروید تا حسابی حالتان خوب شود.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

شما می دانید چه کارهایی برای کمک کردن به آنهایی که دوست دارید می توانید بکنید، ولی همین حالا هم آنقدر سرتان شلوغ است که به زور می توانید به تعهداتی که قبلا داده اید عمل کنید. نمی توانید همه کارهایی که وعده داده اید را عملی کنید، ولی انتظارات بیش از اندازه ای که از خودتان دارید به شما اجازه نمی دهند بی خیال آنها شوید. شما این را باید یاد بگیرید که اگر بیش از حد توانتان به دیگران وعده و وعید ندهید آنها خیلی خوشحال تر خواهند بود. عشق و علاقه چیزی نیست که با بخشیدن به دیگران تمام شود، هر چقدر بیشتر عشقتان را به کسانی که دوست دارید نشان دهید میزان این علاقه بیشتر و بیشتر خواهد شد. اگر مجرد هستید و می خواهید رابطه ای را آغاز کنید، زود قضاوت و سپس تصمیم گیری نکنید. اگر چه خوش بینی شما افزایش یافته اما بهتر است عجولانه عمل نکنید و کمی صبر کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. از دیگران همفکری بگیرید و سپس برای یک آینده بسیار عالی خودتان را آماده کنید. از امروز تا نیمه اول دی ماه، همه چیز عالی است. پس از آن استفاده کنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:  هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز با تمام وجود می خواهید که به اهداف و برنامه هایتان برسید، حتی اگر این کار به قیمت فراموش کردن نیازهای دیگران تمام شود و لازم باشد که خودتان را در اولویت قرار دهید. دیگران هم متوجه این موضوع هستند و با توجه به کارها و رفتارتان می دانند که شما به کمی آزادی نیاز دارید. با این همه شرکت در فعالیت های اجتماعی بهترین راه ممکن برای نشان دادن سخاوت روحتان است و کمی مهربانی و سازش با دیگران بهترین راه حل برای راضی نگه داشتن خودتان و دیگران است. بالاخره درگیری های ذهنی و کاری که طی ماه گذشته داشته اید دارند حل می شوند و وارد دوره آرامتری می شوید، با خیال راحت از روز جمعه تان لذت ببرید. اگر در تصمیم گیری یا رابطه های خود مشکلی دارید، کمک گرفتن از یک مشاور می تواند برایتان مفید باشد. یا حتی از افرادی که از نظر زندگی و کار آنها را قبول دارید. به احساسات خود اجازه بروز بدهید. با عشقتان از صمیم قلب حرف بزنید و موجبات شادی او را فراهم بیاورید. این به خودتان هم کمک می کند تا حالتان خوب باشد.
 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر:  سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied