شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 3 دی 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/10/03

فال روزانه چهارشنبه 3 دی 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/10/03

فال روزانه چهارشنبه 3 دی 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/10/03

فال روزانه چهارشنبه 3 دی 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/10/03

 

 

فال روز تولد 99/10/03

 

دوست عزیزی که 3 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی فعال، منطقی، عملگرا، منظم و با برنامه و بسیار سیاستمدار هستید. ترکیب این ویژگی ها از شما مدیر و رهبری فوق العاده می سازد که می تواند کارها را با نظمی بی نظیر پیش ببرد. با این همه شما باید سعید کنید لجبازی ذاتی خود را تحت کنترل در بیاورید. امسال باید توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید و برای حفظ تندرستی خود تلاش بیشتری کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. امسال شما این فرصت را خواهید داشت که املاک خود را به قیمتی بسیار مناسب بفروشید و همین موضوع به ثبات وضعیت مالی شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. اگر می خواهید ثبات مالی خود را حفظ کنید باید تا جای ممکن از قرض گرفتن و قرض دادن خودداری کنید. حمایت مالی برخی از آشنایان و اقوام دور در یک موقعیت بحرانی به کمک شما خواهد آمد. فرصت های بسیار زیادی برای پیشرفت حرفه ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت و همین به افزایش اعتماد به نفس شما کمک قابل توجهی خواهد نمود. برای رسیدن به اهداف کاریتان باید یک برنامه دقیق و حساب شده داشته باشید و بر اساس همان پیش بروید. ممکن است به صورت ناگهانی فردی در سر راهتان قرار بگیرد که باعث شود از این که نیمه گمشده تان را پیدا کرده اید اطمینان حاصل کنید. با این حال بهتر است این رابطه را خیلی سریع پیش نبرید و به خودتان فرصت دهید تا یکدیگر را بیشتر بشناسید. دی، فروردین، اردیبهشت و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

حس دعوا دارید؟ کارهای گروهی امروز برایتان تنش ایجاد می کند. به جای درگیر کردن خود بهتر است روی اهداف کلی خود تمرکز کنید. البته این مساله در دنیای دوستی و ارتباط هم همین طور است. یعنی به طور کلی با اطرافیان چه دوست چه همکار و چه خانواده، امروز مشکلات ارتباطی خواهید داشت. اما برعکس واکنش هایی که نشان می دهید از همین دوستان می توانید انرژی های خوبی دریافت کنید. اگر کسی در زندگیتان هست که حس مشترک با او دارید، نزدیک شدن به او به شما کمک می کند تا انرژی خوبی بگیرید. شما  ترجیح می دهید با افرادی سر و کار داشته باشید که مثل خودتان باشند و علاقه ی چندانی به سر و کله زدن با افراد معمولی که در مورد چیزی جز مسائل پیش پا افتاده ی روزمره صحبت نمی کنند ندارید. شما به دنبال افرادی هستید که مثل خودتان به زندگی اطرافیان خود انرژی و نشاط می بخشند و با خلاقیتشان الهام بخش دیگران هستند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما نسبت به وضعیت سلامتی خود دقت و توجه ویژه ای دارید و از معدود افرادی هستید که به برنامه ی ورزشی و رژیم غذایی خود توجه کافی دارند. امروز هم ممکن است بخواهید برای حل برخی مشکلات خود به سراغ درمان های خانگی و سنتی بروید. اگر قصد مبارزه با سرماخوردگی و یا آلرژی را دارید استفاده از درمان های خانگی می تواند درست به اندازه ی داروهای صنعتی و یا حتی بیشتر از آنها به بهتر شدن شما کمک کند، البته باید این کار را با تحقیق کافی انجام دهید. در محل کارتان اخباری به گوشتان خواهند رسید که ممکن است باعث نگرانی شما شوند، اما به احتمال زیاد تا فردا تمامی این اخبار تکذیب خواهند شد. امروز سعی کنید در یک مسیر مشخص حرکت کنید. از این شاخه به آن شاخه نپرید. اهداف خود را مشخص کنید و روی یک خط واحد، پیش بروید. مراقب گام هایی که برمی دارید باشید. احتمالا امروز خیلی سریع از همه چیز عصبی می شوید و واکنش های منفی نشان خواهید داد. اما برای موقعیت اجتماعی شما بسیار مضر است. مراقب حرف ها و رفتارهای خود باشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز یک روز عجیب و غریب و تا حدودی احمقانه است! فضای عجیبی بر محل کارتان حاکم شده است که واقعا نمی توانید آن را درک کنید و هر تلاشی برای برقراری ارتباط و مکالمه با همکاران و مدیرانتان به بن بست خواهد رسید. از طرفی مشکلات فنی و خراب شدن تجهیزات مورد نیازتان اوضاع را حتی از آنچه هست پیچیده تر خواهد کرد. حتی صحبت هایی که با صمیمی ترین دوست خود می کنید هم به یک نقطه ی کور ختم خواهند شد، اما به جای اینکه دعوا راه بیندازید و قهر کنید بهتر است به این همه آشفتگی، اختلاف نظر و ناهماهنگی بخندید. مطمئنا قرار نیست این اوضاع تا ابد ادامه پیدا کند. بال های خود را باز کنید. امروز می توانید هیجان و شادی زیادی را تجربه کنید. برای آرزوهای خود هیچ محدودیتی تعریف نکنید. بگذارید رها بودن افسار امروز زندگی شما را به دست بگیرد. اگر فرصت دارید سفر بروید. یک سفر چند روزه می تواند شما را در فاز آرامش وارد کند. وقتتان را برای عشقتان بگذارید. اشتیاقات و هیجانات خود را برای فرد مورد علاقه تان توضیح دهید و با هم برای زندگی مشترک آینده برنامه ریزی کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باش

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز هیجانات بسیار خوبی دارید. از نظر مالی در مرحله ای از امنیت و آرامش که همیشه منتظر آن بوده اید، قرار خواهید گرفت. برای سرمایه گذاری به گزینه های متفاوتی فکر کنید. از میان آنها بهترینشان را انتخاب کنید. بهتر است پس از کار، به خودتان استراحت دهید. در صورت نیاز، بد نیست به گرفتن وام هم فکر کنید تا با دست بازتر بتوانید سرمایه گذاری بهتری داشته باشید. امروز روز خوبی برای پذیرفتن تعهدات جدید نیست، به ویژه اگر پای احساسات و روابط عاطفی در میان باشد. شاید حال و هوای امروز باعث شود احساس کنید به طرف مقابلتان نزدیک هستید و شاید حتی احساس کنید که یک روح در دو بدن هستید، اما بهتر است این وضعیت را به عنوان نشانه ای برای اینکه باید عهد و پیمان های ناگسستنی بین شما برقرار شوند در نظر نگیرید. پیش از گرفتن تصمیم هایی که آثار پایداری در زندگی شما خواهند داشت کمی بیشتر به خودتان فرصت بدهید و با احتیاط پیش بروید. اگر قصد برداشتن قدم های بزرگ در زندگی شخصی یا حرفه ایتان را دارید بهتر است تصمیم گیری در این مورد را به بعد موکول کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امرزو کمی برایتان دشوار است که با اطرافیان هماهنگی داشته باشید. اگر تلاش کنید می توانید از فاز واکنشی و هیجانی بیرون بیایید. به آینده و جلوه اجتماعی خود فکر کنید و الکی سر هیچ و پوچ عصبانی نشوید. در مسایل کاری این فرصت را دارید تا برنده باشید. می توانید حسابی خودنمایی کنید. به این چیزها فکر کنید و جلو بروید. مسایل منفی را دور بریزید. امروز شما توان برداشتن کوه را هم دارید. با عشقتان برای آینده برنامه ریزی کنید. با هم در مورد رسمی شدن رابطه تان حرف بزنید. یا اگر ازدواج کرده اید، برای ایجاد یک تحول بزرگ در زندگی همفکری کنید. این تحول می توانید جابه جایی یا هر چیز دیگری باشد. شما از چنان اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید و آنقدر نگاه مثبتی به همه چیز دارید که پذیرفتن برخی شکست ها و ناکامی ها برایتان بسیار دشوار است. امروز هم وقتی به فعالیت هایی که این اواخر در جهت کمک به اطرافیان و یا هم نوعان خود انجام داده اید فکر می کنید دچار چنین احساسی خواهید شد. اینقدر کوته بین نباشید! مسلما تلاش های شما بی نتیجه نبوده اند و البته که دارید روی زندگی اطرافیان خود و حتی اوضاع دنیا تأثیر می گذارید، اما ممکن است فعلا نتوانید به طور ملموسی نتیجه ی کارهایتان را ببینید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

شما مهارت خیلی زیادی در تمرکز روی کارها و مسئولیت های روزمره و به انجام رساندن آنها دارید و حتی می توانید در آشفته ترین شرایط هم کارهایتان را به انجام برسانید. با این حال، امروز اوضاع کاملا فرق می کند و حتی شما هم تحت تأثیر جو حاکم بر امروز قرار گرفته اید. با این هیاهویی که در اطرافتان در جریان است انجام دادن کارهایتان بسیار دشوار خواهد بود. خودتان را با فکر کردن به اینکه نتوانسته اید کارهایتان را آنطوری که انتظار داشته اید پیش ببرید دیوانه نکنید. این شرایط موقتی است و شما فقط دارید یک روز را از دست می دهید. کمی به خودتان استراحت بدهید تا فردا دوباره تلاشتان را از سر بگیرید. اگر در نظر دارید شغل تازه ای را آغاز کنید، امروز تصمیم گیری های بسیار خوبی می توانید داشته باشید. امروز هیچ کاری برای شما سخت نیست. خیلی راحت می توانید همه مشکلات را از میان بردارید. می توانید برای هر مساله ای یک راه کار پیدا کنید. برنامه ریزی و مسئولیت پذیری امروز برایتان لازم است. خیلی هم خوب از عهده آن بر خواهید آمد. از انرژی های خوب خود برای کمک به دیگران کمک کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما حس ششم و بصیرت فوق العاده ای دارید که گاهی دیگران را دچار حیرت می کند و حتی بعضی ها شاید فکر کنند که از عالم غیب چیزهایی به شما الهام می شوند! با این حال، خودتان خوب می دانید که خبری از وحی یا جادو نیست و این بینش شما فقط از توجه زیادی که به اطرافتان دارید، خلاقیت ذاتی و حس ششم قویتان سرچشمه می گیرد. در هر صورت، اگر می توانید و وقش را دارید، مثل همیشه با این توانایی خود به دیگران کمک کنید. همه شما را به عنوان شخصی که نصیحت ها و پیشنهادهای خیلی خوبی می کند می شناسند و به حرفتان گوش خواهند کرد، پس مواظب حرف هایی که می زنید باشید! حس هایتان را هدر ندهید. برای مشکلات کاری خود راهکار بیابید. می توانید رهبر خوبی در حوزه کار باشید. در این اواخر شاید میان شما و عشقتان مشکلاتی وجود داشته است. اما امروز با حرف می توانید برطرف کنید. یا اگر لازم است، برای تغییر فضا نقشه بکشید و کاری کنید که هر دو خوشحال و شاد باشید.
 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز دنبال مکان آسایش هستید. بهتر است از موضع خشم و لجبازی بیرون بیایید و الکی سر هیچ و پوچ با اطرافیان جدال نکنید. بهترین کار برای شما این است که با دیگران همکاری داشته باشید. با کارهای گروهی بهتر می توانید اهداف خود را اجرایی کنید. تفاهم را در خانه و زندگی شخصی هم باید رعایت کنید. این را بدانید که شما عصبی هستید و اگر رفتاری موجب ناراحتی شما می شود، ایراد از نگاه خودتان است. امروز زمان را برای دیدار از خانواده اختصاص دهید. برخی از اعضای خانواده تان ممکن است ناراحتی هایی داشته باشند. شاید آنها به توجه و محبت شما نیاز داشته باشند، شاید هم فقط بخواهند آنها را حمایت کنید تا استقلال بیشتری را به دست بیاورند. برقراری تعادل در چنین شرایطی کار دشواری خواهد بود، اما هر کاری که از دستتان برمی آید را برای خوشحال کردن عزیزانتان انجام دهید. با این همه فراموش نکنید که نسبت به نیازهای خود و صد البته، وظایف و مسئولیت هایتان، کوتاهی نکنید. شما پیش از هر شخص دیگری مسئول زندگی خودتان هستید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شاید تنش های زیادی را امروز تجربه کنید. اما به جای اینکه واکنش های تند و عصبی نشان دهید، بهتر است. با صدای بلند حرف ها و ایده های خودتان را بیان کنید. بگذارید دیگران افکارتان را بدانند. از اینکه رها باشید هراسی به دل راه ندهید. در مسایل عاطفی بد نیست برای خود محدودیت تعریف کنید. همیشه خوب بودن هم خوب نیست. گاهی بهتر است کمی جدی تر رفتار کنید. منظور این نیست بد اخلاق باشید یا انعطافی از خود نشان ندهید. اما خیلی آسان‌گیر هم نباشید. شما این اواخر به سختی و خیلی بیشتر از حد معمول کار کرده اید و حالا نیاز دارید کمی به خودتان استراحت بدهید و از فشارهایی که در این مدت به شما وارد شده اند رها شوید. امروز از آن روزهایی است که باید با بیخیالی و سرخوشی در خیابان ها قدم بزنید. در واقع تنها شما نیستید که چنین حس خوبی دارد، این احساس مثبت مسری است و هر کسی که از کنار شما رد شود هم به آن دچار خواهد شد! امروز روز خوبی برای کار کردن نیست، تا می توانید خوش بگذرانید!

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز می توانید خودتان را به جایگاه هایی که مدت ها در انتظار آن بوده اید، برسانید. در این چند روز پیش رو، اتفاق های بسیار خوبی برای شما روی خواهند داد. برای مسایل اقتصادی از دیگران کمک بگیرید. برای سرمایه ها مالی خود درست برنامه ریزی کنید و بی گدار به آب نزنید. در مسایل ارتباطی، خوب است در خانه و در میان خانواده باشید. اگر متاهل هستید، با شریک عاطفی تان به دیدار فامیل بروید. از جو آرامی که بر امروز حاکم است بهره ببرید و به چیزهایی که در زندگیتان از ارزش و اهمیت بیشتری برخودار هستند بپردازید. شما این اواخر با سرعت تمام در تلاش برای رسیدن به اهداف حرفه ای یا برخی از آرزوهای شخصیتان بوده اید و در این میان ممکن است به خانواده و عزیزانتان به اندازه ی کافی توجه نکرده باشید و برایشان وقت نگذاشته باشید. سعی کنید بخشی از روزتان را به عزیزانتان اختصاص بدهید. یادتان باشد که چیزهای دیگر می آیند و می روند، اما خانواده همیشه خانواده است. امروز روز استراحت و ریلکس کردن است! درست است که هنوز  آخر هفته فرا نرسیده است، اما شما به این استراحت نیاز دارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

 

 

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

مسایل مالی همیشه به توجه و دقت نیاز دارند. اگر پولی به دستتان رسید، یا پروژه ای را آغاز کردید که احتمال افزایش درآمد دارد، حتما از هم اکنون برای آن برنامه ریزی کنید. با تحقیق و مطالعه و مشورت گرفتن از دیگران می توانید برنامه های مالی خوبی داشته باشید. در مسایل ارتباطی خوب است کمی صبر و حوصله خود را بیشتر کنید. در برابر هر رفتاری سریع واکنش منفی نشان ندهید. شما این توانایی را دارید که اوضاع بد را به بهترین شکل مدیریت کنید، پس در شرایط احساسی نیز همین قدرت را حفظ کنید تا رابطه مشترکتان خراب نشود. امروز شما دارید در آسمان هفتم سیر می کنید. از اوجی که گرفته اید لذت ببرید! هیچ چیزی نمی تواند جلوی شما را بگیرد یا حس خوبی که دارید را از بین ببرد. حتی خانواده و دوستانتان هم از دیدن حس و حال خوب شما لذت می برند و حالشان خوب می شود. شما هم از لحاظ مادی و هم معنوی سخاوت فوق العاده ای دارید و تا پایان روز خیلی ها را از این سخاوتمندی بهرمند خواهید کرد. با این حال بهتر است سعی کنید کمک هایتان را با میزان و کیفیتی بیشتر، در اختیار افرادی کمتر قرار دهید تا بتوانید گره ای از کار آنها باز کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

جذابیت شما برای خودتان هم مشخص است. از این فرصت برای پیشبرد اهداف خود باید استفاده کنید. اگر در نظر دارید کار تازه ای آغاز کنید، اول باید برای درآمد و سرمایه گذاری آن تحقیق کنید و سپس در مورد موانع احتمالی مشورت بگیرید. شاید امروز کمی تنش داشته باشید. دوست دارید خودتان تنها همه کارهایتان را انجام دهید. اما کلید موفقیت در کار گروهی است. تفاهم و همکاری با دیگران در زندگی شخصی شما هم مهم است. اگر نتوانید جلوی احساس های منفی خود را بگیرید، احتمال مشاجره زیاد است. اما اگر آرام باشید و شرایط روحی خود را مدیریت کنید، مطمئنا روز خوبی خواهید داشت. امروز برای شما یک روز رویایی و با نیازهای عاطفی شما در هماهنگی کامل خواهد بود. تمرکز روی کارهای روزمره و وظایفی که به عهده تان گذاشته شده اند برای شما دشوار خواهد بود و تمام مدت در دنیای خیال و رویا سیر خواهید کرد. به جای مقاومت بهتر است خودتان را با حال و هوای امروز هماهنگ کنید و تسلیم رویاهایتان شوید. چیزهایی که در ذهنتان می گذرد را در دفتر خاطرات خود بنویسید یا کمی در هوای آزاد قدم بزنید و در خیال های خود غرق شوید. خاطرات دوران کودکی امروز شما را به خود درگیر خواهند کرد و به احتمال زیاد به سراغ آلبوم ها و فیلم های دوران کودکی خود خواهید رفت.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied