شمانیوز
شما نیوز

ورود زنان در آزمون استخدامی آتش نشانی+عکس و جزئیات

مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اینطور اضهار کرد: امکان ثبت‌نام زنان در آزمون استخدامی آتش‌نشانی وجود دارد.

ورود زنان در آزمون استخدامی آتش نشانی+عکس و جزئیات

مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره نتیجه بررسی های انجام شده برای شرایط و نحوه جذب آتش نشانان زن گفت: مراحل آن در حال طی شدن است و همانطور که گفته بودیم فرم های استخدامی که هم مربوط به آقایان و هم مربوط به خانم ها است منتشر خواهد شد. افرادی که تمایل دارند می توانند فرم ها را تکمیل کرده و به سازمان ارسال کنند.

 

 

خبر داغ:داستان مهریه باورنکردنی نیوشا ضیغمی لو رفت + عکس

 

 

 

وی گفت: پس از ارسال فرم، افراد داوطلب باید در آزمون های چند مرحله ای سازمان شرکت کنندو پس از آن پذیرفته شدگان وارد مراحل آموزشی خواهند شد. 

داوری افزود: از نظر زمان بندی تقریبا مراحل اداری آن به پایان رسیده و به زودی این فرم ها منتشر خواهد شد.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: هم برای آقایان و هم برای خانم ها میانگین سنی مورد نیاز تعریف شده که در اطلاعیه استخدام هم اعلام خواهد شد و محدوده سنی را تا حدود 30 سال در نظر گرفته ایم. 

وی ادامه داد: هر دو گروه خانم ها و آقایان ، آزمون های علمی، ورزشی و تست روانشناسی دارند که باید این مراحل را طی کنند تا هم از نظر جسمی و هم از نظر تناسب روحیات افراد با شغل آتش نشانی، مورد سنجش قرار گیرند.

 

داوری در خصوص ساعت کاری آتش نشانان زن که قرار بود بررسی شود نیز گفت: قرار بر این شده که خانم های آتش نشان هم مثل آتش نشانان مرد به صورت شیفتی کار کنند اما فعلا برای شروع، ساعت شیفت کمتری برای آن ها در نظر گرفته شده است، یعنی با توجه به ملاحظاتی که وجود دارد فعلا ساعت شیفت آن ها کمتر است اما نوع کار آن ها کاملا مثل آتش نشانان مرد خواهد بود. 

وی ادامه داد: فکر میکنم که فرم های ثبت نام برای آزمون حداکثر تا پیش از پایان ماه در روزنامه ها و سایت سازمان منتشر خواهد شد. 

 

 

بیشتر بخوانید:

پشت پرده ممنوع التصویر شدن سارا و نیکای پایتخت فاش شد+جزئیات

 

 

منبع:سلام نو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied