شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 30 دی 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/10/30

فال روزانه سه شنبه 30 دی 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/10/30

فال روزانه سه شنبه 30 دی 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/10/30

فال روزانه سه شنبه 30 دی 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/10/30

 

فال روز تولد 99/10/30

 

 

 

دوست عزیزی که 30 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی فعال، دارای اعتماد به نفس، باهوش، جسور و همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید. با قدرت اراده و پشتکاری که دارید خیلی راحت از دیگران جلو می زنید و سرعت پیشرفتتان بسیار بالاست. با این حال باید سعی کنید به درون گرایی، بی دقتی و حواس پرتی خود غلبه کنید. از لحاظ سلامتی امسال برای شما سال نسبتا خوبی خواهد بود و نگرانی های چندانی را به همراه نخواهد داشت، اما باید از خانواده و والدین خود بیشتر مراقبت کنید. به نفعتان است که به هیچ وجه سراغ مصرف الکل و یا استعمال دخانیات نروید و رژیم غذایی سالمی را نیز آغاز کنید. از لحاظ اقتصادی نیز امسال برای شما خوب است و با سخت کوشی خود به تمام اهدافی که برای خودتان تعیین کرده اید خواهید رسید. درگیری هایی که پیش از این بر سر املاک داشته اید امسال بالاخره حل خواهند شد و از این طریق پول زیادی روانه ی حسابتان خواهد شد. اگر در زمینه ی تجارت فعال هستید امسال فرصت های بسیار خوبی برای شروع فعالیت در زمینه های جدید و سودآور برایتان فراهم خواهد شد. در زمینه ی حرفه ای باید برای اثبات توانایی ها و مهارت های خود به سختی کار کنید. سعی کنید مشکلات و مسائل کوچک را برای خودتان زیاد بزرگ نکنید. شاید در ماه های آخر سال تصمیم بگیرید شغل خود را تغییر دهید. برای این کار باید وقت و انرژی کافی صرف کنید تا بهترین موقعیت ممکن را به دست بیاورید. چه مجرد باشید و چه متأهل، روابط عاطفیتان امسال پیشرفت قابل توجهی خواهند داشت و در هر موقعیتی مورد حمایت شریک عاطفی خود خواهید بود. خرداد، شهریور و آذر بهترین ماه های سال هستند.

 

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است برخی تغییرات در رابطه با حرفه شما تغییراتی در موقعیت کاری شما به وجود بیاورند که می تواند به شکل ترفیع مقام، افزایش حقوق و یا فرصت هایی برای انجام کارهای درآمدزای جانبی خود را نشان دهد. این تغییر هر چه که باشد روی میزان درآمد شما اثرگذار خواهد بود و روحیه تان را خیلی بهتر خواهد کرد. با وجود این که با شور و هیجان بسیار در انتظار آینده هستید، این را هم به خوبی می دانید که رسیدن به اهدافتان به تلاش و کوشش بسیاری از جانب شما نیاز خواهد داشت. انجام وظایف و مسئولیت هایتان برای رسیدن به آنچه میخواهید کافی نخواهد بود و باید آماده باشید کاری فراتر از آن چه از شما انتظار می رود انجام دهید. اگر بتوانید رئیس خودتان بوده و الگوی خوبی برای دیگران باشید آنها نیز دنباله روی شما خواهند بود. امروز تلاش برای توجیه کردن نظراتتان برای دیگران بی فایده خواهد بود، زیرا به احتمال زیاد هیچ توجیه منطقی برای بحث هایی که می کنید ندارید. سعی کنید به جای حرف هایتان با عملکردتان افکار و عقاید خود را به دیگران ثابت کنید.

 

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز خلاقیت شما در سطح بالایی قرار دارد و می توانید وقت زیادی را به فکر کردن و برنامه ریزی در رابطه با کارهایی که می خواهید انجام دهید بگذرانید. شما با اشتیاق زیادی قصد دارید این ایده های بزرگ را به واقعیت تبدیل کنید، اما عاقلانه تر این است که بدون آن که تسلیم یا دلسرد شوید، پیش از عملی کردن این ایده ها کمی دست نگه دارید. امروز شما به طور ویژه ای رمانتیک شده اید و دلتان می خواهد تا جایی که می شود با عشقتان باشید و روزتان را در کنار او بگذرانید. البته این بدان معنا نیست که اصرار دارید با او تنها باشید و یک دور همی دوستانه همراه با دوستان مشترکتان نیز می تواند ساعات خوبی را برای شما فراهم کند. مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید و پیش از آن که کاری کنید که بعدا از انجام آن پشیمان شوید جلوی خودتان را بگیرید. آستین هایتان را بالا بزنید و به دیگران نشان بدهید که با چه کسی طرف هستند.

 

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شما نیاز دارید که احساسات عمیق و سرکوب شده ای که مربوط به گذشته و در ارتباط با خانواده و به ویژه پدر و مادرتان هستند را تخلیه کنید. از این که ناراحتی و خشم خودتان را نشان دهید نترسید، اما سعی کنید این کار را در خلوت و زمانی که افراد متفرقه دور و برتان نیستند انجام دهید. این حرکت پیشرفت قابل توجهی در روابطتان  برای شما به همراه خواهد داشت و در پایان روز احساس خواهید کرد که بار سنگینی از روی دوشتان بلند شده است. آماده سازی های لازم برای پروژه ای که می خواهید شروع کنید را انجام دهید. از کارهایی که برایتان پیش می آیند فرار نکنید و حتی اگر لازم باشد از اوقات فراغت خود بزنید هم آنها را به انجام برسانید. شاید اتفاقاتی که امروز می افتند آن چیزی نباشند که انتظارش را داشته اید و کارها طبق برنامه تان پیش نروند، ولی موقعیت های به وجود آمده اجتناب ناپذیر هستند، پس تسلیم شده و با آنها مواجه شوید.

 

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز فعالیت های گروهی که در محیط اطراف شما انجام می شوند به بهتر شدن جامعه ای که در آن زندگی می کنید کمک کرده و تاثیرات مثبتی آن خواهند گذاشت. شما از تبادل نظر و اطلاعات با دیگران لذت می برید و شرکت در چنین فعالیت هایی باعث خواهد شد شور و انرژی بسیاری پیدا کنید. بد نیست امروز بعد از تمام شدن کارتان پیاده به خانه بازگردید و یا همراه با یکی از دوستان و یا شخصی که دوست دارید از محل کارتان به یک کافی شاپ بروید، زیرا اگر سر خودتان را یک جوری گرم نکنید، انرژی زیادی که در خود احساس می کنید و فراوانی ایده های هیجان انگیزی که در ذهنتان دارید آخر شب نخواهند گذاشت به خواب بروید. مسائل و مشکلات عاطفی قدیمی به سراغتان آمده و زخم هایی که خورده اید سرباز کرده و شما را آزار می دهند. ولی اگر خوب به تجربیات گذشته خود فکر کنید خواهید دید چیزهای بسیار زیادی هستند که باید برای آنها شکرگزار باشید و بسیاری از این اتفاقات ناخوشایند در واقع به بهبود زندگی شما از بعضی جهات دیگر کمک کرده اند.

 

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز احساس می کنید که تمام چشم ها به شما خیره شده اند و به خاطر کارهای خوبی که انجام می دهید مورد تشویق و تحسین دیگران قرار خواهید گرفت. موفقیت در انجام پروژه ای که برای مدتی در دست داشته اید، می تواند برای شما به ترفیع درجه و یا افزایش حقوق منجر شود. از این وضعیت و مورد توجه قرار گرفتن خودتان تا می توانید لذت ببرید. برای پیشرفت در مسیر هدفی که دارید به میزان زیادی از تلاش و تمرکز نیاز خواهید داشت و هر چند دلتان می خواهد امشب زودتر به خانه رفته و کمی استراحت کنید ممکن است حتی مجبور شوید بیشتر از سایر روزها کار کنید. کار نادرستی انجام داده‌اید و امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان از این کار باخبر خواهد شد،‌ قبل از اینکه عشق‌زندگی‌تان برای انجام این کار نادرست با شما دعوا و مرافه راه بیاندازید، از ایشان دلجویی کنید و قول بدهید که در آینده هرگز چنین کاری انجام نخواهید داد.

 

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز بهترین روز برای وقت گذاشتن برای خانه و خانواده است، پس اگر مجبور به کار کردن نیستید خدا را شکر کنید و مسائلی که به رسیدگی نیاز دارند و مدتی است به خاطر مشغله کاری پشت گوش انداخته اید را مورد بررسی قرار دهید. اگر هم مجبور هستید سر کار بروید بد نیست در وقت های اضافه تان حداقل به این موضوعات فکر کنید تا شاید راه حلی برای مشکلات خانوادگیتان بیابید. قربانی قضاوت های دیگران درباره خودتان نشوید و نگذارید حرف های آنها شما را از میدان به در کند. به توانایی خود ایمان داشته باشید و آستین هایتان را بالا بزنید و به دیگران نشان بدهید که با چه کسی طرف هستند. همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان توقع‌های زیادی از شما دارد و به رغم اینکه می‌دانید از عهده انجام تمام خواسته‌های ایشان بر نمی‌آیید، وعده‌های پوشالی به عشق‌زندگی‌تان می‌دهید، از امروز به بعد به عشق‌زندگی‌‌تان قول‌هایی بدهید که از تحقق آنها مطمئن هستید.

 

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

برخی خواب هایی که امروز می بینید و یا افکاری که به سرتان می زنند شما را به گذشته های خیلی دور و یا حتی دوران کودکیتان باز خواهند گرداند. هر چه در این رابطه به ذهنتان می رسد را یک جا یادداشت کنید، شاید این کار به نظرتان مسخره برسد، اما پس از پایان آن احساس سبکی خیلی زیادی خواهید و چیزهای زیادی در مورد خودتان و ضمیر ناخودآگاهتان فرا خواهید گرفت. حتی ممکن است با این کار ایده های جدیدی در مورد انجام برخی کارهای تازه به سرتان بزند، پس خوب به همه چیز فکر کنید. امروز ممکن است در رابطه عاطفیتان به موضوعی پی ببرید که تا پیش از این از شما مخفی شده بوده و یا حداقل شما آن را ندیده بودید و روبرو شدن با آن می تواند برایتان دشوار باشد. این اواخر شاهد این بوده اید که همراه با تغییرات چشمگیر ایجاد شده در شرایط موجود، بی آن که کاری از دستتان بربیاید برنامه هایی که داشته اید بهم ریخته اند. خوشبختانه این دوره به پایان رسیده است.

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

به طور کاملا غیر منتظره سر و کله دوستی قدیمی که برای مدتی از او بی خبر بوده اید پیدا خواهد شد و این دیدار مجدد می تواند زمینه ساز رابطه جدیدی بین شما باشد، خواه یک رابطه تجاری و خواه یک رابطه رمانتیک. اگر چنین چیزی به سرتان زد به سادگی روی آن خط نکشید و به طور جدی آن را مورد بررسی قرار دهید، زیرا روابطی که امروز آغاز شوند شانس موفقیت و دوام بسیار زیادی خواهند داشت. اگر پیشرفت حرفه ای شما به خاطر شرایطی که به نظر خودتان خارج از کنترل می رسد متوقف و یا کند شده است قطعا دلیلی پشت آن نهفته است. شاید بهتر باشد پیش از آن که به مسیرتان ادامه دهید همه چیز را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. امروز داشتن رویکردی خلاقانه برای مدیریت منابع مالیتان می تواند به بهبود وضعیتتان کمک بسیاری کند. ممکن است به صورت ناگهانی راه حل برخی از مشکلات مالیتان که مدتهاست مانع به دست آوردن خواسته هایتان شده اند را پیدا کنید.

 

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما به طور ذاتی انسانی هستید که از خدمت کردن به دیگران لذت می برد و امروز فرصتی دست داده است تا وقتتان را صرف کمک و خدمت به آنهایی بکنید که واقعاً به شما نیاز دارند. این موقعیت می تواند مربوط به کار شما شده و یا به یکی از نزدیکانتان که دارد با مشکلاتی بزرگ دست و پنجه نرم می کند مربوط باشد. شاید امروز نتوانید آنقدر که خودتان دلتان می خواهد به شخصی که دوست دارید نزدیک شوید، اما این بدان معنا نیست که باید از او فاصله بگیرید. امروز داشتن نگرشی منطقی نسبت به مسائل عاطفی برای شما بسیار دشوار خواهد بود. موضوعی که نسبت به آن بسیار حساس هستید شما را در شرایطی قرار داده است که احساس می کنید نمی توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و انگار در میان بیابان به حال خود رها شده اید. شاید بهتر باشد امروز کنترل اوضاع را به دست دیگران بسپارید و خودتان را تا زمانی که دوباره بین عقل و احساستان تعادل برقرار نکرده اید کنار بکشید و از گرفتن تصمیمات مهم خودداری کنید.

 

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز اگر مخالفتی با شما شد سعی کنید به راحتی تسلیم نشوید، زیرا دیگران به احتمال زیاد بر اساس اطلاعات چندان دقیقی با شما مخالفت نمی کنند و شما را برای انجام کارهایی مورد مواخذه قرار می دهند که اصلا انجام نداده اید. بهتر است به جای دعوا راه انداختن سعی کنید با توضیحات منطقی آنها را متوجه اشتباهاتشان بکنید. در انتخاب کلمات برای بیان نظرات و توضیحات خود دقت کافی داشته باشید و با ملایمت صحبت کنید. این یکی دو روز در آرامش خواهد گذشت، ولی پس از آن همه چیز با سرعت بسیار زیادی پیش خواهد رفت و هیچ وقتی برای سر خاراندن هم نخواهید داشت. حالا که وقت دارید تا می توانید بار خودتان را برای روزهای آینده سبک کنید. احساس می‌کنید عشق میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان کم‌رنگ شده و مانند سابق عاشق یکدیگر نیستید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و به فکر راه چاره‌ای باشید.

 

 

♒ فال متولدین بهمن

ممکن است تغییراتی در خانه و خانواده تان ایجاد شوند که هر چند در ابتدا کمی نگران کننده به نظر می رسند در نهایت تغییراتی مثبت خواهند بود. شما روزتان را با نگاهی مثبت و پرانرژی شروع می کنید، اما از آنجایی که سطح انتظارتان خیلی بالاست شاید نتوانید با موانعی که سر راهتان قرار می گیرند به سادگی کنار بیایید و برای حل آنها تلاش کنید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که حتی بهترین و مدبرانه ترین نقشه ها هم زمانی که دارند عملی می شوند به بازنگری و ایجاد تغییرات نیاز دارند. پس به بی صبری خود غلبه کرده و با قدرت تمام هر مانعی که سر راهتان قرار می گیرد بتازید تا در نهایت به آنچه که می خواهید برسید. ایده آل گرایی دیوانه وار امروز شما همه را به ستوه خواهد آورد. اگر احساس می کنید در رابطه عاطفیتان دچار مشکل شده اید قبل از آن که طرف مقابلتان را متهم کنید نگاهی به خودتان بیندازید و ببینید آیا واقعاً هیچ اشتباهی نداشته اید؟

 

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

خبرهای خوبی که امروز خواهید شنید می توانند زندگیتان را برای همیشه تغییر دهند. شاید پای شراکتی که مدتی در انتظار آغاز آن بوده اید و یا فعالیت های حرفه ای دیگر در میان باشد که می توانند نگرش شما نسبت به زندگی را به طور جدی تغییر دهند. با این حال این نکته را در نظر داشته باشید که بلافاصله دست به کار نشوید و تا زمانی که برنامه ریزی های مربوط به آن را به طور کامل انجام نداده اید دست نگه دارید و امروز کمی به خودتان استراحت بدهید. امروز بیان نکردن تمام افکاری که به ذهنتان می آیند ایده خیلی خوبی می تواند باشد، زیرا این کار باعث خواهد شد که دیگران بی آنکه اطلاعات کافی داشته باشند در مورد شما قضاوت و نتیجه گیری کنند. به احتمال زیاد امروز زمان زیادی را پای تلفن و با حرف زدن با دوستان و آشنایانتان خواهید گذراند و شاید با عشقتان نیز یک قرار رمانتیک داشته باشید؛ به هر حال فعالیت های اجتماعی بسیاری در انتظارتان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied