شمانیوز
شما نیوز

انتشار عکس های خصوصی یک دختر توسط یک مرد در ایلام جنجال ساز شد + جزئیات

عامل انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی یک دختر در ایلام دستگیر شد.

انتشار عکس های خصوصی یک دختر توسط یک مرد در ایلام جنجال ساز شد + جزئیات

سرهنگ علی جمالی، رئیس پلیس فتا ایلام در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر اینکه  تصاویر خانوادگی  وی در شبکه اجتماعی  اینستاگرام  منتشر شده است، در این خصوص پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل شد.

​وی افزود: پس از اخذ اظهارات و تحقیقات مقدماتی از شاکی و بررسی مستندات وی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 

 

شناسایی عامل انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی در ایلام

این مقام مسئول در ادامه گفت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس گرداننده صفحه اینستاگرامی با هویت معلوم مورد شناسایی قرار گرفت و به پلیس فتا احضار شد و این مجرم سایبری در برابر مستندات ارائه شده پلیس، به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با بیان اینکه متهم انگیزه خود را سرگرمی و افزایش دنبال کنندگان عنوان کرده است، افزود: متهم پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی به هموطنان هشدار داد: هرگونه انتشار  تصاویر خصوصی  و خانوادگی در فضای مجازی جرم است و در صورت بروز چنین اتفاقاتی پلیس فتا برابر قانون متهمان را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

سرهنگ جمالی از شهروندان خواست: با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی از مشاوره‌های همکاران ما بهره‌مند شوند.

 

 

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • شهاب الدین رضایی

    عالی خدا کنه هر کجا که هستن خوب باشن