شمانیوز
شما نیوز

قتل بی رحمانه کارآموز وکالت در کرمانشاه + عکس

کارآموز وکالت مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

قتل بی رحمانه کارآموز وکالت در کرمانشاه + عکس

کارآموز وکالت مورد اصابت گلوله قرار گرفت.صبح روز گذشته زمانی که خانم پریوش ظفری کارآموز وکالت در کرمانشاه حاضر شده بود در جریان رسیدگی و دفاع از موکلش در خیابان مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و به قتل می‌رسد در این خصوص به دستور دادستان کرمانشاه رسیدگی ویژه به حادثه تیراندازی خیابان بنت‌الهدی صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه دستور رسیدگی ویژه به حادثه تیراندازی خیابان بنت‌الهدی کرمانشاه را صادر کرد.شهرام کرمی با اشاره به وقوع حادثه تیراندازی مرگبار در خیابان بنت‌الهدی کرمانشاه، اظهار کرد: صبح امروز (۱۴ بهمن) زنی به دلیل اختلاف با همسرش به همراه وکیل و شاهد خود به یکی از شعب دادگاه‌های دادگستری استان مراجعه می‌کند. وی تصریح کرد: پس از پایان دادگاه، زن به همراه وکیل و شاهد خود به دفتر وکیلش مراجعه کرده و در این هنگام همسر زن نیز با استفاده از یک قبضه کلت کمری به سمت آنها شلیک می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به قتل همسر مرد، وکیل و شاهد در این حادثه تیراندازی مرگبار، اعلام کرد: به محض وقوع این حادثه ضابطین دستگاه قضایی و بازپرس ویژه قتل استان در محل حاضر شدند. وی تاکید کرد: ضابطین دستگاه قضایی به سرعت وارد عمل شده و فرد قاتل را دستگیر کردند و اکنون در بازداشت است. کرمی افزود: با توجه به جریحه‌دار شدن افکار عمومی در پی وقوع این حادثه دستور رسیدگی فوری و ویژه آن را صادر کردیم و در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • افتخار

    شفای عاجل از خداوند برای علی انصاریان