شمانیوز
شما نیوز

جزئیات استخدام ۳۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش از صدور مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر دیگر از مشمولان قانون تبدیل وضعیت استخدامی خبر داد.

جزئیات استخدام ۳۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش

به گزارش شمانیوز و به نقل از مهر، محسن حاجی میرزایی در پیامی‬ در‬ صفحه‬ شخصی‬ خود‬ در‬ توئیتر نوشت: ‌به میمنت میلاد خجسته حضرت صدیقه طاهره (س)، مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر دیگر از مشمولان قانون تبدیل وضعیت استخدامی دریافت شد.

وی افزود: به زودی تعداد دیگری از مشمولان به ترتیب امتیازات فضلی انتخاب و برای طی کردن دوره یک‌ساله به دانشگاه فرهنگیان معرفی خواهند شد.

 

 جذب معلم از میان فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی خوب یا بد؟!/ لزوم کمک تمام دانشگاهها به "دانشگاه فرهنگیان"

 

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان گفت: بهترین کار این است که دانشگاه‌ها به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات با دانشگاه فرهنگیان مشارکت کنند و دانشگاه فرهنگیان متولی فنون تدریس باشد و بخش تخصصی را دانشگاه‌های دولتی متولی شوند!

منصور افشار محمدیان عضو هیئت علمی گروه زیست شناسی دانشگاه گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد:  شروع به تحصیل بنده در سال 63 و از مراکز تربیت معلم بود بنابراین دانش‌آموخته تربیت معلم هستم.

وی افزود: به مدت 11 سال به عنوان معلم در آموزش و پرورش فعالیت کردم، پس از گرفتن مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس از آموزش و پرورش به دانشگاه منتقل شدم بنابراین رابطه بنده با آموزش و پرورش این گونه نیست که با مسائل آن آشنا نباشم چرا که خود پرورش یافته دانشگاه تربیت معلم هستم.

عضو هیئت مدیره انجمن زیست شناسی کشور گفت: اگر برخی شک دارند که با مشارکت سایر دانشگاه‌ها در تربیت معلم، به لحاظ اخلاقی، پرورشی و دینی معلمان آینده دچار مشکل شوند آن را شفاف اعلام کنند، بنده با افتخار جانباز هستم و هم‌اکنون در دانشگاه تدریس می‌کنم، اگر برخی افراد در ذهنشان این می‌گذرد که معلمان در دانشگاه‌های دیگر سکولار بار می آیند هر چه به دانشگاه دولتی بودجه می‌دهند خسارت است، اینکه همه دانشگاهای دولتی را به چشم اینکه ممکن است معلمان آینده را سکولار پرورش دهند ببینیم، اتهام و خیانت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied