شمانیوز
شما نیوز

بهترین ترکیب رنگ موهای زیبا و پرطرفدار تیره و روشن + تصاویر

ترکیب رنگ موهای پرطرفدار که اکثر خانم ها امروزه از آن ها استفاده میکنند را در این گزارش برایتان خواهیم گفت.

بهترین ترکیب رنگ موهای زیبا و پرطرفدار تیره و روشن + تصاویر

برای رنگ کردن موها فقط نوع رنگ مو و نحوه رنگ کردن موها مهم نیست بلکه فرمول ترکیب رنگ موها هم از اهمیت ویژه ای بخوردار است، به همین منظور در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار آشنا میکنیم. البته بهتر است رنگ کردن موها را به آرایشگر بسپارید تا موهایتان آسیب نبیند زیرا دکلره کردن کار تقریبا سختی به حساب می آید.

 

ترکیب رنگ موهای فانتزی

برای رنگ های فانتزی مثل صورتی باید از واریاسیون صورتی استفاده کنید، رنگ موی صورتی را به نسبت قد مو با مقداری شامپو مخلوط کنید، موها باید خیس و تمیز باشند از دو سانت پایین تر از ریشه موها شروع کنید و رنگ مو را به خوبی روی موها پخش کنید پس از گذشت تقریبا 20 دقیقه بشویید.

 

ترکیب رنگ مو بلوند عسلی

برای این رنگ مو لازم است که موها را دکلره کنید طوری که به پایه 8 برسند سپس بلوند شکلاتی و بلوند طلایی را بطور متوسط باهم مخلوط کنید و با اضافه کردن اکسیدان شماره یک شروع کنید به رنگ کردن موها.

هایلایت-مو-مشکی

ترکیب رنگ بلوند دودی

برای این رنگ نیز باید موها را دکلره کنید طودی که به پایه 9 برسند سپس رنگ مو بلوند دودی تیره یا روشن با توجه به سلیقه تان انتخاب کنید و یک سوم واریاسیون دودی به آن اضافه کنید در نهایت با اکسیدان شش درصد میتوانید موهایتان را رنگ کنید.

هایلایت-دودی

 

منبع:نمناک

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied