شمانیوز
شما نیوز

این زن 23 ساله روسی 11 بچه قد و نیم قد دارد + تصاویر

کریستیانا " 23 ساله اهل کشور روسیه که تصویرش را در کنار فرزندانش در بخش سرگرمی مشاهده میکنید

این زن 23 ساله روسی 11 بچه قد و نیم قد دارد + تصاویر

این روزها که بی علاقگی زوج ها به داشتن فرزند تمام جهان را نگران ساخته هستند افرادی که بی توجه به تمامی شرایط و مشکلات جامعه برای داشتن خانواده ای پرجمعیت حتی پا را فراتر از حد می گذارند، درست مثل زن جوانی که در سن بسیار پایین صاحب 11 فرزند است. " کریستیانا " 23 ساله اهل کشور روسیه که تصویرش را در کنار فرزندانش در بخش سرگرمی مشاهده میکنید اولین بار در سن 17 سالگی طعم شیرین مادر شدن را تجربه کرد و دخترش " ویکا" را به دنیا آورد.

 

مادر-11-فرزند

 

زیبایی که تولد " ویکا " به زندگی این زن جوان و همسر میلیونرش بخشید آنها را به این فکر انداخت که خانواده ای بزرگ تشکیل دهند، آنقدر بزرگ که شب و روزشان با لذت سرگرمی با فرزندانشان پر شود. از آن زمان چند سال میگذرد و حالا " کریستیانا " 23 ساله و همسرش " گالیپ " 56 ساله صاحب 11 فرزند قد و نیم قد هستند که تصاویر زیبایشان را مشاهده می کنید.

آنها تصمیم گرفتند که هر ساله صاحب یک فرزند شوند اما به دلیل بالاتر بودن سن " گالیپ " بعد از مدتی شانس بچه دار شدنشان کم می شد برای همین به یکی از کلینیک های مخصوص رحم اجاره ای و این نوع خدمات مراجعه کرده و بعد از مشاوره های دقیق و کامل به این نتیجه رسیدند که هر 10 ماه می توانند یک فرزند داشته باشند، فرزندانی که برای بارداری هر کدام از آنها بایستی 10.000 دلار پرداخت می کردند.

 

11-فرزند

 

انتخاب مادران جایگزین یا همان صاحبان رحم اجاره ای به عهده ی کلینیک بود و این زوج هیچ ارتباط و آشنایی با آنها نداشتند برای همین کار برایشان ساده می شد. البته در این مسیر برایشان مشکلی هم رخ داد، زمانیکه یکی از مادران جایگزین از دادن نوزاد به آنها خودداری کرده بود که به دلیل مسائل ژنتیکی و .. در نهایت مجور به تحویل نوزاد شد.

بعد از تولد تمام این نوزادان حالا آنها نیازمند پرستار و کمک برای مراقبت و رشد این تعداد بچه هستند چرا که" کریستیانا " به تنهایی از پس این همه بچه نخواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied