شمانیوز
شما نیوز

بالاخره قیمت نهایی واکسن آنفولانزا اعلام شد

نگرانیها بابت موج چهارم کرونا بالا گرفته است و به علت تشابه علائم آنفولانزا با کرونا و تفاوت درمانی این دو بیماری ممکن است باعث شیوع بیشتر کرونا گردد .لذا زدن واکسن انفولانزا میتواند کمک بسیار بزرگی در سلامت افراد جامعه کند .

بالاخره قیمت نهایی واکسن آنفولانزا اعلام شد

مدیر‌کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان “امسال به‌دلیل افزایش رعایت مردم احساس می‌‌کنیم نیاز مردم به واکس ن آنفلوانزا کاهش یابد”، قیمت “واکسن آنفلوآنزا” را اعلام کرد

 

قیمت واکسن آنفلوآنزا از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد

دکتر سید حیدر محمدی، مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اظهار کرد: سال گذشته کل مصرف واکسن آنفلوآنزا یک‌میلیون و 800هزار مورد بوده است که این تعداد امسال برای گروه‌‌های پرخطر به 2.5میلیون دوز و برای سایر گروه‌‌ها حدوداً 10میلیون رسیده است به همین دلیل نگرانی خاصی در این زمینه نداریم البته مشکل تأمین ارز را داریم.

 

وی ادامه داد: قیمت واکسن آنفلوآنزا برای گروه‌‌های پرخطر که با ارز دولتی وارد می‌‌شود حدوداً بین 40 تا 50 هزار تومان است و قیمت واکسنی که با ارز نیمایی وارد خواهد شد متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

محمدی تصریح کرد: به‌دلیل افزایش رعایت مردم احساس می‌‌کنیم نیاز مردم به واکسن آنفلوآنزا کاهش یابد و نیاز نیست که همه افراد واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند و تنها گروه‌‌های پرخطر باید از آن استفاده کنند.

منبع:ایران ناز

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied