شمانیوز
شما نیوز

برگزاری دوره سلتا با همکاری کانون زبان

با همکاری کانون زبان ایران 2 دوره سلتا برای مدرسین این مجموعه آموزشی برگزار شده است.

برگزاری دوره سلتا با همکاری کانون زبان

با همکاری کانون زبان ایران 2 دوره سلتا برای مدرسین این مجموعه آموزشی برگزار شده است. در این باره گفت و گویی با دکتر علیرضا اسلامی مشاور رییس کانون زبان ایران داشته ایم که در ادامه می خوانید:

دوره سلتا چیست و علت اقبال مدرسین به این دوره چیست؟

دوره سلتا دوره پرطرفداری است که برای مدرسین زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم و زبان خارجی توسط دانشگاه کمبریج ارائه می گردد. غالبا مدرک این دوره به عنوان معتبرترین مدرک این حوزه از نظر گستره مقبولیت آن از سوی مؤسسات آموزش زبان در سطح جهان شناخته می شود. در این دوره مدرسین می توانند دانش خود در زمینه تدریس زبان انگلیسی را به روز کنند و در محیط واقعی کلاس آموزشی با نظارت اساتید خبره کمبریج، مهارت های تدریس شان را ارتقا بخشند. از سوی دیگر کاهش هزینه شرکت در دوره آنلاین سلتا گرایش به سمت این دوره را شدت بخشیده است.

 

آیا کانون زبان ایران نمایندگی برگزاری این دوره را در ایران اخذ نموده است؟

خیر؛ متأسفانه تاکنون هیچ مرکزی در ایران به صورت رسمی نمایندگی برگزاری این دوره را اخذ نکرده است، پیش از این متقاضیان شرکت در این دوره ناچار به سفر به کشورهای همسایه و اقامت چند هفته ای برای گذراندن این دوره بودند، اما همه گیری کرونا و به طبع آن گسترش آموزش های آنلاین این فرصت را در اختیار گذاشت تا کانون زبان ایران برای ارتقا سطح دانش و توانمندی های مدرسین محترم تمهیدات و تسهیلاتی را برای ایشان فراهم کند تا بتوانند در این دوره شرکت کنند. دوره اول و دوم این دوره توسط سنتر ES Dubai  با کد AE139 برگزار شد و پرداخت هزینه های دوره از طریق مؤسسه کمبریج ایران صورت پذیرفت. کانون زبان ایران ثبت نام متقاضیان، هماهنگی های لازم برای انجام مصاحبه و هماهنگی های لازم برای برگزاری کلاس های این دوره را عهده دار بود.

 

آیا آنلاین بوده این این دوره اعتبار آن را نسب به دوره های حضوری کاهش می دهد؟

خیر، مدرک این دوره تفاوتی با مدرک دوره حضوری ندارد و آنلاین بودن دوره در مدرک آن ذکر نمی شود. اگرچه برگزاری کلاس های آنلاین طبیعتا با دشواری ها و محدودیت هایی مواجه است.

 

آیا کانون زبان قصد همکاری برای برگزاری دوره های دیگر سلتا را دارد؟ متقاضیان برای شرکت در این دوره چه مراحلی را باید طی کنند؟

احتمالا، کانون زبان در برگزاری یک دوره دیگر در اردیهشت ماه همت گمارد، این دوره در طی حدود 10 هفته و به صورت دو روز در هفته برگزار می شود. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 88321394-021 سرکار خانم معتمدی تماس گرفته و یا با ایمیل ili.celta@gmail.com  مکاتبه نمایند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied