شمانیوز
شما نیوز

زنان عاشق این 5 ترفند سلامتی اند

ما برخی از اسرار سلامتی را در این مطلب آوردیم که شما آنها را دوست خواهید داشت.

زنان عاشق این 5 ترفند سلامتی اند

ما برخی از اسرار سلامتی را در این مطلب آوردیم که شما آنها را دوست خواهید داشت. از فاش کردن چگونگی داشتن پوستی زیبا و محکم گرفته تا نشان دادن اینکه چگونه دوست دارید غذای سالم را دوست داشته باشید ، همه ترفندهای لازم برای تبدیل شدن به یک نسخه سالم و شاد و سلامتی از شما را به دست آورده ایم.

 

1- لایه بردار بدن طبیعی

چگونه برخی از زنان پوستی درخشان ، سالم و صاف پیدا می کنند؟ پاسخ: آنها لایه برداری می کنند. لایه برداری به از بین بردن پوست مرده کمک می کند و پوست تازه و روشن زیر را نشان می دهد. قبل از تمام شدن و خرید یک اسکراب لایه بردار گران قیمت ، حتماً ابتدا کمدهای آشپزخانه خود را بررسی کنید زیرا ممکن است فقط مواد عالی برای شستشوی اسکراب خود را داشته باشید.

دستورالعمل های مختلفی وجود دارد که می توانید استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از روغن زیتون و سنگ نمک یک اسکراب مرطوب کننده درست کنید. سه قاشق غذاخوری نمک سنگ را به یک کاسه اضافه کنید و سپس یک و نیم قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنید. مواد را با هم مخلوط کنید و سپس مخلوط را به بدن خود بمالید حرکات دایره ای بهتر است هنگام انجام این کار در حمام یا دوش بایستید ، زیرا کاملاً نامرتب می شود. هنگامی که بدن خود را مالش دادید ، مخلوط را بشویید و درخشش زرق و برق دار خود را تحسین کنید. ایده خوبی است که هفته ای یک بار لایه برداری کنید.

 

2- مبادله

 محدود کردن میزان رفتارهایی که دارید هیچ سرگرم کننده ای نیست و گاهی سختگیری بیش از حد در رژیم غذایی می تواند منجر به پرخوری و خوردن غذاهای ناسالم بیش از حد معمول شود. یک ترفند عالی برای یادگیری اگر می خواهید غذای سالم بخورید یادگیری هنر تعویض است.

 هنر تعویض در واقع یافتن این نکته است که وقتی اشتیاق به یکی از غذاهای مورد علاقه خود را دارید می توانید چه گزینه سالم (یا سالم تری) را بخورید. به عنوان مثال ، اگر از میان وعده شکلات عصرانه خود لذت می برید ، به جای آن چند مربع شکلات تلخ نمی خورید؟ یا اگر ترد دوست دارید ، تردهای گیاهی را امتحان کنید. اگر نقطه ضعف شما یک کیک است ، سعی کنید برخی از کوکی های "سالم" را درست کنید تا میان وعده استفاده کنید. این مبادله های کوچک به شما کمک می کند تا احساس کنید یک درمان خوبی داشته اید اما باعث نمی شود خیلی دور شوید دور از مسیر زندگی سالم.

 

 3- تمرین مو

 اکنون با خود صادق باشید ، چند بار از یک تمرین صرف نظر کرده اید زیرا آن روز موهای خود را شسته اید یا آنها را حالت داده اید؟ زمانهای بیشتر از آنچه احتمالاً اعتراف می کنید. چندین ترفند وجود دارد که می توانید اطمینان حاصل کنید که موهای شما هرگز مانع تمرین شما نمی شود.

 در مرحله اول ، مدل مویی را پیدا کنید که هنگام تمرین خراب نشود ، مانند دم اسبی نرم ، نان بالرین یا پارچه فرانسوی. ترفندهای مفید دیگری که حتی در روزی که موهایتان را درست کرده اید به شما کمک می کند از سنجاق به جای بند استفاده کنید. سنجاق به شما کمک می کند تا از پیچ و خم ترسناک موی پس از تسویه حساب جلوگیری کنید. می توانید از سربند خنک کننده برای جارو کردن موهای صورت و تمیز نگه داشتن آن استفاده کنید. محصولات مفید دیگری که می توانند شما را از داشتن یک روز بد مو نجات دهند شامل شامپوی خشک ، اسپری تقویت کننده حجم برای بیدار شدن از ریشه و یک عطر مو است که می تواند موهای بویایی را ماسک کند.

 

 4- پوست سفت

 اگر اخیراً وزن زیادی از دست داده اید یا هستید سی به علاوه ، شما ممکن است دریابید که پوست شما تغییر کرده است و دیگر مانند گذشته سفت نیست. آویزان شدن پوست چیزی نیست که بخصوص ما بخواهیم ، اما راهکارهای خوبی برای تقویت پوست شما و کمک به تنش بیشتر وجود دارد.

 یکی از راه های مبارزه با پوست گشاد انجام تمرینات تقویت کننده است که به فرم عضلات زیر پوست کمک می کند. برای تقویت عضلات ، سعی کنید Pilates یا برخی از تمرینات قدرتی را انجام دهید. همچنین می توانید روزانه مقدار توصیه شده آب بنوشید و به طور منظم مرطوب کنید تا به تقویت کشش پوست کمک کند. این ترفندهای ساده باید به شما کمک کند تا پوست خود را محکم کرده و به شما کمک کند تا اعتماد به نفس بدن خود را بازگردانید.

 

 5- غذاهایی که دوست دارید

 اغلب اوقات افراد به دلیل داشتن غذای خسته شده و یا از اینکه نمی توانند غذاهای مورد علاقه خود را بخورند ، از اهداف غذایی سالم خود وثیقه می گیرند. غذا خوردن یک تجربه کاملاً شخصی و غالباً لذت بخش است ، بنابراین حذف عامل لذت از غذا به طور معمول همیشه منجر به زندگی سالم می شود سپری شدن.

 برای رفع این مشکل ، شما باید غذاهای سالم را پیدا کنید که دوست دارید از آنها استفاده کنید. برای انجام این کار ، شما باید با آزمایش شروع کنید. یک کتاب آشپزی سالم بخرید یا برخی از دستورالعمل هایی را که فکر می کنید دوست دارید امتحان کنید بارگیری کنید. سپس آشپزی کنید. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید ، سعی کنید برخی از غذاهای سالم را ببینید. کاری کاری یک مکان عالی برای شروع است زیرا اگرچه سالم است اما می تواند پر از عطر و طعم باشد و باعث آرامش شود. سس های عسل ، پنیر خامه ای خامه ای و ماست طبیعی با نعناع و آهک همه مواد عالی برای بازی هستند و باید به شما کمک کنند عشق خود را نسبت به غذا دوباره زنده کنید در حالی که به یک برنامه غذایی سالم ادامه می دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied