شمانیوز
شما نیوز

با این 3 مرحله فورا چربی شکم تان را از بین ببرید

آیا می خواهید شکم خود را کوچک کنید؟ در این مطلب برای شما سه مرحله را گردآوری کردیم که چربی شکم تان را از بین برده و لاغرتان می کند.

با این 3 مرحله فورا چربی شکم تان را از بین ببرید

آیا می خواهید شکم خود را کوچک کنید؟ در این مطلب برای شما سه مرحله را گردآوری کردیم که چربی شکم تان را از بین برده و لاغرتان می کند.

 

 

3 دقیقه خواندن

بیش از هر قسمت دیگر از بدن ، چربی شکم به ویژه خطرناک است. این می تواند منجر به بیماری های قلبی عروقی ، فشار خون بالا ، دیابت ، سرطان های خاص و سایر بیماری های تهدید کننده زندگی شود. همچنین ، یک مطالعه اخیر بیان کرده است که چربی شکم چربی بیشتری ایجاد می کند. بنابراین ، چگونه می توانیم چربی شکم را تحریم کنیم؟ این نکات را دنبال کنید:

 

چربی: حقایق اصلی

همه چربی ها یکسان نیستند و ما آن را به دو روش ذخیره می کنیم: درست زیر پوست (زیر جلدی) و عمیق تر در اطراف اندام های حیاتی (چربی احشایی). در حالی که نقش اصلی چربی احشایی بالش اندام ها است اما ترکیبات التهابی را آزاد می کند که می تواند منجر به مجموعه ای از خطرات سلامتی شود ، همانطور که گفته شد. آنچه ما می دانیم محل ذخیره چربی بدن به ژن ها ، عوامل سبک زندگی (استرس ، خواب و غیره) ، سن و جنس بستگی دارد. به عنوان مثال ، مردان زیر 40 سال نسبت بالایی از چربی احشایی به چربی زیر جلدی دارند از زنان زنان بعد از یائسگی چربی احشایی بیشتری ذخیره می کنند. حتی افراد لاغر نیز وقتی سبک زندگی غیرفعال دارند می توانند چربی احشایی را ذخیره کنند.

 در صورت کاهش چربی های اضافی شکم ، سه قسمت اصلی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

 1- ورزش

 برای بیشتر بزرگسالان سالم ، توصیه می شود که حداقل 150 دقیقه فعالیت هوازی متوسط ​​داشته باشیم - پیاده روی سریع ، یا 75 دقیقه در هفته فعالیت هوازی شدید مانند آهسته دویدن. علاوه بر این ، تمرینات قدرتی حداقل دو بار در هفته توصیه می شود. اما ، لازم به ذکر است که در یک مطالعه دانشگاه دوک ، تمرینات مقاومتی (از جمله انقباض ab) فقط چربی زیر جلدی را کاهش می دهد ، و فعالیت هوازی شدید (چهار بار در هفته) ذخیره چربی های شکمی زیر جلدی و احشایی را کاهش می دهد.

 

 2- رژیم غذایی

 همه ما می دانیم که چگونه غذای سالم بخوریم ، اما از قندهای مخفی که با گذشت زمان روی پوند بسته می شوند ، آگاه باشیم. شکر دشمن شماره یک در مبارزه ما با چربی های شکم است. قند پنهان در طیف گسترده ای از روزمره (ظاهراً مقوی) وجود دارد غذاها) مانند آب پرتقال ، نان گندم و غلات ، و بله ، شراب نیز.

 همچنین باید به یاد داشته باشید که کربوهیدرات ها به اندازه مساوی ایجاد نمی شوند - سعی کنید میوه و سبزیجات بیشتری در مقابل نان ، ماکارونی و کراکر مصرف کنید.

 همچنین ، به خاطر داشته باشید که چربی های خوب و بد وجود دارد و نوع مناسب چربی ها در واقع به شما در چربی سوزی کمک می کنند. از روغنهای هیدروژنه ، روغنهای کانولا و گیاهان ، مارگارین و محصولات کره تقلبی دوری کنید. در عوض ، کره ، تخم مرغ ، آجیل ، روغن زیتون "واقعی" بخورید. هدف ایده آل آن خوردن تمام غذاهای طبیعی و فرآوری نشده است که تجزیه آن برای بدن و کبد راحت تر است. اما مهمتر از همه ، اندازه بخشها را کنترل کنید زیرا کالری می تواند به سرعت و بدون اینکه شما متوجه شوید اضافه شود.

 

 3- خواب

 به طور شگفت آور خواب کم یا زیاد می تواند بر ذخیره چربی احشایی تأثیر بگذارد. در یک مطالعه افرادی که پنج ساعت یا کمتر یا هشت ساعت یا بیشتر در هر شب می خوابیدند در نهایت چربی احشایی بیشتری نسبت به کسانی که بین شش تا هفت ساعت در شب می خوابند ، پیدا می کنند. پس اگر شما می خواهم انفجار بدهم که چربی های شکم در اوایل شب ها بدتر می شوند.

 یک نکته را باید بخاطر بسپارید ، هنگام تلاش برای از بین بردن چربی اضافی و جلوگیری از بازگشت چربی کاهش وزن آرام و مداوم را متمرکز کنید - بیش از دو پوند در هفته توصیه نمی شود.

 تلاش و ثبات روزانه هنگام ایجاد چربی اضافی نتایج مثبتی را ایجاد می کند. این یک جاده آسان نیست ، اما در یک عمر سلامتی نتیجه خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied