شمانیوز
شما نیوز

7 راهکار مفید و طلایی برای سالم زندگی کردن

در اینجا 7 روش برای سالم و شادتر شدن شما آورده شده است. یکی از بزرگترین قاتلان در جامعه مدرن کم تحرکی است.

7 راهکار مفید و طلایی برای سالم زندگی کردن

در اینجا 7 روش برای سالم و شادتر شدن شما آورده شده است. یکی از بزرگترین قاتلان در جامعه مدرن کم تحرکی است. فناوری چنان در مشاغل و فعالیت های اجتماعی ما نفوذ کرده است که به نظر می رسد بدون آن کارکردن غیرممکن باشد.

ما در نوک انگشتان خود به اعتیاد به بی واسطه و اطلاعات اعتیاد داریم ، و با این کار ، نشستن و خیره شدن زیاد می شود. کارمندان دفتر: چشمان شما به طور بالقوه برای یک سوم روز یا یک چهارم هفته ، اگر نه بیشتر ، به صفحه کامپیوتر چسبیده اند

کشتن زمان با یک مقاله عجیب و غریب در طول ناهار ممکن است بی ضرر به نظر برسد ، اما پیمایش بدون ذهن بیش از آنچه تصور کنید به سلامتی شما آسیب می رساند. در 7 مرحله به یک فرد شاد ، سالم ، با بهره وری بیشتر برسید.

 

1 - ایمیل های داخلی خندق

اگر مقصرید که از طریق ایمیل به همکارانی که فقط چند متر دورتر نشسته اند ، متوقف شوید. عناوینی مانند 'نشستن است سیگار کشیدن جدید و "نشستن می تواند شما را بکشد" همه درست هستند؛ نشستن طولانی مدت می تواند منجر به چاقی شود ، بر وضعیت بدن شما تأثیر بگذارد و سطح کلسترول را افزایش دهد.

 طبق "صورتحساب و کدگذاری پزشکی" ، "افرادی که مشاغل نشسته دارند دو برابر بیشتر از افرادی که شغل ایستاده دارند بیماری قلبی عروقی دارند." زمان تغییر کرده است و نیاز ما به سرعت باعث می شود سلامتی ما آسیب ببیند.

 "افرادی که مشاغل نشسته دارند دو برابر بیشتر از افرادی که شغل ایستاده دارند بیماری قلبی عروقی دارند."

 صورتحساب و کدگذاری پزشکی

 برای اینکه زندگی کاری خود را سالم تر کنید ، باید پیش قدم باشید و از اعتماد به فناوری به عنوان تنها وسیله ارتباطی خود دست بکشید. ابتکار عمل را به عهده بگیرید و تلاش کنید تا مستقیماً با دوستان کار خود صحبت کنید و صحبت کنید.

 2

 در آغوش بگیرید

 همانطور که با عصبانیت از صفحه کلید تایپ می کنید ، به احتمال زیاد ، بقیه بدن شما خیلی حرکت نمی کند. بدون زحمت ، شما آن را در ورزش جبران می کنید؟ اگر فقط!

 به گفته دکتر استوارت بیدل ، استاد فعالیت بدنی و سلامت در دانشگاه لاگبورو ، "حتی اگر شما بیشتر روزها حداقل 30 دقیقه ورزش می کنید ، هنوز در حالت بی تحرکی مشغول برطرف کردن مشکلات سلامتی هستید. "به همین دلیل ، مهم است که شما برای داشتن فعالیت در اطراف دفتر تلاش آگاهانه انجام دهید.

 وقتی در منطقه هستید و به سختی کارها را انجام می دهید ، جدا شدن از صفحه مشکل است. در این صورت ، ورزش را در آغوش بگیرید! ما در حال صحبت در مورد بالا بردن پا ، پیچ های میز ، حتی فرو رفتن عضله سه سر هستیم اگر صندلی شما به اندازه کافی محکم باشد. هر چه حرکت بیشتر باشد ، بهتر است.

 3

 آن را گاه به گاه نگه دارید

 اگر کد لباس اداری کاملاً متناسب باشد ، این ممکن است مشکل باشد. اما هر جا که ممکن است ، سعی کنید کمد لباس کار خود را گاه به گاه نگه دارید. شورای آمریکایی در مورد ورزش موافقت می کند آنچه ممکن است در فضل های حرفه ای نداشته باشد ، مزایای سلامتی را جبران می کند. آنها ادعا می کنند که "پوشیدن لباس روزمره هر روز به مدت 50 هفته کار به معنای سوزاندن 125 کالری اضافی در هفته و 6250 کالری در سال است" ، زیرا اگر لباس راحتی و تنفس بپوشید ، احتمالاً بلند می شوید و حرکت می کنید. لباس ها و کفش

 4

 عادت های میان وعده بد را کنار بگذارید

 کارهای خسته کننده و ناخوشایند ما را درگیر شکلات و شیرینی می کند تا ما را درگیر خود کند و باعث می شود بدون اینکه حتی متوجه شوید روی پوندها انباشته می شوید. برای اینکه زندگی شغلی شما سالم تر باشد ، به غذا خوردن بدون ذهن نه بگویید - میز و کشوی خود را از میان وعده های وسوسه انگیز و گرمازا خلاص کنید و بخاطر راحتی غذا خوردن آن را ترک کنید. اکنون ما نمی گوییم شما باید میان وعده ها را به طور کامل قطع کنید. فقط قندهای تصفیه شده و میان وعده های فرآوری شده را خراب کنید و از گزینه های سالمتر خرید کنید.

 پاپ کورن یکی از بهترین غذاهایی است که می توانید در صورت تهیه کلوچه تهیه کنید. پاپ کورن ساده با هوای گرم (از شر کره خالی کنید) یک میان وعده کم کالری است که با ویتامین های گروه B و مواد معدنی مانند آهن ، منیزیم و روی آماده می شود. مبادله غذای ساده می تواند دنیای تفاوت را ایجاد کند.

 5

 صندلی پنجره بگیرید

 اگر احساس خستگی ، تنبلی و روحیه کار ندارید ، می تواند به این دلیل باشد که در زندگی خود به کمی نور احتیاج دارید. در مطالعه ای روی "49 کارگر دفتری شیفت روز - 22 نفر در محل کار با پنجره و 27 نفر در محل های کار بدون پنجره ، "توسط دانشکده پزشکی فاینبرگ دانشگاه نورث وسترن انجام شد ؛ محققان کشف کردند که افرادی که در محیط کار در معرض نور طبیعی قرار دارند ، شب بیشتر و عمیق تر می خوابند ، ورزش بیشتری می کنند و به طور کلی ، گزارش کیفیت بهتر زندگی

 کسانی که در محیط کار در معرض نور طبیعی قرار دارند ، شب بیشتر و عمیق تر می خوابند ، ورزش بیشتری می کنند و در کل ، کیفیت زندگی بهتر را گزارش می دهند.

 دانشگاه شمال غربی غرب دانشکده پزشکی فاینبرگ مطالعه می کند

 جستجوی کمی آفتاب تفاوت عمده ای در روحیه شما ایجاد می کند. برای داشتن یک فرد شاد و سالم ، از صرف ناهار در میز کار خودداری کنید و با خیساندن برخی از اشعه ها ویتامین D خود را برطرف کنید.

 6

 قانون خود را پاک کنید

 اگر نمی توانید انبوهی از اسکناس های یادداشت های پس از آن و لیوان های قهوه هفته ای را ببینید که زندگی خودشان را دارند ، زمان تمیزکاری است. نه تنها به طور مخفیانه بر طرز فکر همکارانتان در مورد شما تأثیر می گذارد (نظر سنجی از 1000 کارگر آمریکایی توسط Adecco نشان داد که 57 به گفته فوربس ، درصد شرکت کنندگان "اعتراف می کنند که همکارانشان را از نظر تمیز یا کثیف نگه داشتن فضای کارشان قضاوت می کنند" و "نیمی از آنها گفتند که" دفتر کار همکارانشان را "وحشت زده" کرده و آن را تا حد تنبلی محض تحمل کرده اند. " ) اما کیفیت کار و عملکرد شما را نیز تحت تأثیر قرار می دهد - میز آشفته ، ذهن نامرتب.

 هرگونه درهم ریختگی غیرضروری را در سطل آشغال ریز کرده و مدارک را تحت کنترل داشته باشید. حتی سازماندهی دسک تاپ کامپیوتر شما می تواند وزنه ای را از روی شانه های شما بردارد. شما تعجب خواهید کرد که یک تمیز کردن سریع می تواند به بهره وری شما برسد.

 7

 سگ بخر

 تا به حال با صاحب سگ بدبختی آشنا شده اید؟ فکر نمی کردم اگر شما در از دست دادن چگونگی تقویت روحیه دفتر و ترویج یک محیط کار مثبت از دست می دهید ، حیوانات خانگی اداری یک راه حل مناسب است.

 دکتر ولز از مجله روانشناسی بهداشت انگلیس در گفتگو با ایندیپندنت تحقیقاتی را برای حمایت از این که یک دوست چهار پا می تواند ما را از استرس ، کاهش کلسترول / فشار خون و حتی کمک به بهبود بیماری های جدی مانند قلب کمک کند ، پشتیبانی می کند. حملات چیزی به نام بلوز دوشنبه با حیوان خانگی دفتر وجود ندارد. اکنون ، رئیس خود را متقاعد کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied