شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه امروز سه شنبه 14 اردیبهشت

فال روز تولدتو اینجا بخون...

فال روزانه امروز سه شنبه 14 اردیبهشت

فال روز سه شنبه 14 اردیبهشت  -  برای امروز شما

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

اگر سؤالی می پرسید منظور بدی ندارید، اما گاهی اوقات دیگران فکر می کنند که شما بیش از حد عجول هستید. امروز با اطرافیان تان به شدت احساس همدردی می کنید؛ حتی ممکن است سعی کنید دستی به سر و روی اوضاع بکشید تا همه احساس خوبی داشته باشند. شاید برای دفاع از کسی خودتان را مثل یک قهرمان جا بزنید، اما به خاطر داشته باشید که پذیرفتن مسئولیت احساسات دیگران در نهایت منجر به مسائل مربوط به وابستگی و بازی قدرت خواهد شد. سعی کنید بدون این که صحنه را به دست بگیرید رفاقت تان را ثابت کنید.

 

 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

ماه با همراهی مشتری به سومین خانه در طالع شما یعنی خانه ی روابط وارد شده است، از این رو می توانید در برابر افراط و تفریط ها مثبت نگری در پیش بگیرید. متأسفانه، ممکن است فعلاً نتوانید مسایل زیادی را با دیگران در میان بگذارید، زیرا اگر کمی پا را فراتر بگذارید، سرنوشت مدام به شما گوشزد خواهد کرد که بیش از این بحث را ادامه ندهید. اکنون به نفع تان است که محدودیت های خود را بپذیرید و سعی نکنید که آن ها را زیر پا بگذارید. هوشمندانه عمل کنید و چیزی نگویید که بعداً مجبور شوید انکارش کنید. آن چه را می خواهید بگویید تا جایی که امکان دارد ساده بیان کنید، به این ترتیب راه رسیدن به موفقیت هموارتر خواهد شد.

 

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شاید راهی که در پیش گرفته اید پر از دست انداز باشد، اما به تدریج در مسیر هموار قرار خواهید گرفت. امروز این قابلیت را دارید که بهترین چیزی را که به نفع تان است تشخیص دهید. می توانید به جای این که روی نقطه ضعف های تان دست بگذارید، بر مهارت هایی که دارید تمرکز کنید. به میزان انرژی مصرفی خود دقت کنید تا بدانید چه وقت به اتمام خواهد رسید. به خاطر داشته باشید که اگر بیش از حد بلند پروازی کنید و انتظارات غیرواقعی داشته باشید، حتماً دچار نا امیدی خواهید شد. حواس تان به احساساتی که در جریان هستند باشد تا از مسیر منحرف نشوید. به جای این که سخت تلاش کنید، به شما توصیه می شود که هوشمندانه تر عمل کنید تا بتوانید تغییری را که به دنبال اش هستید رقم بزنید.

 

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز ماه به نشانه ی محافظت از خویشتن بازگشته است، از این رو ممکن است احساس نا امنی به سراغ تان بیاید و پریشان تان کند. خوشبختانه، امروز اگر بخواهید خواسته های تان را دنبال کنید، مشکلات زیادی سر راه تان نخواهد بود. اما اگر بیش از آن چه نیاز دارید طلب کنید، برای خودتان مشکل آفرینی کرده اید. حتی اگر به دنبال هیچ خواسته ای هم نباشید، باز هم احساس نا امیدی گریبان تان را خواهد گرفت، زیرا همواره فراتر از چیزی که دریافت می کنید آرزو دارید. نکته ی قابل توجه این است که اکنون زمان مناسبی برای دنبال کردن آرزوهای تان نیست. به جای این که غصه ی نداشته های تان را بخورید، سپاسگزار چیزهایی باشید که اکنون در اختیار دارید.

 

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است افکار خاصی در سر داشته باشید و بخواهید با به کارگیری آن ها روز متفاوتی را برای خود رقم بزنید. اما ممکن است واقعیت های موجود با برنامه ای که تنظیم کرده اید سازگار نباشند. به جای این که تلاش کنید تا به هر ترتیبی که شده پیش بروید و با کسانی که مانع راه تان شده اند مبارزه کنید، به نفع تان است که رویکرد دیگری در پیش بگیرید. اگر دیگران را به مبارزه بطلبید، آن وقت فقط با تفاوت هایی که با دیگران دارید روبرو خواهید شد. اکنون به نفع تان است که خودتان را با دیگران همگام کنید، به این ترتیب می توانید به خواسته های تان راحت تر دست پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که مستقیم ترین راه همیشه بهترین انتخاب نیست.

 

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز دوست دارید نسبت به دیگران بزرگواری نشان دهید، اما از طرفی به خاطر سر و کله زدن با دیگران خسته اید و دوست ندارید بیش از این خودتان را درگیر بازی های آن ها کنید. این عقب نشینی احساسی شما چنان قدرتمند است که همه متوجه آن شده اند، زیرا قبل از این که تصمیم به کاری بگیرید باید همه ی جوانب را بررسی کنید. سعی کنید پل های پشت سرتان را خراب نکنید، زیرا ممکن است روزهای آینده مجبور شوید دوباره از همان مسیر عبور کنید. اگر مذاکره ای در پیش دارید، به خاطر داشته باشید که تنها در صورتی توافق حاصل می شود که هر دو طرف میانه روی پیشه کنند.

 

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

ممکن است احساس کنید که در یک رابطه ی مهم دچار سرگشتگی شده اید. از یک طرف، آماده اید که نقشه های تان را عملی کنید و هر اقدامی که برای پیشبرد آن لازم است انجام دهید. اما از طرف دیگر، از این که همه ی کارها به دوش شما باشد خسته شده اید. اگر هر تصمیمی بگیرید ممکن است در نهایت به این نتیجه برسید که ای کاش این مسیر را انتخاب نمی کردم و راه دیگر را پیش می گرفتم. به هر حال، بهترین راهکار پیشنهادی این است که برای رسیدن به موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نکنید و از دیگران هم انتظارات واهی نداشته باشید. به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به خوشبختی به دیگران تکیه نکنید.

 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز از دیگران توصیه های متفاوتی دریافت می کنید و دوست دارید که از هر کدام این توصیه ها بهره ای ببرید. اما کمی مشکل است که بخواهید بین اعتماد به تجربیات شخصی و استفاده از دانسته های دیگران تعادل برقرار کنید. فعلاً بهتر است برای انتخاب بهترین مسیر به حس ششم خودتان رجوع کنید و به دنبال نظرات دیگران نباشید. اگرچه معمولاً توصیه می شود که از تجربیات دیگران استفاده کنیم، اما امروز به نفع تان است که به خودتان بیش از هر شخص دیگری اطمینان کنید.

 

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

وقتی با علاقه درباره ی پروژه ای که تقریباً رو به اتمام است صحبت می کنید، می توانید این اشتیاق تان را به دیگران هم انتقال دهید. امروز ماه و مشتری با هم پیوند برقرار می کنند و از چند جهت به شما منفعت می رسانند، مثلاً اعتماد به نفس تان افزایش پیدا خواهد کرد. اما ممکن است در تله ای گرفتار شوید که همه چیز را خیلی بهتر از چیزی که در واقعیت هست نشان می دهد. جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ به جای این که مسئولیت های تان را رها کنید، بهتر است برنامه ریزی های تان را اصلاح کنید و فردا مجدداً همه چیز را از سر بگیرید. سعی کنید همه ی شور و علاقه ای را که دارید به کارتان اختصاص دهید تا نتایج مثبتی را رقم بزنید.

 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز ماه به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی همراهان وارد می شود، به همین دلیل ممکن است کسی به سراغ تان بیاید که احساسات تان را دگرگون کند، یعنی شخصی با نیازهای عاطفی سر راه تان قرار خواهد گرفت. اما این رابطه آن قدرها هم فکر می کنید ساده نیست، زیرا دوست ندارید که کسی با احساسات تان بازی کند. ممکن است سعی کنید با طرف مقابل سازش کنید و یا از کسی بخواهید که آشتی تان دهد، اما بدانید که همه ی این اقدامات به پیچیدگی موجود دامن می زنند. اما یک انتخاب دیگر هم دارید؛ می توانید برای مدت کوتاهی از مخالفت کردن دست بکشید. کمی عقب نشینی می تواند به همه ی مشکلات پایان دهد.

 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است احساس کنید که در یک درگیری عاطفی گیر افتاده اید و تمایل دارید که برای رسیدن به آرامش از راه منطقی وارد شوید. معمولاً در به کارگیری چنین راهکارهایی که مبتنی بر عقل جلو می روند موفق می شوید، اما فعل و انفعالات کهکشانی موجب می شوند که امروز با شدت عمل وارد میدان شوید و در نهایت هم دستاوردی جز ناراحتی نداشته باشید. خیلی سخت است که جلوی احساسات تان را بگیرید، اما اگر این کار را نکنید از مسیر واقعیت ها خارج خواهید شد.

 

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

ماه به پنجمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی خلاقیت ها وارد می شود و به این ترتیب موجب می شود که در بیان احساسات تان به انرژی مضاعف دست پیدا کنید. اکنون تخیلات تان چنان فعال شده که ترس به خودتان راه نمی دهید و درگیر محدودیت های احساسی نیستید. اجازه دهید که رویاپردازی های تان شما را به هر کجا که می خواهند ببرند. اصلاً دلیلی وجود ندارد که به چیزهای منفی فکر کنید، زیرا می توانید از این فرصت استفاده کنید و رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید.

 

 

مخاطب گرامی سایت شمانیوز ، فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied