شمانیوز
شما نیوز

فوری/ کرمان تعطیل شد

تمامی دستگاه های اجرایی استان کرمان به دلیل الودگی هوا و ریزگردها تعطیل است.

فوری/ کرمان تعطیل شد

تمامی دستگاه های اجرایی استان کرمان به دلیل الودگی هوا و ریزگردها تعطیل است.این تعطیلی به استثنا مراکز درمانی، نظامی و انتظامی است.

 

 

کرمان تعطیل شد 

 

مجید سعیدیبا بیان اینکه تعطیلی بانک‌ها و بخش‌های خصوصی منوط به تصمیم مقام بالا و روسای این مراکز است گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان وضعیت هوای کرمان را در حد خطرناک اعلام کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان افزود: این تعطیلی دلیلی بر آمدن در فضای باز نیست و از تمام شهروندان به ویژه گروه‌های حساس، بیماران قلبی و تنفسی تقاضا داریم تا رفع آلودگی هوا از منزل خارج نشوند.

وی بیان کرد: کارگروه استانی شرایط اضطرار قبلا به فرمانداران دیگر شهرستان‌ها تفویض اختیار کرده که با توجه به اطلاعات دریافتی از علوم پزشکی، محیط زیست و مراکز بهداشت مربوطه در ارتباط با تعطیلی در شهرستان خود تصمیم‌گیری کنند.‌

مجیدی با اشاره به اینکه تصمیم اعلام شده تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی مربوط به مرکز استان کرمان است افزود: تاخیر در اعلام تعطیلی کارگروه به دلیل تاخیر در اعلام نظر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بوده که باید اعلام نظر می‌کردند.

وی با بیان اینکه محیط زیست استان کرمان به دلیل اینکه هنوز نتوانسته دستگاه مربوط به گرد و غبار استان را تجهیز کرده و به استان بیاورد با تاخیر اعلام نظر کرد افزود: با تاکید دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر حفظ سلامت شهروندان کارگروه تصمیم به تعطیلی مرکز استان کرمان گرفت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied