شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

سازمان تامین اجتماعی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به ملت بزرگ ایران به ویژه به تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و کارکنان این سازمان تبریک گفت.

پیام تبریک سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

به گزارش شمانیوز و به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن تبریک عید سعید فطر به این شرح است:

کم کم غروب ماه خدا دیده می‌شود

صد حیف ازین بساط که برچیده می‌شود

در این بهار رحمت و غفران و مغفرت

خوشبخت آن کسیست که بخشیده می‌شود

ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای همنشینی با معبود ازلی و ابدی است. رمضان ماهیست که ما در آزمونی الهی برای به جای آوردن فضیلت های دینی و انسانی قرار می گیریم. در واقع از میان همه فضلیت های موجود، تهذیب و تزکیه نفس موهبت هایی بی بدیل هستند که مکلف به رعایت هر چه بیشتر آنها می شویم و حال به پایان این ماه و جشن سربلندی از این آزمون خدایی رسیده ایم‌‌. جشنی که شیرین ترین جشن ها بوده و در نوع خود رستاخیزی برای همگان است. آنجا که همه با هم یکصدا فریاد می زنند:

اللهمّ انی اسئلک خیر ما سئلک به عبادک الصّالحون

مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی بر خود لازم می دانند ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان فرارسیدن  عید سعید و شریف فطر را خدمت همه بیمه شدگان، کارفرمایان، جامعه کارگران و مستمری بگیران تحت پوشش، تبریک گفته و برای همه آنان آرزوی بهروزی و سعادت نمایند.

در پایان این ماه مبارک و در این روز عزیز از خدا می خواهیم توفیقی دست دهد تا به جامعه هدف این سازمان بهترین خدمات را ارائه داده و در جهت جلب هر چه تمام تر رضایت آنان گام برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied