شمانیوز
شما نیوز

علت قتل بابک خرمدین فاش شد + عکس

روز گذشته یک معمای جنایی برای ماموران پلیس در شهرک اکباتان کلید خورد.

علت قتل بابک خرمدین فاش شد + عکس

 به گزارش شمانیوز :  صبح دیروز یک شنبه 26 اردیبهشت ماه سال جاری جسد مثله شده مردانه ای در سطل آشغالی واقع در فاز 3 شهرک اکباتان کشف شد و بازپرسمحمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران با حضور در صحنه قتل به بررسی های تخصصی دست زد و به همراه تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران در کمتر از 6 ساعت از قتل فجیع بابک خرمدین رازگشایی کرد.

 

در لحظات اولیه تنها یافته ها این بود که جسد بابک خرمدین بعد از قتل در خانه شان برای از بین بردن آثار جرم توسط قاتلان که پدر و مادرش هستند مثله شده و به سطل آشغال، در فاز 3 اکباتان انتقال داده شده است.

 

 

صبح امروز خبرنگار ما در تحقیقات اولیه خود متوجه شد جسد بابک خرمدین به صورت تنه بالا و دست ها کشف می شود و با انگشت نگاری هویت جسد مشخص شده است.

 

در بازجویی های اولیه پدر و مادر مقتول به جنایت هولناک اعتراف و ادعا می کنند که پسرشان را با مسموم کردن با قرص خواب آور داخل غذای بابک خرمدین را بی هوش کرده و پدر خانواده پس از چند ضربه چاقو جسد را به حمام زیر دوش آب منتقل و مثله می کند.

 

انگیزه پدر و مادر پیر در قتل بابک خرمدین

قتل بابک خرم دین کارگردان سینمای ایران به دست پدر و مادرش بود که هر دو توسط پلیس بازداشت شده و تحت بازجویی قرار گرفتند.

 

پدر بابک خرمدین در بازجویی های ابتدایی گفت:پسرم مجرد بود او ما را آزار و اذیت می کرد جانمان به لب رسیده بود هر روز از دستش در امان نبودیم ناسزا می گفت و هرکاری دلش می خواست انجام می داد من و مادرش تصمیم گرفتیم از شر او رها شویم تا بیش از این آبرویمان نرفته است ابتدا قرص خوراندیم وقتی بی هوش شد با چاقو او را کشتم و جسدش را داخل حمام بردم بعد برای اینکه بتوانم از خانه خارج کنم جسدش را تکه تکه کردم داخل چمدانی گذاشتم و با همدستی همسرم جنازه را از خانه بیرون بردم و داخل سطل آشغال انداختم.

 

 

منبع : رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied