شمانیوز
شما نیوز

تجاوز به دختر 7 ساله توسط دوستان پدر معتاد + جزئیات

4 مرد پس از مصرف موادمخدر به یک دختر 7 ساله تجاوز کردند.

تجاوز به دختر 7 ساله توسط دوستان پدر معتاد + جزئیات

تجاوز انواع گوناگون دارد . تجاوز اثار روانی زیادی روی قربانی دارد . در ادامه جزئیات یک تجاوز جنجالی را می خوانید . 

 

 دختر 7 ساله تهرانی هر روز با زور خمیازه از خواب بیدار می شد و با شیطنت های بچگانه تا شب از مادرش دل ربایی می کرد. همسایه ها به پیچیدن صدای خنده او عادت کرده بودند تا اینکه یک شب صدای جیغ بنفشش همه را در شوک فرو برد.

 

ماجرا از آنجا شروع شد که زن میانسال با چشمانی گریان، سراسیمه برای شکایت از حادثه ای هولناک به پلیس مراجعه کرد. این زن لحظه ای که ماجرای تجاوز 4 مرد به دخترش را فاش کرد اشک از چشمانش جاری شد.

 

 

مادر زجرکشیده در زندگی با همسر اولش شرایط 3 نفره خوب و آرامی را تجربه کرده بود ؛ زن جوان وقتی به آن روز ها فکر می کند، بغض گلویش را می گیرد و اجازه نفس کشیدن به او نمی دهد. او چند شب پیش صدای جیغ دخترش را هنگامی که کمک می خواست شنیده بود، تنها چیزی که از ماموران پلیس در خواست کرد مجازات عاملان آن شب کثیف بود.

 

مادر میانسال ماجرا را اینطور به پلیس گفت : «وقتی که همسرم فوت کرد و من را با دختر 7 ساله ام تنها گذاشت با یک مرد مجدد ازدواج کردم. او اعتیاد شدید به تریاک داشت و همین قضیه زندگی من و دخترم را به تباهی کشاند.»

 

مادر زجرکشیده با چشمانی گریان ادامه داد: «همسرم اعتیاد شدیدی دارد او با دعوت کردن دوستانش هنگامی که من و دخترم در خانه هستیم شروع به مصرف تریاک می کنند.»

 

این مادر بیان کرد: «هنگامی که همسرم با دوستانش به خانه برای مصرف موادمخدر می آمدند، با پنهان کردن دخترم در یک اتاق سعی می کردم از او محافظت کنم.»

 

یک شب همسرم با دوستان معتادش موادمخدر زیادی مصرف کرده بودند و در حال خودشان نبوند. در یک لحظه 4 مرد با حمله به دختر 7 ساله ام به او تجاوز کردند. پس از این حادثه دیگر تحمل نداشتم و برای کمک به پلیس مراجعه کردم.»

 

پلیس پس از ثبت اظهارات زن جوان برای شناسایی عاملان اصلی این اتفاق هولناک تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند.

 

منبع : رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied