شمانیوز
شما نیوز

اولین عکس از خواهر بابک خرمدین/ آرزو هم سلاخی شد

پدر و مادر خرمدین به قتل داماد و دختر خودشان هم اعتراف کردند.

اولین عکس از خواهر بابک خرمدین/ آرزو هم سلاخی شد

پدر و مادر خرمدین به قتل داماد و دختر خودشان هم اعتراف کردند. عکس  آرزو خرمدین  خواهر  بابک خرمدین  که از سال 97 ناپدید شده بود و الان مشخص شده است آرزو خرمدین و شوهرش توسط پدر و مادرش به  قتل  رسیده و  جسد  دختر جوان سلاخی شده است.

 

آرزو+خرمیدن+خواهر+بابک+خرمدین+

 

 

پدر بابک خرمدین که درپرونده قتل فجیع پسرش دستگیر شده بود بعد از 3 روز پرده از 2 جنایت دیگر برداشت و به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران: پدر بابک خرمدین در تازه‌ترین اعترافات خود گفته در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده و برای رهایی از اجساد آنها را تکه‌تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است. چند روز پیش بود که جسد تکه‌تکه شده بابک خرمدین کارگردان سینما در حوالی منزل پدری‌اش در شهرک اکباتان تهران کشف شد و پدرش به قتل او اعتراف کرد.

 

 

اعتراف پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادشان

 

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: پدر و مادر خرمدین به قتل داماد و دختر خودشان هم اعتراف کردند.

قاضی محمد شهریاری  گفت: پدر و مادر خرمدین در اعتراف‌شان اظهار کردند که داماد خانواده خرمدین در سال ۱۳۹۰ و دختر خانواده در سال ۱۳۹۷ را به همان روش یعنی تکه تکه کردن  جسد  و انتقال به سطل زباله، به قتل رساندند.

وی در پاسخ به این سوال که انگیزه قتل این افراد چه بوده است، گفت: قاتلین در اعتراف گفتند که بچه‌ها معتاد بودند و  موادمخدر  مصرف می‌کردند که البته تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

قاضی شهریاری با بیان اینکه در سال ۱۳۹۰ درخصوص داماد این خانواده اعلام مفقودی شده بود، تصریح کرد: روانپزشک گفته که قاتلین سالم هستند.

به گفته سرپرست دادسرای جنایی  تهران  تحقیقات در خصوص این متهمان همچنان ادامه دارد.

در روز ۲۷ اردیبهشت ماه از قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش به قتل رسیده بود.

 

 

خواهر و برادر های بابک خرمدین کجا هستند؟

 

اولیادم درجه دو "بابک خرمدین " در حال حاضر دو خواهر و یک برادر هستند. دو خواهر به نام های آزیتا و آرزو و یک برادر به نام افشین.

آخرین اطلاعاتی که دوستان آزیتا از او دارند به دوسال پیش بر می گردد . آزیتا با خانواده اش زندگی می کرد ولی دوستانش می گویند یک مدت کوتاه از او خبر نداشتیم و وقتی بعد از این مدت کوتاه ، یک روز مادرش را در شهرک اکباتان دیدیم و سراغ او را از مادرش گرفتیم با گریه گفت که آرزو از ایران رفته است و هیچ تماسی با آنها ندارد. طبق گفته دوستان نزدیک آرزو، او دچار بیماری ام اس بود و سفر او به یک کشور خارجی در این شرایط به حتم باید دلیل خاصی داشته باشد.

آزیتا خواهر دیگر "بابک خرمدین " ساکن همان شهرک اکباتان است و با همسر و دخترش زندگی می کند.

افشین برادر "بابک خرمدین" در یک شرکت هواپیمایی کار می کند.

این سه خواهر و برادر اولیای دم درجه دو ، مقتول این پرونده هستند که باید دید در برابر این جنایت چه تصمیمی در مقابل مادر و پدر خود می گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • نا امید

    یاخدا ما کجا داریم میریم

  • مریم

    این پدر و مادر را باید اعدام کرد

  • ناشناس

    به نظر من اعدام هم براشون کمه

  • ناشناس

    این پدرومادرآشغال بایداعدام بشن

  • علبسان

    این هادیگه چجور والدینین خدابه دادمون برسه