شمانیوز
شما نیوز

آصفری در گفتگو با شمانیوز مطرح کرد؛

احتمال آغاز موج پنجم کرونا در تابستان/ عملکرد دولت در تأمین واکسن کرونا قابل قبول نیست

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روند مهار کرونا از سوی دولت جدی گرفته نشود به احتمال زیاد شاهد موج پنجم کرونا در تابستان پیش رو خواهیم بود.

احتمال آغاز موج پنجم کرونا در تابستان/ عملکرد دولت در تأمین واکسن کرونا قابل قبول نیست

محمدحسن آصفری، نایب رئیس عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، درباره عملکرد دولت در حوزه مهار کرونا و احتمال آغاز موج پنجم کرونا در تابستان گفت: در حوزه مهار و مقابله با کرونا، دولت واقعاً بسیار ضعیف عمل کرده و آن چیزی که تا الان اتفاق افتاده بیشتر از سوی مردم بوده؛ یعنی مردم بیشتر همکاری داشته‌اند و دولت بیشتر راه‌ها را مسدود و صنوف را تعطیل کرده است.

دولت بیشتر اقدامات سلبی در حوزه کرونا انجام داده است

وی افزود: برای اینکه دولت در حوزه مهار کرونا بتواند موفق باشد، باید اقدامات ایجابی انجام دهد اما این دولت اقدامات سلبی را به اقدامات ایجابی ترجیح داده است؛ یعنی یک مشکل را شاید حل کند اما در مقابل مشکل دیگری را به وجود خواهد آورد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست که تمام تلاش خود را برای تأمین واکسن مورد نیاز کشور به کار بگیرد و عنوان داشت: متأُسفانه عملکرد دولت در تأمین واکسن‌های مورد نیاز کشور موفق نبوده؛ درصورتی‌که برخی از کشورها با تأمین واکسن مورد نیاز به طور کلی ماسک را از صورت خود برداشته‌اند.

آصفری تصریح کرد: گاهی اوقات مشاهده شده به‌جای اینکه آمار کرونا کاهش یابد، روزبه‌روز افزایش هم یافته است.

احتمال آغاز موج پنجم کرونا

وی ادامه داد: معلوم نیست استراتژی دولت در مهار کرونا چیست. مثلاً قرار بود برای اینکه کادر درمان با فرسایش و خستگی مواجه نشوند، نیروهای بیشتری را استخدام و به شبکه بهداشت و درمان کشور تزریق کند، اما بخش اعظمی از این برنامه‌ها تحقق نیافته است.

 نایب رئیس کمیسیون امور داخلی شوراهای مجلس شورای اسلامی هشدار داد که اگر روند مهار کرونا از سوی دولت جدی گرفته نشود و نیز اقدامات ایجابی اتخاذ نشود، به احتمال زیاد شاهد موج پنجم کرونا در تابستان پیش رو خواهیم بود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی